Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
The XX lijkt me een hele gave boeking. Ze staan in februari in NL. Dus een festivaloptreden in juni is niet heel gek.

Je zou denken dat BKS of DTRH die wegsnaait

Lijkt me inderdaad meer voor de hand liggend dat ze op BKS staan en daar headlinen maar hopen mag. Lijkt mij een meer dan prima 3fm-stage afsluiter.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
bcmrmaybe wrote:
The XX lijkt me een hele gave boeking. Ze staan in februari in NL. Dus een festivaloptreden in juni is niet heel gek.


Je zou denken dat BKS of DTRH die wegsnaait


Lijkt me inderdaad meer voor de hand liggend dat ze op BKS staan en daar headlinen maar hopen mag. Lijkt mij een meer dan prima 3fm-stage afsluiter.

BKS gaf ooit al eerder aan dat Radiohead financieel niet haalbaar is. Maar ze hebben ze nu toch wel, plus ook nog eens Arcade Fire. Een keer houdt het op voor een festival van zo'n formaat. Plus The XX is commercieel behoorlijk hot op dit moment (3fm draait die nieuwe single al helemaal grijs), dus denk dat PP hier zeker kans maakt. Afsluiter op 3FM is geen gekke gedachte mi.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Navraag: Gunt staan 2 datums onder optie arena.
Onder optie.
Ik sluit pp toch niet helemaal uit.
Zelfde geld voor FF. 2 wk voor pp Finland. Come on PP.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Snap niet dat mensen nu nog steeds op FF aan t hopen hopen zijn. Zijn toch al 2 keer door smeets afgeschreven...
Of ze moeten na die uitspraken nog een deal gesloten hebben maar daar ga ik niet van uit
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Snap niet dat mensen nu nog steeds op FF aan t hopen hopen zijn. Zijn toch al 2 keer door smeets afgeschreven…
Of ze moeten na die uitspraken nog een deal gesloten hebben maar daar ga ik niet van uit

Met die datum nu zo'n 2 weken na Pinkpop neemt de hoop toe...

Navraag: Gunt staan 2 datums onder optie arena.
Onder optie.
Ik sluit pp toch niet helemaal uit.
Zelfde geld voor FF. 2 wk voor pp Finland. Come on PP.
... dan MOET dat vandaag gaan komen...
Eind November is nu, data Guns zouden voor Europa dezer dagen moeten komen...

we gaan maar weer zitten duimen dan, thnx Daantje..
 

Colin

Playlistbediener
19 dec 2014
9
0
Wat zal het een stunt zijn als Pinkpop alsnog met Guns en de Foo Fighters komen! Voor mij drie zeer goede headliners. Dan kan het gerucht van Bieber meteen de prullenbak in. Laten we het hopen...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Snap niet dat mensen nu nog steeds op FF aan t hopen hopen zijn. Zijn toch al 2 keer door smeets afgeschreven…
Of ze moeten na die uitspraken nog een deal gesloten hebben maar daar ga ik niet van uit

Dit is natuurlijk wishfull thinking. Plus Smeets is niet serieus te nemen, al is hij normaal bij uitsluitingen redelijk betrouwbaar. Hij weet zichzelf qua sneuheid ook telkens weer te overtreffen, dus wie weet.

Ten derde, hij hield bij het bekendmaken van het niet komen van FF RH en PJ ook een slag om de arm, toch? Er was volgens mij een zinnetje in de trant van "misschien bellen ze morgen alsnog".
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
superginger wrote:
Snap niet dat mensen nu nog steeds op FF aan t hopen hopen zijn. Zijn toch al 2 keer door smeets afgeschreven…
Of ze moeten na die uitspraken nog een deal gesloten hebben maar daar ga ik niet van uit

Met die datum nu zo’n 2 weken na Pinkpop neemt de hoop toe…
Het is een feit dat FF toch wel langer in Europa zit dan eerder gedacht, dus in principe kan het nog steeds. Maar zelfs met die nieuwe datum in Helsinki, zit er wel nog steeds 2 weken tussen, wat toch vrij lang is.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Wat zal het een stunt zijn als Pinkpop alsnog met Guns en de Foo Fighters komen! Voor mij drie zeer goede headliners. Dan kan het gerucht van Bieber meteen de prullenbak in. Laten we het hopen…
Als dat waar zou zijn, dan komen we niet meer bij van het lachen, dat we hier over Bieber spraken.
Maar helaas geloof ik niet in die stunt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Helaas geen Pinkpop waarschijnlijk...
Maar wel optredens in Nederland...
http://festileaks.com/2016/11/guns-n-roses-naar-nederland-2017/
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Helaas geen Pinkpop waarschijnlijk…
Maar wel optredens in Nederland…

Guns N’ Roses naar Nederland in 2017

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://festileaks.com/2016/11/guns-n-roses-naar-nederland-2017/embed/#?secret=xrGBDcynDN" data-secret="xrGBDcynDN" width="600" height="464" title="“Guns N’ Roses naar Nederland in 2017” — Festileaks.com" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

er wordt toch helemaal nog niks gezegd over waar het dan zou zijn..
 

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
84
65
DennisvdBr wrote:
Helaas geen Pinkpop waarschijnlijk…
Maar wel optredens in Nederland…

Guns N’ Roses naar Nederland in 2017


<iframe class=”wp-embedded-content” sandbox=”allow-scripts” security=”restricted” src=”http://festileaks.com/2016/11/guns-n-roses-naar-nederland-2017/embed/#?secret=xrGBDcynDN” data-secret=”xrGBDcynDN” width=”600″ height=”464″ title=”“Guns N’ Roses naar Nederland in 2017” — Festileaks.com” frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ scrolling=”no”></iframe>


er wordt toch helemaal nog niks gezegd over waar het dan zou zijn..

Lijkt mij te gaan om optredens in Ahoy en het Gelredome? Aangezien de advertenties in Rotterdam en Arnhem te zien waren
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
er wordt toch helemaal nog niks gezegd over waar het dan zou zijn..
Ik koppelde het aan locatie Rotterdam en Arnhem... Of zie ik het verkeerd?
Dat hoop ik tenminste, dat ik het verkeerd zie want dan blijven opties Pinkpop en ArenA open...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Helaas geen Pinkpop waarschijnlijk…
Maar wel optredens in Nederland…

Het sluit nog niks uit hoor. Ik zie het ook niet gebeuren, maar de kans is er nog wel. Het lijkt mij niet dat ze Ahoy en Goffert aan doen. Dan zijn twee shows in Goffert logischer qua infrastructuur.

ps. Ik bedoel Gelredome.. Voordat mensen vanuit Nijmegen en Arnhem op mij gaan haten :oops:
 

Colin

Playlistbediener
19 dec 2014
9
0
Ahoy en Gelderdome is inderdaad een logische gedachte @dennisvdBr , Gelderdome kan ik snappen. Maar is Ahoy niet wat te klein voor Guns N' Roses? Misschien komt er wel een los concert en een festivaloptreden. Alle opties staan nog open in ieder geval.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik denk dat de meest logische keuze van een guns show is in het GelreDome en niet de arena, kijk naar AC/DC ook GelreDome en aangezien die banden goed liggen gok ik dat guns hetzelfde gaat doen 2 shows in de GelreDome of 1 en 1 festivalshow haha maar ik gok er toch echt op dat ze eigen shows doen, als headliners denk ik nog kol en Foo fighters
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Justice aan de line up van Roskilde toegevoegd (onder anderen). Lijkt mij wel een prima afsluiter van de brand bier stage. Was in 2008 (toch?) 1 groot feest.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Vraag me af of pinkpop vandaag nog met nieuws komt. Eind november nieuws zeiden ze (vandaag dus laatste dag november) maar er zijn vandaag zoveel aankondigingen dat ze er miss mee wachten omdat hun nieuws anders niet opvalt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken