Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Hoera!

Vandaag is het zover, over 2 uren naar landgraaf afreizen en alvast tentje opbouwen en als ik morgen wakker word is het hele veld vol!

Morgenavond 22:00 - 06:00 en Dinsdag 06:00 - 14:15 dienstje!

p.s. 5x Pinkpop op rij dit jaar voor mij sinds mn 1e festival ooit in 2013!

Ach, echt ongelijk kan ik hem ook weer niet geven. En Liam Gallagher zingt nog zijn eigen nummers. Bij Prophets Of Rage ligt dat net weer anders. Want B-Real is natuurlijk geen Zack de la Rocha. Maar ik kijk er wel naar uit hoor

Doe maar Sting die nummers van The Police doet

Ook Green Day zo veel zin in… Maakt mij niet uit hoeveel Heee’s en Hoo’s…
Maar deze over fucked op wereldleiders is na 13 jaar nu zo actueel.
Die ga ik uit volle borsten mee doen hoor!!!

Wat ben ik blij dat ik rechts ben…dat politieke linkse geneuzel…..is echt om te lachen

Vind je het vooral fijn om rechts te zijn of betekent rechts zijn in jouw ogen dat mensenrechten niet zo belangrijk zijn en de wereld naar de tyfus mag worden geholpen?

Ik denk trouwens dat de post over Liam Gallagher/Oasis ook naar mij was bedoeld. Een beetje in defense, zijn eerste twee optredens bevatten acht eigen nummers en zes nummers van Oasis (fuckin' in the bushes niet meegeteld).

Anyway, iedereen moet ook gewoon gaan bekijken en enthousiast zijn over waar hij/zij enthousiast van wordt! Ik ga tijdens PoR nog even eten/bier halen en een leuk plekje voor Live opzoeken.

Wie is allemaal op camping A te vinden dit weekend?

Toch wel zeer passend om die video net vanavond online te zetten. Ik heb het wel voor wat politiek geëngageerde spirit. Eigenlijk zou iedereen boos moeten zijn momenteel.

Ja dat politiek correcte en thee drinken moet eens afgelopen zijn. Kut pappen en nathouden. De zweep erover. Linkse watjes…….Zo boos genoeg?

Die Festimeetings met jou lijken me erg gezellig...

Ik ga gewoon racen: Prophets Of Rage > Live > System Of A Down > Kings Of Leon. Daarom vind ik het niet zo erg dat het niet druk is maandag. Kan ik misschien toch nog redelijke plekjes opzoeken ook al sta je niet een uur van te voren wachten ;)

Vind je het vooral fijn om rechts te zijn of betekent rechts zijn in jouw ogen dat mensenrechten niet zo belangrijk zijn en de wereld naar de tyfus mag worden geholpen?

Ik vind het vooral fijn om rechts te zijn. Ik snap alleen niet wat mensenrechten daarmee te maken hebben. Ik heb het vooral over het ophebben van oogkleppen en wegkijken.

Die Festimeetings met jou lijken me erg gezellig…

Joh das zooo geil...moet je echt meemaken.

Maar goed..ik ga het niet hebben over politiek op Pinkpop.

Toch wel zeer passend om die video net vanavond online te zetten. Ik heb het wel voor wat politiek geëngageerde spirit. Eigenlijk zou iedereen boos moeten zijn momenteel.

Vreselijk, muziek moet daarboven staan. Het is juist mooi dat verschillende politieke stromingen zich in dezelfde muziek kunnen vinden, omdat het een soort van universele cultuurvorm is en geen particuliere politiekvorm. Ik weet ook wel dat 80% van de muzikanten politiek sociaal-economisch links is, maar dat hoef je niet in je muziek te verwerken (of enkel op een abstract niveau).

Dat gemeenschappelijk politici bashen vind ik dan ook helemaal niet deftig. Iedereen is het erover eens dat de democratie de beste bestuursvorm is, maar ook iedereen lijkt het erover eens te zijn dat politici zoals Wilders, Le Pen, Trump etc verwerpbaar zijn. Die twee zijn niet verenigbaar en ik vind het enorm schijnheilig dat mensen beide vormen verdedigen. Je moet ofwel toegeven dat democratie niet de beste bestuursvorm is, ofwel toegeven dat politici zoals Trump legitiem aan de macht zijn gekomen zonder daar achteraf over te klagen. (Zelf heb ik overigens vrijwel altijd CDA en 1x GroenLinks gestemd, dus het is zeker niet zo dat ik hier mijn eigen politieke voorkeur verdedig).

Om terug te komen op muziek; bashen van legitiem gekozen politiek leiders vind ik dan ook niet erg deftig. Muziek moet een vorm van cultuur op zichzelf zijn.

Om terug te komen op muziek; bashen van legitiem gekozen politiek leiders vind ik dan ook niet erg deftig. Muziek moet een vorm van cultuur op zichzelf zijn.

Kolere Jeroen, Het mag in de krant. In dit geval ben ik het helemaal met je eens.

Of je kan voor democratie zijn en tegelijk politiek actief zijn in je muziek om verrotte dingen in het (Amerikaanse) systeem aan te wijzen (zoals bijvoorbeeld gerrymandering, landverraad, en onderdrukking van stemmen).

Idd laten we dat maar achterwegen laten, dat moeten we de rest van het jaar al aanhoren.

Nee jij dan, Indiaantje mag niet...het is Native American. Wel PC blijven hé.

Ik moet het eerste nummer nog tegenkomen waarin een zorgvuldige analyse van een politiek systeem plaatsvindt en vruchtbare alternatieven worden voorgesteld, haha. Dat zou ik wel kunnen waarderen. Meestal is het gewoon goedkoop bashen.

Godspeed You! gebruikt ook best wel politiek linkse boodschappen, maar op zo'n abstract niveau dat het de muziek alleen ten goede komt. Dat inhoudsloze geschreeuw van bands als Green Day is echter net zo erg als Trump zelf, dus ik zie gewoon niet helemaal wat hun bedoeling daar is.

Ik moet het eerste nummer nog tegenkomen waarin een zorgvuldige analyse van een politiek systeem plaatsvindt en vruchtbare alternatieven worden voorgesteld, haha. Dat zou ik wel kunnen waarderen. Meestal is het gewoon goedkoop bashen.

Godspeed You! gebruikt ook best wel politiek linkse boodschappen, maar op zo’n abstract niveau dat het de muziek alleen ten goede komt. Dat inhoudsloze geschreeuw van bands als Green Day is echter net zo erg als Trump zelf, dus ik zie gewoon niet helemaal wat hun bedoeling daar is.

Tja, Green Day is gewoon ruk en ze hebben de mazzel dat ze nu hun American Idiot nummers kunnen herpositioneren.

Ik vind het vooral fijn om rechts te zijn. Ik snap alleen niet wat mensenrechten daarmee te maken hebben. Ik heb het vooral over het ophebben van oogkleppen en wegkijken.

Ik ga toch even moderator spelen.....

Ben je rechtshandig, of sta je rechts bij de Brand krat of wat bedoel je met "ik ben rechts" ?.....
Laten we aub over Pinkpop discussieren hier en niet wat je gestemd hebt afgelopen maart, want dat is totaal onbelangrijk en nutteloos om te delen.

Ik wil het hier vooral hebben over muziek en Bieber, als ik het over Pinkpop heb.

Idd laten we dat maar achterwegen laten, dat moeten we de rest van het jaar al aanhoren.

Nee jij dan, Indiaantje mag niet…het is Native American. Wel PC blijven hé.
Als je niet weet waar je over praat, niet doen....

Hierzo…
Nog zoiets waar ik ontzettend naar uitkijk!!!
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/6ad4MH7fMLs?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid917684"></iframe>

Hier heb je helemaal gelijk in! Ik mag zie zien op Werchter maar dit is een van de concerten waar ik het meest naar uit kijk. Deze boosheid en agressie kom je bij weinig 'nieuwe' bands nog tegen, heerlijk. Vijf kwartiertjes losgaan.

Users who are viewing this thread