Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
kensington 100% zeker op pinkpop, aldus mijn bron binnen pinkpop

Kensington is per definitie het aankomen festivalseizoen

1. Een open deur
2. De festivalhoer van 2016/2017

Dus als je bron met echte leuke en verrassende informatie komt dan hoor ik het graag
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Gaan we het vandaag echt moeten doen met "*WIN 2x2 TICKETS VOOR VANT*" ?

Kom op zeg, het is tijd voor nieuws, of niet??
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik zag het ook al staan...het wordt inderdaad tijd..........ik denk dat ze gebonden zijn aan de bekendmaking van een tour
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Dan moet er haast toch ook wel wat voor PP in het vat zitten toch
……EIND NOVEMBER


volgens mij is het vandaag de laatste dag van november :wink: ben benieuwd grote band tour aankondiging? gnr vandaag laatste show van tour in zuid Amerika gelijk nieuwe tour aankondiging
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Ik vond 2 weken geleden al dat PP achterbleef met namen ten op zichte van andere festivals. Dit zal ook wel met een reden zijn denk ik dan maar......
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Verwacht er niet zoveel van eigenlijk. Waarschijnlijk pas weer rond dat glazen huis gebeuren, dat trouwens duidelijk over zijn top is. Dus of daar een bekendmaking nog indruk gaat maken is de vraag.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Ik vond 2 weken geleden al dat PP achterbleef met namen ten op zichte van andere festivals. Dit zal ook wel met een reden zijn denk ik dan maar……

Ja, juist deze stilte zorgt er bij mij voor dat ik me niet kan voorstellen dat Pinkpop nog met KoL en LP komt aankakken. Daarmee impress je namelijk nauwelijks iemand, dus dan had je net zo goed met de anderen mee kunnen doen wat aankondigingen betreft. Daarnaast zijn dit geen bands die dusdanig groot zijn dat ze van Pinkpop kunnen eisen tot een bepaald moment hun mond te houden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Zou het dan toch het spreekwoordelijke konijn uit de grote hoed worden?

Ik weet niet hoor...
Beschuldig me maar weer van te hoge verwachtingen, maar 5 juni verwacht ik toch wel iets.
Er zijn een aantal grote acts die in dat plaatje vallen.
UIteraard, kan ook zomaar Kings of Leon, Linkin Park, Mumford and Sons of the Killers gaan worden.
Maar ik heb eigenlijk het vermoeden een reunie te zien, weet niet waarom.
Uit de hoge hoed, tja dan kan voor mijn idee enkel Guns N Roses, Metallica of Foo Fighters zijn.
De rest valt denk ik in de catagorie 'voorspelbare headliners' imo :(

Toch, verwacht ik echt deze week (tenminste aankomende 7 dagen) tenminste 1 headliner.
Volgende week verwacht ik dat de Gouden Tip zal starten en mijn vermoeden is dat we dan eigenlijk best alle 3 de headliners kunnen hebben.

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Ik vind mumford and sons toch wel een verrassing. Tot gisteren wist ik niet eens dat ze zouden gaan Touren in 2017... Maar ik vermoed dat ze tijdens PP nog wel in Amerika zitten. Ook niet echt een headliner waar iedereen op zit te wachten denk ik.......
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
Metallica en Foo Fighters lijken mij van niet. GNR zou een geweldige zet zijn voor PP imo.
Coldplay zou ook nog kunnen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Primavera heeft toch best wel kanshebbers voor Pinkpop hoor als ik het zo zie. Vrij 'commerciele' line-up dit jaar.

Denk bijvoorbeeld aan: The XX, Grace Jones (net zoiets als Lionel Richie), Slayer, Metronomy, Whitney, Against Me!, Kevin Morby, BADBADNOTGOOD... en nog wel wat dingetjes die voor verrassingen op stage 4 of misschien zelf Brand kunnen staan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
The XX lijkt me een hele gave boeking. Ze staan in februari in NL. Dus een festivaloptreden in juni is niet heel gek.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
The XX lijkt me een hele gave boeking. Ze staan in februari in NL. Dus een festivaloptreden in juni is niet heel gek.

Je zou denken dat BKS of DTRH die wegsnaait
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Slayer mag van mij ook best wel komen. Zou een mooie sub zijn voor Bieber hahahaha
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Op die Primavera lineup staan heel, heel veel vette namen. Hopelijk sijpelen er toch enkele van door naar PP.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken