Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Guns N' Roses is meer metal dan Volbeat hoor. Een rustig nummertje, als Don't Cry, doet daar niks aan af. Btw het einde van November Rain gaat toch echt wel lekker los.
GNR stond bv ook op Graspop Metal Meeting (net als Volbeat).

GNR zou op PP kunnen staan en ook op Forta. Al verwacht ik ze eerder een eigen concert te geven in de GelreDome ofzo.
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Ik blijf toch hopen op Metallica maar Volbeat zou ook een goede zijn voor op Pinkpop! Eventueel Bastille, Daft Punk of Imagine Dragons op Pinkpop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik blijf toch hopen op Metallica maar Volbeat zou ook een goede zijn voor op Pinkpop! Eventueel Bastille, Daft Punk of Imagine Dragons op Pinkpop?
Ik heb het vermoeden dat alle 5 niet op Pinkpop staan aankomend jaar.


Ik heb overigens 6 namen die waarschijnlijk onder DEAG gaan touren in 2017.
Großkonzerte im Visier: U2 (mit dem brandneuen Hit The Best Thing), Coldplay, Bon Jovi die nach 23 Jahren wiedervereinten Hardrockgiganten von Guns N’Roses, Robbie Williams und sogar die Rolling Stones.
De vraag is niet of deze 6 acts in Nederland gaan optreden in 2017, de vraag is waar gaan ze optreden?
Naar het schijnt gaat het over concerten in de vroege zomer.
Wat denken jullie, 1 van deze 6 op Pinkpop??
Roept u maar...
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
In dat opzicht lijkt t me aannemelijk als Coldplay en U2 op pinkpop staan aangezien die vorig jaar al zaalshows hebben gedaan. Dit jaar weer zaalshows in t zelfde land lijkt me dan nogal dubbel
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Voor mij meest logisch zijn Coldplay en U2. Ik gok dat Guns Williams en de Stones stadions zullen aandoen. Bon Jovi ben ik nog niet zo zeker van. Die hebben tijdens hun laatste tour Nederlands zelfs overgeslagen. Hoe populair zijn die nog?? Ondanks dat denk ik dat ze de Ziggo Dome wel redelijk zullen vullen..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Geen Metallica voor de zomer van 2017 dus ook geen pinkpop 2017, dat is weer een mogelijke headliner minder.

We will be opening the doors of the Royal Arena for the first time on February 3 and 5, 2017 and as of this time these shows are our only scheduled European appearances of ’17, until the Fall at the earliest. So if you need a Metallica fix soon hopefully you can make it to Copenhagen! http://talli.ca/copenhagen2017


Dat gooit alles op de schop, wat gaat Fortarock dan doen vraag ik me af? Toch Guns ’n Roses?

Alles op de schop wil ik niet meteen zeggen maar ben ook wel benieuwd. Ben dan ook erg nieuwsgierig met wat oa Hellfest, NovaRock en Rock Fest Barcelona deze week gaan komen.
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Voor mij meest logisch zijn Coldplay en U2.

Als doorgewinterde U2-fan vind ik de combinatie van de woorden "U2", "Pinkpop" en "logisch" bijzonder optimistisch maar we gaan het zien. Een mens mag dromen, nietwaar? En zolang er niets aamgekondigd wordt is alles mogelijk.

Laatste nieuws uit het U2 kamp is dat er een nieuw album aankomt maar dat er nog geen datum is. Men moet van 20+ nummers terug naar 10 of 12, en Edge is een perfectionist volgens Bono. Lees: we zien wel wat het wordt en voelen geen druk. Kan ook gespeeld zijn en dat er volgende week ineens een nieuw album is, net als Songs of Innocence.

B bevestigde desgevraagd ook dat er in 2017 een tour zal zijn, zonder verdere details. Album zal dus wel in feb of maart komen, met tour erna. Waarschijnlijk US of A in het voorjaar, en daarna Europa. Qua planning zou Pinkpop dus lastig kunnen worden omdat ze dan wellicht nog niet hier zijn. Tenzij ze starten in Europa, dan is alles mogelijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
http://festileaks.com/2016/09/pinkpop-2016-wint-festival-award-voor-beste-eten-drinken/
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik blijf voorlopig nog bij Pearl Jam, Coldplay en Guns N' Roses. The Rolling Stones schijnen dus nu andere plekken te kiezen om te spelen, dus zal dan niet PP worden (ArenA, Goffertpark of Malieveld wellicht).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik blijf voorlopig nog bij Pearl Jam, Coldplay en Guns N’ Roses. The Rolling Stones schijnen dus nu andere plekken te kiezen om te spelen, dus zal dan niet PP worden (ArenA, Goffertpark of Malieveld wellicht).

Tja...
The Stones, ik geloof niet dat er iemand is die ze als naam voor welk festival dan ook durven te noemen zonder bijna zeker te zijn.
Ze zijn al een hele tijd gerucht voor Rock in Vienna vanuit geruchten in Oostenrijk.
Maar, ik durf ze (zelfs met nieuw album) niet te noemen voor Pinkpop in 2017.

Met geen Metallica ga ik zelfs denken dat GnR dan toch naar FortaRock gaat, maar ik heb het vermoeden dat het wel Pinkpop gaat zijn.
Pearl Jam denk ik idd nog steeds, die liggen al lang vast naar mijn idee.
Coldplay, tja.... Denk dat ze weer voor de ArenA gaan zelfde als U2. Die gaan voor een stadion voor 'eigen' fans ipv voor een festival.
Ik zie Bon Jovi wel komen eigenlijk, als guilty pleasure sub op mainstage.
Die 3de headliner is denk ik nog altijd aan Radiohead of Foo Fighters.
Maar, is nog afwachten wat ze gaan doen.
Blijf voorlopig nog hangen dus: Foo Fighters, Pearl Jam en Guns N' Roses (deze volgorde misschien ook...)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Denk dat we de band Statesmen kunnen opschrijven voor Pinkpop 2017?
Gewoon, zomaar een vemoeden…

Komt er nog een voorspel spel Dennis?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Denk dat we de band Statesmen kunnen opschrijven voor Pinkpop 2017?
Gewoon, zomaar een vemoeden…

Komt er nog een voorspel spel Dennis?
Die komt er, worden de puntjes nog uitgewerkt.
Maar voor zowel Pinkpop als ook voor Werchter is er weer voorspel.
Want er is niets zo fijn als voorspel :mrgreen:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Die komt er, worden de puntjes nog uitgewerkt.
Maar voor zowel Pinkpop als ook voor Werchter is er weer voorspel.
Want er is niets zo fijn als voorspel :mrgreen:

Voorspel FTW
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Tja... DJ op Pinkpop....
Na Avicii in 2015 en Kygo in 2016, in 2017 Martin Garrix op Pinkpop?
Zojuist aangekondigd op festival Tinderbox paar weken na Pinkpop.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Tja… DJ op Pinkpop….
Na Avicii in 2015 en Kygo in 2016, in 2017 Martin Garrix op Pinkpop?
Zojuist aangekondigd op festival Tinderbox paar weken na Pinkpop.

Ajakkes..doe maar niet
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
@Dennis,
jij weet vast wel op welke dagen Hellfest, NovaRock en Rock Fest Barcelona met headliner(s) zullen komen. Woensdag donderdag of vrijdag, tenminste dat was toch deze week???
Benieuwd of daar mogelijk ook PP materiaal bij gaat zitten :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
dennis,
jij weet vast wel op welke dagen Hellfest, NovaRock en Rock Fest Barcelona met headliner(s) zullen komen. Woensdag donderdag of vrijdag, tenminste dat was toch deze week???
Benieuwd of daar mogelijk ook PP materiaal bij gaat zitten ?
Dat zal eind deze week nog zijn, maar weet niet welke dag precies. Morgen wel Lollapalooza, dat is zeker.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Misschien niet heel interessant , maar Simple Plan heeft in een interview aangegeven festivals in Europa te doen in Juni/Juli. Ik denk wel dat ze op Pinkpop of Lowlands zullen staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken