Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Guus zelf treed pas vanaf 8 Juni op. Ik denk dat er niet veel verrassingen zullen zijn, die bewaart hij voor zijn eigen reeks.

Benieuwd of Guus Meeuwis ook nog collega’s meeneemt naar Landgraaf. Wie waren de gast artiesten bij zijn concerten in Eindhoven, iemand een idee?

Guus zelf treed pas vanaf 8 Juni op. Ik denk dat er niet veel verrassingen zullen zijn, die bewaart hij voor zijn eigen reeks.

misschien neemt hij Monkey Sandwich Band mee dan?

Indiaantje89 wrote:
Benieuwd of Guus Meeuwis ook nog collega’s meeneemt naar Landgraaf. Wie waren de gast artiesten bij zijn concerten in Eindhoven, iemand een idee?

COLO wrote:

misschien neemt hij Monkey Sandwich Band mee dan?
Ik gok dat Guus geen Brabant doet, maar Rowwen Héze meeneemt om samen "Limburg" te doen :)

Hierzo...
Nog zoiets waar ik ontzettend naar uitkijk!!!
https://youtu.be/6ad4MH7fMLs

Hierzo…

Dat belerende hoeft van mij niet....blabla op een kruistocht etcetc. KITNO lijkt me leuk om live te zien maar voor de rest laat maar.

Hierzo…
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/6ad4MH7fMLs?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid311595"></iframe>

It's time to make Pinkpop rage again. ?

Ik zal nu wel de muziekpolitie over me heen krijgen,
Ja...

maar dat hele Prophets of Rage komt op mij een beetje over als een coverband-deluxe.

Het is geen Coverband, ze spelen eigen nummers. Ik denk dat je vooral​ hun eigen bands moet waarderen om dat te snappen... Rage Against the Machine en Audioslave (Tim Commerford, Tom Morello, Brad Wilk), Public Enemy (DJ Lord, Chuck D), Cypress Hill (B-Real)
Het zal een fantastische vibe worden!! Geloof ik in!!

Hierzo…
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/6ad4MH7fMLs?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid412837"></iframe>

Zo, die zijn boos.

Laten we het wel gezellig houden hé.

DennisvdBr wrote:
Hierzo…

<iframe src=”https://www.youtube.com/embed/6ad4MH7fMLs?feature=oembed” frameborder=”0″ allowfullscreen=”” id=”fitvid412837″></iframe>

Zo, die zijn boos.

Laten we het wel gezellig houden hé.

Toch wel zeer passend om die video net vanavond online te zetten. Ik heb het wel voor wat politiek geëngageerde spirit. Eigenlijk zou iedereen boos moeten zijn momenteel.

DennisvdBr wrote:
Hierzo…

Ik zal nu wel de muziekpolitie over me heen krijgen, maar dat hele Prophets of Rage komt op mij een beetje over als een coverband-deluxe.

Agree! De politieke lading stoort mij daarentegen allerminst. Kan niet genoeg benadrukt worden hoe fucked up sommige wereldleiders de wereld de vernieling in helpen. Ik vermoed dat Green Day zich op dat gebied ook niet inhoudt.

Voor diegenen die al nieuw werk van Liam Gallagher willen horen, op Spotify staat "walls of glass".

Bartjuh1981 wrote:
DennisvdBr wrote:
Hierzo…

Ik zal nu wel de muziekpolitie over me heen krijgen, maar dat hele Prophets of Rage komt op mij een beetje over als een coverband-deluxe.

Agree! De politieke lading stoort mij daarentegen allerminst. Kan niet genoeg benadrukt worden hoe fucked up sommige wereldleiders de wereld de vernieling in helpen. Ik vermoed dat Green Day zich op dat gebied ook niet inhoudt.

Voor diegenen die al nieuw werk van Liam Gallagher willen horen, op Spotify staat “walls of glass”.

Ook Green Day zo veel zin in... Maakt mij niet uit hoeveel Heee's en Hoo's...
Maar deze over fucked op wereldleiders is na 13 jaar nu zo actueel.
Die ga ik uit volle borsten mee doen hoor!!!
https://youtu.be/CkSeCDlo-Ug

Toch wel zeer passend om die video net vanavond online te zetten. Ik heb het wel voor wat politiek geëngageerde spirit. Eigenlijk zou iedereen boos moeten zijn momenteel.

Ja dat politiek correcte en thee drinken moet eens afgelopen zijn. Kut pappen en nathouden. De zweep erover. Linkse watjes.......Zo boos genoeg?

Ook Green Day zo veel zin in… Maakt mij niet uit hoeveel Heee’s en Hoo’s…
Maar deze over fucked op wereldleiders is na 13 jaar nu zo actueel.
Die ga ik uit volle borsten mee doen hoor!!!

Wat ben ik blij dat ik rechts ben...dat politieke linkse geneuzel.....is echt om te lachen

Toch blijf ik het jammer vinden dat ze niet voor een pop-punk dag gegaan zijn door Blink 182 te laten spelen op de mainstage.

DennisvdBr wrote:
Hierzo…

En heb je datzelfde gevoel bij Liam Gallagher die Oasis nummers speelt?

Bartjuh1981 wrote:
DennisvdBr wrote:
Hierzo…

En heb je datzelfde gevoel bij Liam Gallagher die Oasis nummers speelt?
Ach, echt ongelijk kan ik hem ook weer niet geven. En Liam Gallagher zingt nog zijn eigen nummers. Bij Prophets Of Rage ligt dat net weer anders. Want B-Real is natuurlijk geen Zack de la Rocha. Maar ik kijk er wel naar uit hoor :)

Users who are viewing this thread