bcmrmaybe wrote:
mede pinkpopgangers, zullen we een festileaks bijeenkomst organiseren op Pinkpop.?..Als Bieber speelt lijkt me het beste moment lol dennisvdbr, welke plek komt het beste uit?
Lijkt mij prima!!
(ik denk overigens over na om elke dag een momentje uit te zoeken, afhankelijk van animo)
We kunnen nog even de plattegrond moeten afwachten voor de locatie.
Ik denk wel dat we de locatie een beetje tactisch moeten uitzoeken.
Niet waar te veel mensen langslopen of doorgaans veel mensen staan, want dan ga je elkaar moeilijk vinden en loop je elkaar zo voorbij.
Misschien wel achter bij de Brand-toren, voor de snack/friettent….
Op onderstaande foto rechts…
Meestal is het hier wat rustiger nadat veld voor 3FM-stage sluit en er enkel nog iets bij mainstage te doen is.
Andere optie zou zijn links vooraan bij de DE-stand. Dat is vaak een rustig hoekje, maar dan gaat JB erdoorheen zingen
Dus dat tijdstip lijkt mij achter op het terrein een leuke plek.
Je kan hier toch nog een beetje communiseren en ook nog op afstand iets meekrijgen van het podium om daar nog een mening over te geven.
Maar geef maar jullie ideeen…
Als het aan mij ligt:
Zaterdag tijdens Kensington/Bieber, zondag tijdens Kodaline en maandag tijdens Passenger.
Overigens vlak voor de start van festival opener The Ten Bells sta ik achterin de Brand-tent in de opening links bij de tentflap op 1e of 2e paal ( beetje standaard startpositie
)