Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
DennisvdBr wrote:
Rolo wrote:
Als ik de woorden van Jan Smeets vanmorgen in de krant lees, geloof ik nog meer in Justin Bieber.
Niet ontkennen… mensen die het niks vinden moeten maar weg blijven… Als mijn veld vol is draaien we quitte…


Welke krant ?


Limburgs Dagblad. Voorpagina en pagina 2-3.
Ook gesproken met hoofdredacteur Jos Willemsen van Festileaks.nl in dat artikel.


Aaahhh.... thnx guys... ;)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Ik vind Smeets hier eigenlijk weinig verkeerd zeggen. Het klopt dat hij Bieber nergens ontkent, maar uit het interview maak ik ook op dat hij zijn lesje over vroegtijdig toezeggen/ontkennen van artiesten geleerd heeft. En die uitspraak over wegblijven als het niet aanstaat gaat globaal over bekritiseerde headliners. Het is de krant die daar Bieber bij zet als voorbeeld, maar die opmerking is even goed van toepassing op Green Day of McCartney.
 

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
Peuterpop :p
Zo te zien hebben ze mijn tweet gelezen.

https://mobile.twitter.com/mrpr0nk/status/803273899433664513
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Zoals Kereltje zegt ik denk dat Smeets ontzettend op zijn flikker heeft gehad en echt gewoon niks mag zeggen. Dat proef je in dat hele verhaal. Voor de rest is het nietszeggend. Next.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Zoals Kereltje zegt ik denk dat Smeets ontzettend op zijn flikker heeft gehad en echt gewoon niks mag zeggen. Dat proef je in dat hele verhaal. Voor de rest is het nietszeggend. Next.


maar waarom zouden ze wachten als ze justin bieber hebben aangezien hij toch op veel plaatsen al wordt aangekondigd dit ontkracht het verhaal van justin bieber des te meer
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
bcmrmaybe wrote:
Zoals Kereltje zegt ik denk dat Smeets ontzettend op zijn flikker heeft gehad en echt gewoon niks mag zeggen. Dat proef je in dat hele verhaal. Voor de rest is het nietszeggend. Next.


maar waarom zouden ze wachten als ze justin bieber hebben aangezien hij toch op veel plaatsen al wordt aangekondigd dit ontkracht het verhaal van justin bieber des te meer
Hij ontkent het niet kei-hard, dat is opvallend... imo...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
chris knoben wrote:
bcmrmaybe wrote:
Zoals Kereltje zegt ik denk dat Smeets ontzettend op zijn flikker heeft gehad en echt gewoon niks mag zeggen. Dat proef je in dat hele verhaal. Voor de rest is het nietszeggend. Next.


maar waarom zouden ze wachten als ze justin bieber hebben aangezien hij toch op veel plaatsen al wordt aangekondigd dit ontkracht het verhaal van justin bieber des te meer


Hij ontkent het niet kei-hard, dat is opvallend… imo…

Daarnaast, jullie al opgevallen dat jullie ook genoemd worden in het Limburger artikel...
"Ook kan de club terugvallen op een omvangrijk forum met zo’n 1500 leden die de redactie veel tips aan de hand doet."
Dat is dit Festileaks forum dus! ;)
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
dus feitelijk houdt bij de krant werken en over muziek schrijven niet meer in dan een beetje fora afgaan en anderen het onderzoek laten doen....

ik hoop dat we wat betreft mogelijke pinkpop namen morgen wat lekkere opties erbij krijgen, verder is mijn vurige wens om Guns te zien op Pinkpop maar hoe graag ik dit ook zou willen, ben ik bang dat dit vanwege gage nooit een serieuze optie is geweest. Ik zou Editors graag zien, zou ook passen volgens mij, maar hebben in ons land op de een of andere manier toch geen headliner-status.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Ik denk dat PP wacht met de volgende headliner bekend te maken tot GnR zijn tour naar buiten brengt. Daar staat PP dan niet bij en komt PP een dag later met het nieuws dat ze Bieber hebben...... Wedden??
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
dropkick murphys hebben volgend jaar een nieuw album dit jaar al een kleine festival tour gedaan volgend jaar een grote? mainstage of 3fm stage lijkt me toch een zekerheidje
 

Werchterman

Playlistbediener
3 okt 2016
7
0
Editors lijkt mij als headliner toch een reële optie. Vorig jaar meest populaire en beste headliner op Best Kept Secret. Ze staan 16-17 juni op Kosmonaut Festival en Hurricane/Southside 23- 26 juni. Dus zie ik zeker nog wel komen, ook nog steeds een optie voor Werchter als sub.
 

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
105
102
#118581 Reactie |
dropkick murphys hebben volgend jaar een nieuw album dit jaar al een kleine festival tour gedaan volgend jaar een grote? mainstage of 3fm stage lijkt me toch een zekerheidje
Die had ik ook al in gedachten, goede ervaringen mee op festivals !
 

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
105
102
Editor zou dan toch niet echt een andere richting zijn, maar juist aanhouden van de gezapige richting die ze al tien jaar hebben?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Editors lijkt mij als headliner toch een reële optie

In Belgie wel. In Nederland niet.

Editors gadver...niet mijn ding
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Editors lijkt mij als headliner toch een reële optie

In Belgie wel. In Nederland niet.

Editors gadver…niet mijn ding

Ik denk dat je Editors toch onderschat hoor, vorig jaar nog een paar keer de HMH uitverkocht.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik denk dat je Editors toch onderschat hoor, vorig jaar nog een paar keer de HMH uitverkocht.

Je verkoopt er geen dag mee uit, en co-headliners daar doet PP niet aan. Uitverkopen is dus prio.
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Ik denk dat je Editors toch onderschat hoor, vorig jaar nog een paar keer de HMH uitverkocht.

Je verkoopt er geen dag mee uit, en co-headliners daar doet PP niet aan.

aan co-headliners doet pinkpop NOG niet ;) misschien is dat wel de nieuwe richting. Of ze een dag uitverkopen misschien niet, maar ik denk dat ze met editors wel een lagere besteding hebben waardoor de dagvulling naar een hoger niveau kan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken