Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Als iedereen nou eerst even alle posts hiervoor leest voordat alle voorgaande posts weer herhaald worden. Het zijn alllemaal geruchten omtrent Guns. Er zij nu ook geruchten dat Guns in 2017 in de USA gaat optreden. Zie ook hetzelfde forum van Guns.

Eerst zien dan geloven.

Voor de rest…ik denk dat we een Timberlake krijgen of Eminem. Bieber zie ik nog echt niet verschijnen
Nou, dan zal het Aerosmith op zaterdag zijn, Green Day zondag. Prophets of Rage maandag. :mrgreen:
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Komaan mensen, laat ons allemaal even ophouden over Bieber… Zijn mogelijke komst is te van de pot gerukt om waar te zijn. Is echte tienermuziek en Pinkpop is een festival voor grote mensen…

Achteraf gaan we allemaal al lachend terugkijken naar dit forum en het idee dat ze dat gastje zouden boeken. Even positief blijven en een klein beetje vertrouwen hebben he.

Het feit dat de angst voor Bieber er zo diep in zit zegt volgens mij ook wel iets over de organisatie. De fixatie ligt de laatste jaren zo op het uitverkopen (ipv een gebalanceerde lineup neerzetten) dat quasi niets uit te sluiten valt zolang er geen tourdata zijn die de act uitsluiten...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
mattman wrote:
Komaan mensen, laat ons allemaal even ophouden over Bieber… Zijn mogelijke komst is te van de pot gerukt om waar te zijn. Is echte tienermuziek en Pinkpop is een festival voor grote mensen…

Achteraf gaan we allemaal al lachend terugkijken naar dit forum en het idee dat ze dat gastje zouden boeken. Even positief blijven en een klein beetje vertrouwen hebben he.


Het feit dat de angst voor Bieber er zo diep in zit zegt volgens mij ook wel iets over de organisatie. De fixatie ligt de laatste jaren zo op het uitverkopen (ipv een gebalanceerde lineup neerzetten) dat quasi niets uit te sluiten valt zolang er geen tourdata zijn die de act uitsluiten…
Angst voor Bieber is natuurlijk overdreven. Vroeger of later zal het er van komen. Pinkpop is niet eens de eerste als het gebeurt. Ik kijk er niet van op.
Gebalanceerde lineup is een vorm van interpretatie, ik vind de lineup laatste jaren juist wel veelzijdig. Dus daar ga ik voor komende editie ook van uit.

Aankomende week ook maar de DEAG festivals en Reading/Leeds in de gaten houden. Wellicht meer van GMM of misschien wel TW vanuit België.
Zal vast iets zijn waardoor Pinkpop deze week ook wat gaat bijvoegen...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Morgen komt Bospop met de eerste namen. Die zouden dan denk ik wel eens Aerosmith kunnen hebben Tenminste als je kijkt naar hun tourschema zoals dat hier al eerder besproken is zou dat makkelijk passen....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Morgen komt Bospop met de eerste namen. Die zouden dan denk ik wel eens Aerosmith kunnen hebben Tenminste als je kijkt naar hun tourschema zoals dat hier al eerder besproken is zou dat makkelijk passen….
tja, kan passen omdat het na deze tourdata is. Maar aangezien ze wilde verjongen weet ik het niet. Daarbij, lijkt Aerosmith in de duurdere gage's te zitten, dus voor Bospop niet van toepassing denk ik. Dacht misschien Bon Jovi, maar denk dat die ook voor de grotere festivals gaat.
Misschien de reünie van Live, kapen ze die hier weg?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Nou... nog een festival voor Biebert er bij 10 juni... man man... het zit zo dicht er tegen nu....

IOW heeft overigens Rod Stewart bekend gemaakt, in de categorie Lionel Richie achtige guilty pleasure... oei oei, stuur maar ergens anders heen ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Justin Bieber niet op 5 juni is zeker!
JUN 05 JYDSK VÆDDELØBSBANE AARHUS, DENMARK
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
bcmrmaybe wrote:
Beth hart anouk airbourne en Anastacia op Bospop.

Geen headliners dus


euhm is dat niet de oude lineup?

+ in het verkeerde topic???
1f609.svg
Inderdaad verkeerde topic, maar het zijn wel de namen van dit jaar. Mooie namen tho
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Ik verwacht eigenlijk dat Bonarroo deze week ook met namen komt aangezien hun voorverkoop al is gestart zonder dat er nog maar 1 naam bekend is..... Zal dus echt niet lang meer duren.
Dat van Bieber is goed nieuws Dennis!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Yep, Bieber dus op 3 juni? Hebben we Aerosmith en Bieber staan als voornamelijke geruchten voor 3 juni...
Nou, doe mij please Aerosmith... Maar gezien de Golden Oldie uitspraak ben ik er bang voor.
 

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
105
102
Yep, Bieber dus op 3 juni? Hebben we Aerosmith en Bieber staan als voornamelijke geruchten voor 3 juni…
Nou, doe mij please Aerosmith… Maar gezien de Golden Oldie uitspraak ben ik er bang voor.

Ik geloof nooit dat er bij de tour van Aerosmith nog data bij komen, denk dat, zoals al eerder aangegeven, zij vasthouden aan hun vaste tourritme, met pauzes van een dag of 2. Die gaan heus niet dagen achter elkaar met hun hele circus reizen, anderhalf uurtje hun ding doen en door.. Dat is hun status niet. ZIj zijn headliner, en nemen de tijd, geloof ik heus.

Bieber geloof ik geen reet van, zou ik me absoluut niet kunnen voorstellen. Ben wel benieuwd wat het effect zou zijn! Dat wel..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
DennisvdBr wrote:
Yep, Bieber dus op 3 juni?


Dennis, please… Het is maandag voor iedereen hé.

Als je alleen dat stukje tekst leest is het idd even schirkken ja.... ha ha ha...

sorry hoor...
Maar stel hij staat op Pinkpop blijft er alleen nog 3 juni als optie over, dat was de insteek van het verhaal...
Dus wat ik in de onderliggende gedachte ook wil meegeven aan iedereen....
Let op, 5 juni komt er een klapper van een afsluiter.. nog even geduld zou ik zeggen...
Deze week gaan we het weten gok ik...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Yep, Bieber dus op 3 juni? Hebben we Aerosmith en Bieber staan als voornamelijke geruchten voor 3 juni…
Nou, doe mij please Aerosmith… Maar gezien de Golden Oldie uitspraak ben ik er bang voor.

Dank je wel voor deze hartverzakking
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Let op, 5 juni komt er een klapper van een afsluiter.. nog even geduld zou ik zeggen…
Deze week gaan we het weten gok ik…

Ik hou je aan je woord Dennis...hahhahaha
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Grappig dat zoveel mensen reageren dat Bieber absoluut geen steek zou houden om te boeken. Als een festival zoals I-Days naast Radiohead, LP en GD ook Bieber boekt, kan ik me wel voorstellen dat Pinkpop dat ook zou durven doen. Zeker als je ziet hoeveel headliners Pinkpop misloopt dit jaar. Ik hoop uiteraard voor jullie allen dat het niet gebeurt, maar het bestempelen als 'onmogelijk' zou ik toch zeker niet doen hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken