Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
En justin Timberlake kan dit geen headliner zijn voor Pinkpop 2017?

Justin Timberlake, gaat die touren dan...
Misschien dat Eminem nog om de hoek komt kijken deze week, al een paar keer hier voorbij zien schieten... Maar is niet een naam waar ik voor Pinkpop op aan het letten ben, hoop dat dat tenminste gegronde onoplettendheid is....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Misschien dat de kansen op Danko Jones kunnen toenemen, zou een mooie toevoeging zijn op het affiche. Mainstage in de ochtend bijvoorbeeld.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
Wat vinden jullie een leuke sub voor Justin Bieber?

Slayer lijkt mij wel toepasselijk.



Als je 'War of the gods' van Amon Amarth luistert, komt Bieber ook voorbij:
...
The Vanir felt deceived
Höne was a fool
without Bieber at his side
Höne could not rule
In a fit of violent rage
Bieber's blood was shed
and to Odin's court they sent Bieber's severed head
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Over Slayer gesproken, zojuist bevestigd voor Nova Rock.
Ik blijf hoop houden bij Pinkpop
1f61b.svg
Slayer? SLAYEEEEERRRR
Now back to the topic. Als Bieber al headliner word, hoe gaan ze verwachten dat een festival met SOAD fans en Bieber fans tegelijk goed zal gaan?
 

Dennis Dieleman

Playlistbediener
23 nov 2016
7
0
Achja vorig jaar op Sziget stonden Parkway Drive, The last shadow puppets en Hardwell ook op dezelfde dag op hetzelfde podium.
Lijken mij toch ook niet echt dezelfde fans die op dat soort muziek afkomen.

Ik verwacht trouwens Chase en Status als afsluiter van de tent als pinkpop het principe van een dansbare afsluiter daar nog aanhoudt.
Panic! at the disco laat in de middag op de 3FM stage zou mij ook niks verbazen gezien hun toenemende populariteit.

Heeft iemand anders nog suggesties voor dagopvulling?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
bram1996 wrote:
Over Slayer gesproken, zojuist bevestigd voor Nova Rock.
Ik blijf hoop houden bij Pinkpop
1f61b.svg



Slayer? SLAYEEEEERRRR
Now back to the topic. Als Bieber al headliner word, hoe gaan ze verwachten dat een festival met SOAD fans en Bieber fans tegelijk goed zal gaan?
Hoe dat goed kan gaan. Door de crowd goed over de stages te verdelen. Zal wel lukken hoor. Wat betreft de dagjes mensen is het al helemaal geen punt, Bieber kan niet de 5e en SOAD staat de 5e...
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Zou Kiss een mogelijke headliner zijn voor de maandag?
Op veel festivals (Download uk / fr/ es, RAR, RIP) staat SOAD tot nu toe als headliner geboekt. Iets wat mijns inziens wel erg hoog is.
Je zou kunnen zeggen, er hoort nog een grote (rock)band bij.
De Europese Arena tour duurt tot 31-05-2017, dus daar zou een festival tour mooi op aan kunnen sluiten. Kiss valt wel in de categorie Golden Oldies en ik weet niet of Kiss zo goed verkoopt in Nederland. Misschien gokken ze op veel oosterburen. Daar is de band vele malen groter.

 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Nee Kiss is het niet, ik denk dat er een onverwachte headliner erbij komt. Ik gok ook op Liam gallagher met zijn solo album en idd chase and status als danceact.

Verder gooi ik geen grote ogen meer voor volbeat aangezien er net een show op strijp s in Eindhoven is aangekondigd ja september en juni liggen ver uit elkaar maar 3x in snelle tijd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Zou Kiss een mogelijke headliner zijn voor de maandag?
Op veel festivals (Download uk / fr/ es, RAR, RIP) staat SOAD tot nu toe als headliner geboekt. Iets wat mijns inziens wel erg hoog is.
Je zou kunnen zeggen, er hoort nog een grote (rock)band bij.
De Europese Arena tour duurt tot 31-05-2017, dus daar zou een festival tour mooi op aan kunnen sluiten. Kiss valt wel in de categorie Golden Oldies en ik weet niet of Kiss zo goed verkoopt in Nederland. Misschien gokken ze op veel oosterburen. Daar is de band vele malen groter.

Nee, dan is KISS van de baan.

Dat er een grote rock band bij kan komen sluit ik niet uit.
Zal zeker mooi zijn voor de afsluitdag.
Ik denk dat we vooral naar de DEAG festivals en de Sonisphere's moeten kijken, ze hebben nog hete hangijzers in het vuur.
Tenminste dat is wat er vanuit die hoek beweert wordt... kwestie van afwachten...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Allicht dat we snel uitsluitsel krijgen over 1 grote act met nu nog niet aangekondigde tour...
snuffel nog even door mijn lijstje op de vorige pagina met mogelijke headliners...

 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
was het niet zo dat er voor het einde van de maand een nieuwe naam bekend zou worden gemaakt?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Het....is....allemaal......veels....te.....spannend.

Net een langdurende cliffhanger van Game Of Thrones
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Vanmorgen trouwens Bastille bekend gemaakt voor Northside Festival. Lijkt me nu ook wel zekerheid voor Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
DennisvdBr wrote:
Allicht dat we snel uitsluitsel krijgen over 1 grote act met nu nog niet aangekondigde tour…
snuffel nog even door mijn lijstje op de vorige pagina met mogelijke headliners…


of misschien een toevoeging PATIENCE
Tja.... die wilde ik ivm het ArenA gerucht eens heel even achterwege laten...

was het niet zo dat er voor het einde van de maand een nieuwe naam bekend zou worden gemaakt?
Helemaal correct, het zal deze week moeten zijn. Ik gok morgen... Maar kan er naast zitten uiteraard.

Het….is….allemaal……veels….te…..spannend.

Net een langdurende cliffhanger van Game Of Thrones
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken