Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
wat stond er dan in je mail die je stuurde?


Dat na de bekendmaking van Greenday we eind november meer info zouden krijgen.

Toen kreeg ik deze

Hoi Mario,
Green Day is op 6 november aangekondigd via alle officiële Pinkpop-kanalen, zie: https://www.facebook.com/PinkpopFestival/photos/a.197381686965812.39606.183783994992248/1144640118906626/?type=3&theater
Groet, Buro Pinkpop

En toen stuurde ik

nee….daarna is er aangegeven door Smeets dat we eind november meer zouden horen. Dus waar is het andere nieuws?

#oorverdovendestilte

Hun antwoord had natuurlijk moeten zijn:

"Helaas kunnen we tot 15 december geen verdere informatie geven anders hebben we een claim van Axl aan onze broek hangen."
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
“Helaas kunnen we tot 15 december geen verdere informatie geven anders hebben we een claim van Axl aan onze broek hangen.”

Whehehehe ?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Weet niet of het er nog toe doet na die no-oldies-uitspraak, maar:

Neil Young annuleert zijn 2017-tour in Oceanië.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3984372/Neil-Young-cancels-Australia-New-Zealand-2017-tour-dates-including-Bluesfest.html
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Ik weet niet of Pinkpop er iets aan zal hebben, qua geruchten, maar morgenvroeg om half 9 eerste headliner voor Reading & Leeds 2017
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Gerard ekdom hint ook naar nieuws morgen ochtend. Volgens mij kwam via de radio 2 lijn vorig jaar ook wel wat info naar buiten.
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Gerard ekdom hint ook naar nieuws morgen ochtend. Volgens mij kwam via de radio 2 lijn vorig jaar ook wel wat info naar buiten.

dat kan natuurlijk over vanalles gaan.. ik verwacht eigenlijk dat het met de top2000 te maken zal hebben ivm de stemweek die er nu is.. maar je weet het natuurlijk nooit zou mooi zijn als het een headliner voor pp gaat zijn
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Ik weet niet of Pinkpop er iets aan zal hebben, qua geruchten, maar morgenvroeg om half 9 eerste headliner voor Reading & Leeds 2017

Volgens mij werd GnR daar ook genoemd in dat lijste van wiki wat zoals we nu onderhand wel weten fake is. Wel benieuwd wat voor headliner zij dan hebben? Mogelijk eentje die we nog niet gehad hebben maar als ik moet gokken doe dan maar KOL.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Reading/Leeds hebben Muse - Kasabian - Eminem als headliners. Wie daarvan als eerste aangekondigd wordt zien we morgen wel, maar eFestivals heeft Muse ondertussen naar "TBC" veranderd op hun site.

Niets interessants voor Pinkpop dus.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Wessel wrote:
Kereltje wrote:
Reading/Leeds hebben Muse – Kasabian – Eminem als headliners.


Dat zijn me een rijtje schijt-headliners.


Muse vind ik persoonlijk niets mis mee maar die andere 2 zijn toch niet headlinerwaardig……..

Kasabian heeft Glastonbury al geheadlined en is headliner op elk festival in de UK, is daar extreem groot. En Eminem is toch gewoon een headliner? Puur qua grootte van namen gaan ze er wel op vooruit met vorig jaar als headliners: Foals, Red Hot Chili Peppers en Biffy Clyro.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Laat ik het anders zeggen. Ik zie Kasabian en Eminem nog niet zo vlug PP headlinen maar dat wil natuurlijk idd niet zeggen dat ze in andere landen daar anders over denken.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Laat ik het anders zeggen. Ik zie Kasabian en Eminem nog niet zo vlug PP headlinen maar dat wil natuurlijk idd niet zeggen dat ze in andere landen daar anders over denken.

Daar ben ik het met je eens, Kasabian zeker niet. Eminem zou ik echt niet weten hoeveel die tickets die zou verkopen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Puur qua grootte van namen gaan ze er wel op vooruit met vorig jaar als headliners: Foals, Red Hot Chili Peppers en Biffy Clyro.

Nah dat verschil van grootte van wel mee hoor. RHCP en Muse kun je mooi tegen elkaar afwegen.
Foals, Kasabian en BIffy zijn allemaal uit dezelfde categorie. Heel erg groot in eigen land maar daarbuiten geen headliner voor de grote festivals. Eminem is dan misschien nog iets groter maar daar komt ook het een en ander van een bandje af.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Michiel wrote:
Puur qua grootte van namen gaan ze er wel op vooruit met vorig jaar als headliners: Foals, Red Hot Chili Peppers en Biffy Clyro.

Nah dat verschil van grootte van wel mee hoor. RHCP en Muse kun je mooi tegen elkaar afwegen.
Foals, Kasabian en BIffy zijn allemaal uit dezelfde categorie. Heel erg groot in eigen land maar daarbuiten geen headliner voor de grote festivals. Eminem is dan misschien nog iets groter maar daar komt ook het een en ander van een bandje af.

Ook in eigen land schat ik Kasabian een pak groter, hebben Glastonbury geheadlined en recent 2 stadiumshows in een snel tempo uitverkocht (komt overeen met 100.000 tickets blijkbaar), dus die staan nog iets hoger dan Foals en Biffy Clyro.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Als ik de woorden van Jan Smeets vanmorgen in de krant lees, geloof ik nog meer in Justin Bieber.
Niet ontkennen... mensen die het niks vinden moeten maar weg blijven... Als mijn veld vol is draaien we quitte...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Als ik de woorden van Jan Smeets vanmorgen in de krant lees, geloof ik nog meer in Justin Bieber.
Niet ontkennen… mensen die het niks vinden moeten maar weg blijven… Als mijn veld vol is draaien we quitte…
Welke krant ?
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Rolo wrote:
Als ik de woorden van Jan Smeets vanmorgen in de krant lees, geloof ik nog meer in Justin Bieber.
Niet ontkennen… mensen die het niks vinden moeten maar weg blijven… Als mijn veld vol is draaien we quitte…


Welke krant ?
Limburgs Dagblad. Voorpagina en pagina 2-3.
Ook gesproken met hoofdredacteur Jos Willemsen van Festileaks.nl in dat artikel.
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
http://www.limburger.nl/cnt/dmf20161201_00029374/bieber-op-pinkpop-guns-n-roses-of-toch-beyonce
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken