Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
PJ wrote:
KOL eind juni op Rock Werchter…..


Schrijf maar op voor pinkpop, zeker met dit gebrek aan echt hele grote headliners (ik noem een metallica, Coldplay die waarschijnlijk niet meer gaan komen).
Ik weet niet... Data zijn nog laat in juni.
Het kan idd, maar om een of andere reden verwacht ik ze niet...
 

illie

Playlistbediener
16 feb 2016
7
0
Hallo allemaal
16, 17,18 juni deep purple op hellfest
verder geen tourdata.
Mag ik dromen denken jullie????
 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
Ik denk dat KOL op Roo staat. Gezien de andere data dat ze spelen verwacht ik ze op Sziget en LL. En niet op Pinkpop. Misschien op DTRH

Laten we toch hopen dat KOL niet op LL terecht komt, de horror! Ik ben zoals velen nu wel erg benieuwd waar PP mee gaat komen. Bij de afgelopen tien jaar vielen de jaren waarop je lang moest wachten op de headliners vaak tegen qua line/up :S
 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
Foo Fighters delen weer een nieuw landkaart met daarop een rood Nederland.... zou het dan toch?

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Gaat hem over Finland, daar is de kaart anders gekleurd dan de vorige keren.
idd, duidelijk Helsinki. Maar lijkt ook of de vlek bij Polen meer richting Berlijn is geschoven. De vlek bij BeNeLux lijkt iets meer rood. Maar lijkt ook meer wishful thinking...
Pinkpop zal het niet zijn. Data liggen nog te ver weg, helaas.
Ik denk los concert als NL er bij komt, Malieveld, Goffertpark, ArenA of Ziggo?
Die periode staat Robbie Williams in Goffertpark, dus faciliteiten staan al.
Pinkpop lijkt me niet in 2017.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Mumford and Sons staan op Hangout festival las ik net op RW forum. Benieuwd of die door komen naar Europa. Afgelopen zomer was die festivaltour door Europa toch behoorlijk kort. Voor zover ik weet is dit ook voor hen de eerste datum in 2017..

https://s13.postimg.org/i2uyl51w7/HOMF_2017_Web_Poster.jpg

 

iggy2016

Playlistbediener
22 nov 2016
49
0
Editors komen naar Duitsland in juni...is dat al gezegd?

Belle & Sebastian kan ook nog (juli Mad Cool festival in Spanje)

En zou me ook niks verbazen als Elbow weer eens komt..die hebben nieuw album dan
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Mumford and sons zit dus een weekje of twee voor Pinkpop ik de VS. Dat is in mijn ogen nou ook een betrekkelijk nieuwe band die de grote festivals kan headlinen. In mijn ogen mag dit dan de band zijn waar niemand rekening mee hield :). Moeten ze wel snel na dat hierboven genoemd festival de oceaan (weer) oversteken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Foo Fighters 19 juni... ja 19 juni in Helsinki, da's maar 2 weken van Pinkpop vandaan toch. En een tour van 2 weken maar zijn er nu al 3?
 

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
Foo Fighters delen weer een nieuw landkaart met daarop een rood Nederland…. zou het dan toch?


Ik verwacht het niet. Al heb je rechts van Belgie net een wat rodere vlek zitten.
Kijkend op de kaart zou dat best eens Landgraaf kunnen zijn. Links boven Belgie zie je een donker streepje (zo te zien de westerschelde) met daar boven een rood puntje. Zou dan vlissingen zijn.
Ik verwacht dat ze gewoon de lichten van de stad roodkleuren en daar niet zullen optreden :p.
Als je vanaf daar een rechte treep trekt naar rechts kom je uit in landgraaf een rood vlekje in nederland.

Maar ik denk eerder dat ze te fanatiek zijn geweest met het inkleuren.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Vandaag is Casper van Kensington jarig. Mooie dag voor een aankondiging
1f61b.svg
Inderdaad best een mooie gelegenheid om aan te kondigen dat Kensington niet op Pinkpop staat komend jaar :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Rolo wrote:
Vandaag is Casper van Kensington jarig. Mooie dag voor een aankondiging
1f61b.svg



Inderdaad best een mooie gelegenheid om aan te kondigen dat Kensington niet op Pinkpop staat komend jaar
1f61b.svg

Ik verwacht wel een aankondiging eerlijk gezegd, maar niet Kensington.
Ik heb een vermoeden dat de zaterdag headliner wel eens kan komen vandaag....

:mrgreen:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Het biedt misschien wel mogelijkheden voor Pinkpop, dat Foo Fighters maar twee weken later in Finland zitten. Ik weet dat ik het misschien vaak iets simpeler schets dan het is, maar dat moet toch wel te overbruggen zijn aan de onderhandelingstafel. Zeker als je de 2015 kaart nog kan spelen ;).
 

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
Het biedt misschien wel mogelijkheden voor Pinkpop, dat Foo Fighters maar twee weken later in Finland zitten. Ik weet dat ik het misschien vaak iets simpeler schets dan het is, maar dat moet toch wel te overbruggen zijn aan de onderhandelingstafel. Zeker als je de 2015 kaart nog kan spelen ;).

Ik hoop het zo. Al verwacht ik het helaas niet :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken