Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Zag dat Kasabian festivals gaat doen, kom maar door!
Ja, waarchijnlijk met nieuw album naar Glastonbury.
Nah, kan best naar meer festivals idd...

Ter info mensen:
Let op, Lollapalooza om 16 uur....

Ter info mensen:
Let op, Lollapalooza om 16 uur….

Geldt dat voor alle Lollapalooza's? Ook die in Chicago?

Ter info mensen:
Let op, Lollapalooza om 16 uur….

Geldt dat voor alle Lollapalooza’s? Ook die in Chicago?

Nee.
#Lolla Lineups for @LollapaloozaBr, @lollapaloozacl & @lollapaloozaar will be revealed next Wednesday, Sept. 28th!
Chicago, Berlijn en Parijs volgen later denk ik dan.

Het geeft dan in ieder geval wel een indicatie wat er on tour gaat dan in 2017. We wachten in spanning af

Lollapalooza

METALLICA
THE STROKES
THE WEEKND

THE XX
THE CHAINSMOKERS
FLUME

TWO DOOR CINEMA CLUB
RANCID
DURAN DURAN
THE 1975
G-EAZY
TOVE LO
MELANIE MARTINEZ
CAGE THE ELEPHANT

OLIVER HELDENS
NERVO
CATFISH AND THE BOTTLEMEN
GLASS ANIMALS
GRIZ
VANCE JOY
TEGAN AND SARA
DON DIABLO

En nog tientallen acts

Zie dat Martin Garrix ook op Lolla Argentinie staat
https://twitter.com/lollapalooza/status/781131601912573952

Martin Garrix zie ik best nog wel 3FM stage afsluiten aangezien hij op Tinderbox staat. Als Robin Schultz er kan staan kan hij het zeker. Hopen van niet natuurlijk.

Duran Duran zou ik erg cool vinden maar zullen wel iets als een Bospop/Appelpop doen.

Martin Garrix zie ik best nog wel 3FM stage afsluiten aangezien hij op Tinderbox staat. Als Robin Schultz er kan staan kan hij het zeker. Hopen van niet natuurlijk.

Duran Duran zou ik erg cool vinden maar zullen wel iets als een Bospop/Appelpop doen.

Precies...
Al zou Duran Duran niet misstaan op Pinkpop, zeker niet.

Duran duran als guilty pleasure..van mij mag het hahaha
Ja, zo'n jaren 80 pop act.
2015 in Zuiderpark dacht ik, kan best hoor naar Pinkpop.
Als sub, of zelfs afsluiter 3FM-stage.

http://www.festivalestereopicnic.com/2017/

in navolging van Lolla

Vooraal Deadmau5 en Justice die eventueel interessant zijn voor sommige..

Cage The Elephant, The 1975, Glass Animals en Catfish and the Bottlemen zie ik op zich wel voor me. Zeker de tweede naam verwacht ik op Pinkpop komend jaar.

Cage The Elephant, The 1975, Glass Animals en Catfish and the Bottlemen zie ik op zich wel voor me. Zeker de tweede naam verwacht ik op Pinkpop komend jaar.
1975 had ik eerlijk gezegd al verwacht, waren dacht ik overzee's. Maar zeker mooie toevoeging volgend jaar.

Van het Graspop forum:

"Deze morgen was Stijn Van de Voorde nog op Studio Brussel. Hij zit op dit moment in New York voor een interview met Metallica. Eén van de dingen die hij zeker ging vragen was of ze volgend jaar naar België zouden komen. Hij had nl. in de wandelgangen opgevangen dat Metallica volgend jaar op een groot festival in België zal spelen… Werchter dus, aangezien er op geen enkel moment in het gesprek gesproken werd over een eerste keer of een andere allusie werd gemaakt dat zou kunnen wijzen op Graspop."

Now I`m confused

Van het Graspop forum:

“Deze morgen was Stijn Van de Voorde nog op Studio Brussel. Hij zit op dit moment in New York voor een interview met Metallica. Eén van de dingen die hij zeker ging vragen was of ze volgend jaar naar België zouden komen. Hij had nl. in de wandelgangen opgevangen dat Metallica volgend jaar op een groot festival in België zal spelen… Werchter dus, aangezien er op geen enkel moment in het gesprek gesproken werd over een eerste keer of een andere allusie werd gemaakt dat zou kunnen wijzen op Graspop.”

Now I`m confused

Denk dat dit in het verkeerde topic staat.... ;)

Maar, aansluit dus wel ontzettend op mijn verwarring, dat ik Metallica op véél Europese metal-festivals verwacht in 2017.
Waar ze zelf aankondigde na Kopenhagen tot de herfst niets meer aankondigen.... ? ? ?

Misschien bedoelden ze er niks meer bijplannen en dat nu al bepaalde festivals/concerten ingepland staan.

Raadsels, Raadsels en nog eens raadsels

Nope, staat in het goede topic, idd omdat ze van de week zelf aankondigden dat Denemarken de enige shows in Europa zouden zijn tot minimaal de herfst

Het zou natuurlijk kunnen dat daar een stukje tekst is weg gevallen, de enige EIGEN shows?

Users who are viewing this thread