Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
We hadden het al een paar maanden terug er over, maar de band Live kan best eens terug.

Reunie zit er aan te komen.
Volgens geruchten waarschijnlijk een “Live retrospective 25th anniversary album
Er zijn zelfs geruchten dat de heren in de studio zijn om oude nummers te re-recorden.
Zie ze ook wel op tour gaan.
Nederland slaan ze vast niet over, denk wel meerdere data in Nederland.
Een terugkeer naar Pinkpop sluit ik niet uit.

Ook typisch een naam voor Concert at Sea. Of misschien voor beide festivals.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Laatste maanden verschillende foto's gezien dat Mike Shinoda van Linkin Park tracks maakt met Martix Garrix. Mochten ze er allebei staan verwacht ik wel dat ze iets samen doen. Maar eerlijk gezegd verwacht ik Linkin Park dit jaar niet op festivals omdat ze gewoon geen dag meer uitverkopen..
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Wat denken we trouwens van de Kaiser Chiefs? Die ergens een plekje op Pinkpop? Of gaan zij ook voor een stadion tour?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Wat denken we trouwens van de Kaiser Chiefs? Die ergens een plekje op Pinkpop? Of gaan zij ook voor een stadion tour?

Hahahahahahaha stadion tour voor Kaiser Chiefs? Juist ja. Denk dat ze eerder een zaalshow doen en hoogstens HMH maar zeker geen stadions hoor.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Kaiser chiefs staan binnenkort en 013 en das nog niet eens uitverkocht...
Maar lijkt me wel leuke dagopvulling daar niet van
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Marco Poloo wrote:
Wat denken we trouwens van de Kaiser Chiefs? Die ergens een plekje op Pinkpop? Of gaan zij ook voor een stadion tour?


Hahahahahahaha stadion tour voor Kaiser Chiefs? Juist ja. Denk dat ze eerder een zaalshow doen en hoogstens HMH maar zeker geen stadions hoor.
Ik had geen idee dat die niet meer populair waren ouwe reus, ik heb die gasten nooit echt gevlogd, 2 leuke hitjes
Maar zag een nieuwe plaat aankomen en dacht roep wens wat..
Maarja goed, die dus afgeschreven.

VOLGENDE SUGGESTIE! Next!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Eminem 3 geleden een super optreden als headliner op pukkelpop. Publiek ging uit zijn dak.

Holy shit. Blij voor jou dat je het tof vond maar dat optreden was door en doortriest en door zowat iedereen afgekraakt. Een playback jukebox.

Eminem schijnt trouwens nooit goed te zijn live... Niet voor herhaling vatbaar.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Nah.. Kaiser Chiefs kunnen best op Pinkpop. Ergens in de middag 3FM stage.
Lijkt me best reëel ook.
 

Sven_10

Playlistbediener
21 okt 2016
8
0
Ik heb na twee jaar meegelezen te hebben toch maar eens een account aangemaakt. Gegroet allen!

Ik snap dat het voor velen onder jullie een doorn in het oog is dat PJ (vooralsnog) niet komt. Voor mij persoonlijk was het topnieuws. Ik wil eigenlijk alleen maar aangeven dat ieder persoon een andere voorkeur heeft voor de headlinespots, wat dit speculeren alleen maar leuker maakt! Natuurlijk, de keuze is niet reuze, maar er kunnen altijd nog verassingen uit de hoge hoed worden getoverd! Voor mij zijn bijvoorbeeld Kensington en 30 seconds to mars leuke bands voor een festival, terwijl de rest hier deze bands wel kunnen schieten.

Enfin, wat denken jullie over Jimmy eat world?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik heb na twee jaar meegelezen te hebben toch maar eens een account aangemaakt. Gegroet allen!

(...)

Enfin, wat denken jullie over Jimmy eat world?

Welkom!

Jimmy Eat World komt met een nieuw album en een tour die naar veel festivals komt.
Kans dat ze op Pinkpop staat is vrij groot.
Denk dat de gemiddelde luisteraars ze kennen van The Middle.
Vorige keer was Pinkpop 2013, volgens mij kan het best, echt zo'n 3FM stage act imo...
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ik weet eigenlijk niet of ik nu iets heel raars ga zeggen, maar Bily Joel......?

Ik zou het geleverd vinden iig
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Niet mijn favoriet, maar wel een wens van Jan: Neil Young...
Is die al afgeschreven? Ik weer dat hij in april in Australië staat op Bluesfest en dat daar omheen een tour door Australië en Nieuw-Zeeland gepland zou worden. Kan alleen geen verdere data ontdekken over deze tour.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Niet mijn favoriet, maar wel een wens van Jan: Neil Young…
Is die al afgeschreven? Ik weer dat hij in april in Australië staat op Bluesfest en dat daar omheen een tour door Australië en Nieuw-Zeeland gepland zou worden. Kan alleen geen verdere data ontdekken over deze tour.
Nee, niet afgeschreven. Staat nog op mijn lijstje. Zeker om die headliner tour van down under.
Had op de vorige pagina nog een post over.

edit, moest even zoeken, maar hier is een berichtje er over... Vooral het "elsewhere" is interessant uiteraard...
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Neil young had gewoon voor Pearl jam moeten staan.
Heb je ook nog een uitmuntende rocking in a free world als Pearl jam afsluit met Neil als gast. ? ( dromen mag )

Afijn, Pearl jam geeft denk k de voorkeur aan de ziggo dome.
Algemeen bekend dat ze daar graag staan.
Heb ik ook liever dan pinkpop. Al had ik ze daar ook graag wel keer weer willen zien.
Ziggo dome is sowieso wel 2 avonden, dan hoor ik wederom 70 nummers Pearl jam in 2 dagen. ??

HET WORDT TIJD VOOR NAMEN PINKPOP,

Of zouden ze moeite hebben met headliners vastleggen?????
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Als we ome jan mogen geloven wordt er nog met 5 headliners onderhandeld. Maar goed, das ome jan. Voor het zelfde geld liggen ze al een jaar lang vast.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
491
203
Eerste naam hoeft ook niet een headliner te zijn!
Eminem zouden ze zich zelf mee in de vingers snijden, de hype is overgewaaid voor mijn gevoel
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
$
HET WORDT TIJD VOOR NAMEN PINKPOP,

Of zouden ze moeite hebben met headliners vastleggen?????

3/4 van de grote festivals in juni/juli heeft nog geen enkele naam bekend gemaakt, waarom dan al gaan speculeren over problemen bij Pinkpop?
 

Eske

Nieuw lid
22 okt 2016
3
0
Na twee jaar te hebben meegelezen in dit forum toch ook maar zelf een account aangemaakt.

Vraag me af hoe jullie denken over Ed Sheeran? Heb afgelopen jaar meerdere keren gelezen dat hij in 2017 een album wil uitbrengen
en wil gaan touren. Ik zou het zelf wel gaaf vinden om hem een keer live te zien!
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Zie ed sheeran nog wel als sub of 3fm afsluiter, laatste jaren enorm populair en verkoopt stadions uit maar zie hem niet headlinen. Zou denk ik gewoon misplaatst zijn, een mannetje met enkel een gitaar een dag af laten sluiten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Zie ed sheeran nog wel als sub of 3fm afsluiter, laatste jaren enorm populair en verkoopt stadions uit maar zie hem niet headlinen. Zou denk ik gewoon misplaatst zijn, een mannetje met enkel een gitaar een dag af laten sluiten.
Ed Sheeran staat bij geruchten van festivals in UK. Sluit festivals in NL dus niet uit. Maar als headliner denk ik niet, hooguit sub, maar kan hij goed aan hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken