Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
rowwen heze kunnen we ook afstrepen staan dan in amsterdam met de pinkpop theater tour….


man, o man, dat is nu jammer.
Had ik eigenlijk wel goeie hoop op, zeker met die Pinkpop theater tour en het jubileum.

Dan maar hopen op het jubileum optreden van Golden Earring
mrgreen.png

ja percies daarom agja

(op het slotconcert van rowwen heze staat trouwens pp held 2015 urbanus)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Er kan een dikke streep door Metallica voor het complete festivalseizoen:

We are very honored to have the super special, very unique opportunity to once again be the first event ever held in a brand new facility and this time it is in a city very near and dear to our heart, Copenhagen! We will be opening the doors of the Royal Arena for the first time on February 3 and 5, 2017 and as of this time these shows are our only scheduled European appearances of ’17, until the Fall at the earliest.

Bron: https://metallica.com/blog/news/433803/worldwired-tour-travels-to-copenhagen
 

Rob1617899554

Playlistbediener
12 nov 2015
6
0
Geen Metallica voor de zomer van 2017 dus ook geen pinkpop 2017, dat is weer een mogelijke headliner minder.

We will be opening the doors of the Royal Arena for the first time on February 3 and 5, 2017 and as of this time these shows are our only scheduled European appearances of ’17, until the Fall at the earliest. So if you need a Metallica fix soon hopefully you can make it to Copenhagen! http://talli.ca/copenhagen2017
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Geen Metallica voor de zomer van 2017 dus ook geen pinkpop 2017, dat is weer een mogelijke headliner minder.

We will be opening the doors of the Royal Arena for the first time on February 3 and 5, 2017 and as of this time these shows are our only scheduled European appearances of ’17, until the Fall at the earliest. So if you need a Metallica fix soon hopefully you can make it to Copenhagen! http://talli.ca/copenhagen2017


Dat gooit alles op de schop, wat gaat Fortarock dan doen vraag ik me af? Toch Guns 'n Roses?
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Metallica kan nog steeds. Er staat namelijk:

and as of this time these shows are our only scheduled European appearances of ’17,

Dus dat betekent tot op heden :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Metallica kan nog steeds. Er staat namelijk:

and as of this time these shows are our only scheduled European appearances of ’17,

Dus dat betekent tot op heden
simple-smile.png

... until the fall at the earliest. Dus vanaf de herfst in Europa. :)

En dan nog: Metallica is nu al maanden lang geboekt mochten ze op Pinkpop staan.
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Mattman

Dat is zeker waar maar het kan nog steeds. Al is de kans kleiner geworden helaas :(

Ps geen idee hoe ik moet quoten nog. Net nieuw en op het werk hiermee bezig op m'n telefoon
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
… until the fall at the earliest. Dus vanaf de herfst in Europa. :)

En dan nog: Metallica is nu al maanden lang geboekt mochten ze op Pinkpop staan.


Dan hadden ze dat wel bekend gemaakt als ze op Pinkpop hadden gestaan. komt eerst een album tour en dan in 2018 festivals. Fortarock zie ik dan ook als kanshebber naast Pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
… until the fall at the earliest. Dus vanaf de herfst in Europa.
simple-smile.png


En dan nog: Metallica is nu al maanden lang geboekt mochten ze op Pinkpop staan.


Dan hadden ze dat wel bekend gemaakt als ze op Pinkpop hadden gestaan. komt eerst een album tour en dan in 2018 festivals. Fortarock zie ik dan ook als kanshebber naast Pinkpop

Ik zie FortaRock als groter kanshebber dan Pinkpop btw...
Maar goed. Afwachten wat "as of this time these shows are our only scheduled European appearances" idd inhoudt
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Hoe zit het btw met Ghost? Die hadden dit jaar Pinkpop en Lowlands gecancelled en zouden het goed maken? Hebben ook net een nieuwe EP uit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Hoe zit het btw met Ghost? Die hadden dit jaar Pinkpop en Lowlands gecancelled en zouden het goed maken? Hebben ook net een nieuwe EP uit.
Kan...
Als de tour data rondom Pinkpop zijn, dan zal het inhalen in 2017 wel gebeuren.
Download was ook gecancelled. Denk dat ze daar eerder met de eerste namen komen, als Ghost daar tussen zit, dan Pinkpop nadien ook.
Eens zien..
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Ik acht de kans 50/50 voor Metallica
Ghost hoop ik heel erg
Avenged Sevenfold betwijfel ik omdat die 18 februari al in de Ziggo Dome staan

Eventueel hoor ik ook van allemaal kanten U2 naar Pinkpop? Weet niet eens of dit mogelijk is.

 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Ik dacht dat ghost gezegd had de in te halen shows als zaal show te geven maar zolang die shows niet vastliggen kan pinkpop ook gewoon natuurlijk
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Eventueel hoor ik ook van allemaal kanten U2 naar Pinkpop? Weet niet eens of dit mogelijk is.

Twijfelachtig. Blijven op en neer gaan met wel of geen festivals.
Afgelopen weken iHeart festival, dus eerste stap gezet deze tour?? Wie weet.


btw, het rommelt een beetje in Oostenrijk.
Verschillende media daar hebben het over The Rolling Stones naar Rock in Vienna 2017, zie topic ook.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Met het wegvallen van Metallica is het natuurlijk ook mogelijk om Guns n' Roses op Forta te programmeren ipv op Pinkpop.
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Met het wegvallen van Metallica is het natuurlijk ook mogelijk om Guns n’ Roses op Forta te programmeren ipv op Pinkpop.

Alles kan maar is GnR wel "stevig" genoeg voor FortaRock? De programmering is overwegend metal en als dat niet zo is dan neigt het ernaar. GnR is met de beste wil van de wereld geen metal te noemen. Stevige, hitparade-vriendelijke, rock ... niet meer dan dat. Dat bedoel ik overigens absoluut niet denigrerend; ik vind ze top en Appetite For Destruction staat in mijn persoonlijke top-10 albums aller tijden. Maar ik vraag me gewoon af of de gemiddelde FR-ganger (dat ben ik dus niet) op GnR zit te wachten (wat ik dus wel doe).
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Zou advenged sevenfold niet een mogelijke headliner zijn voor fortarock dan?? Ongeveer gelijke grote als de headliners van de afgelopen jaren (slipknot, volbeat) dus past wel bij de ingeslagen weg van forta lijkt mij. Blijft gnr over voor pinkpop dat over het algemeen publiek heeft dat beter bij die band past.
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
DennisvdBr wrote:
M.E. wrote:
is GnR wel “stevig” genoeg


LOL
mrgreen.png



Wil je zeggen dat Volbeat wel ‘stevig’ genoeg was tegenover het programma?

Nou ja, Volbeat heeft in ieder geval geen November Rain, Don't Cry of Patience op de setlist staan ...

Maar ik snap je punt. Ik denk wel dat GnR een ander publiek aanspreekt dan Volbeat, en dat GnR minder goed op FR past.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken