Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Ben ook wel benieuwd hoe laat de Beliebers gaan binnendruppelen. Zou me niet erbazen dat velen daarvan pas later aankomen op de dag.

Ik denk dat een aanzienlijk deel niet door zal hebben dat het voorvak voor Bieber pas in de avond toegankelijk zal worden. Dus er zullen vanaf vroeg wel veel mensen zijn.

Indiaantje89 wrote:
Ben ook wel benieuwd hoe laat de Beliebers gaan binnendruppelen. Zou me niet erbazen dat velen daarvan pas later aankomen op de dag.

Ik denk dat een aanzienlijk deel niet door zal hebben dat het voorvak voor Bieber pas in de avond toegankelijk zal worden. Dus er zullen vanaf vroeg wel veel mensen zijn.
Daar heeft Pinkpop natuurljik geantwoord.. was blijkbaar veel vraag naar uit de Bieber community. Geen idee of die het antwoord ook hebben ontvangen.

Oké hoe is dit voorstel?

Pinkpop 2017 Festileaks Forum Meeting's
Ik wil volgende voorstellen.
Zaterdag 3 juni vanaf ca 21:15 (tijdens Bieber/Garrix)
Zondag 4 juni ca 15:30-16:30 (tijdens Kodaline)
Maandag 5 juni ca 18:00-19:00 (tijdens Passenger)
Locatie achter op het terrein, rechts voor Brand krat voor friet/snackkraam op randje asfalt.
Heb zelf een zwart-pinkpop17-hoedje, moet nog even zien hoe ik (incl baardje, ca 1.81m) verder te herkennen ben.
( zal waarschijnlijk zaterdag Iron Maiden shirt zijn en op zondag / maandag een donkergrijs LIVE (rood kruislogo) shirt, met een groene legerbroek. )

Festileaks_Forum_Meeting_Pinkpop_2017.jpg

Daarnaast, sta ik circa 30 minuten voor aanvang The Ten Bells (even na 14 uur) links in de opening van de Brightlands tent.
Zal ik zeer hoogstwaarschijnlijk naar "Brand Bier Bijzondere Bieren Terras" gaan vrijdag tussen 19:00 - 20:00 (tussen Kaiser Chiefs / FFDP op 3FM-stage).

Dus mogelijkheden genoeg lijkt me :mrgreen:
Laat het animo even weten met een reactie, of geef de post een LIKE...
Alvast dank en tot op Pinkpop 2017...

voor mij wordt dit hetzelfde als voorgaande jaren kijken wat de groep wil..... want mijn vriendin gaat voor het eerst mee en die zal wel niet alleen willen rond lopen.... achja we zullen zien

voor mij wordt dit hetzelfde als voorgaande jaren kijken wat de groep wil….. want mijn vriendin gaat voor het eerst mee en die zal wel niet alleen willen rond lopen…. achja we zullen zien
dan neem je je vriendin toch mee? simpel!!

Ben gisteren in de vroege avond nog om Megaland gelopen.
Even wat foto’s van de opbouw gemaakt, zal denk ik wel in een berichtje van Festileaks verwerkt worden vanochtend…

Check dat dus… Om ook de eerste Pinkpop-kriebels op te bouwen
mrgreen.png

http://festileaks.com/2017/05/nog-3-nachtjes-tot-pinkpop-2017-zo-ziet-het-terrein-er-uit/

Is er een mogelijkheid om pinkpop te kunnen volgen in België? Ik herinner mij dat vorig jaar op het scherm kwam dat ik dit niet kon volgen vanuit België?

klein detail, ik ban waarschijnlijk te herkennen aan een poncho :(
zie Weerplaza voor Landgraaf

Oké hoe is dit voorstel?

Pinkpop 2017 Festileaks Forum Meeting’s
Ik wil volgende voorstellen.
Zaterdag 3 juni vanaf ca 21:15 (tijdens Bieber/Garrix)
Zondag 4 juni ca 15:30-16:30 (tijdens Kodaline)
Maandag 5 juni ca 18:00-19:00 (tijdens Passenger)
Locatie achter op het terrein, rechts voor Brand krat voor friet/snackkraam op randje asfalt.
Heb zelf een zwart-pinkpop17-hoedje, moet nog even zien hoe ik (incl baardje, ca 1.81m) verder te herkennen ben.
( zal waarschijnlijk zaterdag Iron Maiden shirt zijn en op zondag / maandag een donkergrijs LIVE (rood kruislogo) shirt, met een groene legerbroek. )

Festileaks_Forum_Meeting_Pinkpop_2017.jpg

Daarnaast, sta ik circa 30 minuten voor aanvang The Ten Bells (even na 14 uur) links in de opening van de Brightlands tent.
Zal ik zeer hoogstwaarschijnlijk naar “Brand Bier Bijzondere Bieren Terras” gaan vrijdag tussen 19:00 – 20:00 (tussen Kaiser Chiefs / FFDP op 3FM-stage).

Dus mogelijkheden genoeg lijkt me
mrgreen.png

Laat het animo even weten met een reactie, of geef de post een LIKE…
Alvast dank en tot op Pinkpop 2017…

Gaat allemaal wel meevallen met het weer.
We beginnen zaterdag droog en zonnig. Dan even een goede plens met een klapje onweer, om daarna weer opdrogend de dag te eindigen.

Zondag redelijk wat zon, afgewisseld met wat wolkenvelden, met de zomerse artiestjes (Anne-Marie, Sean Paul, etc.) op t program, goed te doen dus..

Op de maandag af en toe wat "zeever-regen", maar ook geregeld zon.

Zaterdag wordt dus op een gegeven moment in alle snelheid poncho's aandoen..
Zondag smeren..
Maandag boeit een nat pakje al niet meer, waarschijnlijk toch al te brak om überhaupt te merken dat het regent.. ;)

Het weekend van 3, 4 en 5 juni vindt in Landgraaf Pinkpop plaats, met onder meer Justin Bieber op het festivalaffiche. Directeur Jan Smeets wilde in eerste instantie het popidool niet op het festival hebben.
Dat vertelt hij in het 3FM-radioprogramma 3voor12 Radio.

"Fuck you, dit kan niet waar zijn", zei Jan Smeets toen de programmacommissie met Justin Bieber aankwam. "Ik ben benieuwd, maar kan me er nog niks bij voorstellen, hoor. Ik heb naar heel veel filmpjes van kids gekeken die hem filmen terwijl hij op zo'n Engelse leren bank zit, maar daar word ik niet direct opgewonden van," aldus de Pinkpop-directeur.

De dag van Justin Bieber en Martin Garrix is de dag waar de meeste kaarten over de toonbank van zijn gegaan: 61.000, en daarmee is de zaterdag uitverkocht. Popmuziek lijkt op het festival dus populair te zijn.

Op de vraag of Smeets dan voortaan voor een pop-programma gaat, antwoordt hij: "Daar ben ik geen voorstander van. Ik heb er stiekem van gedroomd om het Pinkrock te noemen, want ik ben gewoon een rockliefhebber."

De Pinkpop-directeur weet in het radioprogamma al wat zijn favoriete acts zijn: "Ik kijk het meest uit naar Passenger, Live en Guus Meeuwis."

Beetje raar om dat als directeur twee dagen voor aanvang festival tegen pers te melden. :-P

Jan Smeets is tegenwoordig net als de koning van nederland: Veel gezwets en vooral ceremonieel belangrijk als festivalicoon. Verder heeft hij weinig meer te zeggen over het reilen en zeilen van Pinkpop. Dus...

Leuk die festileaks meet and greet bij de Brand bier krat. Doen we dat voor elk ander festival ook ?
Ik ben er dit jaar niet bij op Pinkpop jammergenoeg, reden is denk ik wel bekend.

Het weekend van 3, 4 en 5 juni vindt in Landgraaf Pinkpop plaats, met onder meer Justin Bieber op het festivalaffiche. Directeur Jan Smeets wilde in eerste instantie het popidool niet op het festival hebben.
Dat vertelt hij in het 3FM-radioprogramma 3voor12 Radio.

“Fuck you, dit kan niet waar zijn”, zei Jan Smeets toen de programmacommissie met Justin Bieber aankwam. “Ik ben benieuwd, maar kan me er nog niks bij voorstellen, hoor. Ik heb naar heel veel filmpjes van kids gekeken die hem filmen terwijl hij op zo’n Engelse leren bank zit, maar daar word ik niet direct opgewonden van,” aldus de Pinkpop-directeur.

De dag van Justin Bieber en Martin Garrix is de dag waar de meeste kaarten over de toonbank van zijn gegaan: 61.000, en daarmee is de zaterdag uitverkocht. Popmuziek lijkt op het festival dus populair te zijn.

Op de vraag of Smeets dan voortaan voor een pop-programma gaat, antwoordt hij: “Daar ben ik geen voorstander van. Ik heb er stiekem van gedroomd om het Pinkrock te noemen, want ik ben gewoon een rockliefhebber.”

De Pinkpop-directeur weet in het radioprogamma al wat zijn favoriete acts zijn: “Ik kijk het meest uit naar Passenger, Live en Guus Meeuwis.”

Beetje raar om dat als directeur twee dagen voor aanvang festival tegen pers te melden.
1f61b.svg

Ook wel komisch dat ie zegt dat ie een echte rockliefhebber is en dat dan de acts waar hij het meest naar uitkijkt guus meeuwis en passenger zijn :p

zo, ik heb vast een hotel geboekt voor maandag. nu nog even tickets scoren. ik ga kijken wat swap etc. gaat doen (inmiddels weer omhoog) en worst case koop ik gewoon via ticketmaster. wel fijn zo zonder stress richting weekend.

Is er een mogelijkheid om pinkpop te kunnen volgen in België? Ik herinner mij dat vorig jaar op het scherm kwam dat ik dit niet kon volgen vanuit België?

Met de Chrome plugin "Hola" kun je via VPN "doen alsof" je in Nederland bent. Werkt vrij simpel.

https://chrome.google.com/webstore/detail/unlimited-free-vpn-hola/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=nl

Benieuwd of Guus Meeuwis ook nog collega's meeneemt naar Landgraaf. Wie waren de gast artiesten bij zijn concerten in Eindhoven, iemand een idee?

Benieuwd of Guus Meeuwis ook nog collega’s meeneemt naar Landgraaf. Wie waren de gast artiesten bij zijn concerten in Eindhoven, iemand een idee?

Ik denk het niet..gewoon 10 nummers en klaar is kees

Benieuwd of Guus Meeuwis ook nog collega’s meeneemt naar Landgraaf. Wie waren de gast artiesten bij zijn concerten in Eindhoven, iemand een idee?

Ik denk het niet..gewoon 10 nummers en klaar is kees
klaar is Guus

Users who are viewing this thread