Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Oasiss wrote:
Kan me optredens van Kensington en Stromae op 3fm herinneren dat het echt uitpuilde daar.


Slash stond in 2015 ook op Noord. Super-druk, al haakten best veel mensen af bij het laatste nummer omdat Muse op beginnen stond op Main.
Had ik toen anders geen last van.
Ik stond bij Slash tegen de hekken, en had nog tijd om met m'n vrienden te meeten bij de Main, nog iets te eten en drinken te halen. En toen begonnen ze pas.
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
in reactie op het verhaal van gister over GNR.. Het filmpje is nu ook in den haag gezien. dus de kans dat ze toch op pinkpop staan is toch nog steeds net zo groot, als ze dat filmpje overal gaan laten zien is alles mogelijk. Neem aan dat ze niet even alle steden afgaan tijdens de tour ;)
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
M.E. wrote:
Oasiss wrote:
Kan me optredens van Kensington en Stromae op 3fm herinneren dat het echt uitpuilde daar.


Slash stond in 2015 ook op Noord. Super-druk, al haakten best veel mensen af bij het laatste nummer omdat Muse op beginnen stond op Main.


Had ik toen anders geen last van.
Ik stond bij Slash tegen de hekken, en had nog tijd om met m’n vrienden te meeten bij de Main, nog iets te eten en drinken te halen. En toen begonnen ze pas.

Klopt, ik kon ook gewoon het vuurwerk van Paradise City meemaken. Maar ik zag wel dat er tegen het einde mensen wegliepen om vooraan bij Muse te kunnen staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
in reactie op het verhaal van gister over GNR.. Het filmpje is nu ook in den haag gezien. dus de kans dat ze toch op pinkpop staan is toch nog steeds net zo groot, als ze dat filmpje overal gaan laten zien is alles mogelijk. Neem aan dat ze niet even alle steden afgaan tijdens de tour
1f609.svg
Jij bent snel....
http://festileaks.com/2016/12/guns-n-roses-filmpje-duikt-ook-op-haag/
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
erik90 wrote:
in reactie op het verhaal van gister over GNR.. Het filmpje is nu ook in den haag gezien. dus de kans dat ze toch op pinkpop staan is toch nog steeds net zo groot, als ze dat filmpje overal gaan laten zien is alles mogelijk. Neem aan dat ze niet even alle steden afgaan tijdens de tour
1f609.svg



Jij bent snel….

Guns N’ Roses filmpje duikt ook op in Den Haag

<iframe width="600" height="338" title="“Guns N’ Roses filmpje duikt ook op in Den Haag” — Festileaks.com" class="wp-embedded-content" src="http://festileaks.com/2016/12/guns-n-roses-filmpje-duikt-ook-op-haag/embed/#?secret=4wRfKWMeC4" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" style="position: absolute; clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);" sandbox="allow-scripts" data-secret="4wRfKWMeC4" security="restricted"></iframe>
Dat geeft toch weer hoop voor Pinkpop (en de Amsterdammers).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Dat geeft toch weer hoop voor Pinkpop (en de Amsterdammers).
Het opduiken van de locatie van de filmpjes heeft blijkbaar (nog) geen link met de locatie van de gig? Dat bedoel je ook hé...
Als ik in de lijn blijf van eerdere geruchten en wat Daantje ook al aangaf, optie ArenA en Pinkpop nog in de race dan?
Patience!!
Spannend dit!!
#hype #GnFnR2017
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
misschien iemand dit groot aan het trollen is ? een prank aan het uithalen is :wink: :( :roll:


want dat kan ook nog altijd
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Rolo wrote:
Dat geeft toch weer hoop voor Pinkpop (en de Amsterdammers).


Het opduiken van de locatie van de filmpjes heeft blijkbaar (nog) geen link met de locatie van de gig? Dat bedoel je ook hé…
Als ik in de lijn blijf van eerdere geruchten en wat Daantje ook al aangaf, optie ArenA en Pinkpop nog in de race dan?
Patience!!
Spannend dit!!
#hype #GnFnR2017
Kan me niet voorstellen dat ze in Arnhem, Rotterdam en Den Haag spelen. Wellicht duikt dit morgen nog in Amsterdam op. Gewoon spanning opvoeren tussen Kuip, Gelredome, Malieveld en Arena. Ik denk dat de kans dan nog steeds groot is voor de Arena en nog steeds kans op Pinkpop. Maar ik verwacht toch eerder Arena dan Pinkpop.
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
erik90 wrote:
in reactie op het verhaal van gister over GNR.. Het filmpje is nu ook in den haag gezien. dus de kans dat ze toch op pinkpop staan is toch nog steeds net zo groot, als ze dat filmpje overal gaan laten zien is alles mogelijk. Neem aan dat ze niet even alle steden afgaan tijdens de tour
1f609.svg



Jij bent snel….

Guns N’ Roses filmpje duikt ook op in Den Haag

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://festileaks.com/2016/12/guns-n-roses-filmpje-duikt-ook-op-haag/embed/#?secret=4wRfKWMeC4" data-secret="4wRfKWMeC4" width="600" height="464" title="“Guns N’ Roses filmpje duikt ook op in Den Haag” — Festileaks.com" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Was gewoon toeval hoor ;) en ik eigenlijk heel graag GNR zou zien :p



DennisvdBr wrote:
Rolo wrote:
Dat geeft toch weer hoop voor Pinkpop (en de Amsterdammers).


Het opduiken van de locatie van de filmpjes heeft blijkbaar (nog) geen link met de locatie van de gig? Dat bedoel je ook hé…
Als ik in de lijn blijf van eerdere geruchten en wat Daantje ook al aangaf, optie ArenA en Pinkpop nog in de race dan?
Patience!!
Spannend dit!!
#hype #GnFnR2017


Kan me niet voorstellen dat ze in Arnhem, Rotterdam en Den Haag spelen. Wellicht duikt dit morgen nog in Amsterdam op. Gewoon spanning opvoeren tussen Kuip, Gelredome, Malieveld en Arena. Ik denk dat de kans dan nog steeds groot is voor de Arena en nog steeds kans op Pinkpop. Maar ik verwacht toch eerder Arena dan Pinkpop.

om nou dat fimlpje op het station van landgraaf af te spelen laat waarschijnlijk niet zoveel indruk achter omdat er niet heel veel mensen via reizen. In tegenstelling tot de locaties waar het filmpje nu al is afgespeeld.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Waarom dan Justin...waarom?

https://www.tattoodo.com/a/2016/11/breaking-news-justin-bieber-doesn-t-want-to-be-famous-anymore/
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
DennisvdBr wrote:
erik90 wrote:
in reactie op het verhaal van gister over GNR.. Het filmpje is nu ook in den haag gezien. dus de kans dat ze toch op pinkpop staan is toch nog steeds net zo groot, als ze dat filmpje overal gaan laten zien is alles mogelijk. Neem aan dat ze niet even alle steden afgaan tijdens de tour
1f609.svg



Jij bent snel….

Guns N’ Roses filmpje duikt ook op in Den Haag


<iframe class=”wp-embedded-content” sandbox=”allow-scripts” security=”restricted” src=”http://festileaks.com/2016/12/guns-n-roses-filmpje-duikt-ook-op-haag/embed/#?secret=4wRfKWMeC4″ data-secret=”4wRfKWMeC4″ width=”600″ height=”464″ title=”“Guns N’ Roses filmpje duikt ook op in Den Haag” — Festileaks.com” frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ scrolling=”no”></iframe>


Was gewoon toeval hoor
1f609.svg
en ik eigenlijk heel graag GNR zou zien
1f61b.svg


Rolo wrote:
DennisvdBr wrote:
Rolo wrote:
Dat geeft toch weer hoop voor Pinkpop (en de Amsterdammers).


Het opduiken van de locatie van de filmpjes heeft blijkbaar (nog) geen link met de locatie van de gig? Dat bedoel je ook hé…
Als ik in de lijn blijf van eerdere geruchten en wat Daantje ook al aangaf, optie ArenA en Pinkpop nog in de race dan?
Patience!!
Spannend dit!!
#hype #GnFnR2017


Kan me niet voorstellen dat ze in Arnhem, Rotterdam en Den Haag spelen. Wellicht duikt dit morgen nog in Amsterdam op. Gewoon spanning opvoeren tussen Kuip, Gelredome, Malieveld en Arena. Ik denk dat de kans dan nog steeds groot is voor de Arena en nog steeds kans op Pinkpop. Maar ik verwacht toch eerder Arena dan Pinkpop.


om nou dat fimlpje op het station van landgraaf af te spelen laat waarschijnlijk niet zoveel indruk achter omdat er niet heel veel mensen via reizen. In tegenstelling tot de locaties waar het filmpje nu al is afgespeeld.

misschien werken ze toe naar zon aankondiging als radiohead op glastonburry ... dat we een aankondiging krijgen in die trant. is eens wat anders dan een rode of roze telefoon...
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Dan moeten ze het filmpje van gnr in heerlen ofzo spelen is drukker bezocht en in de buurt. Ik denk nietdat ze veel shows in 1 gebied gaan roen ze blijven denk ik niet aan de kust en ik verwacht daarom ook nog steeds pinkpop. Ook ligt landgraaf best kortbij België en Duitsland zodat meer mensen zullen komen.

Dat van die 1500 leden is wel leuk sta je opeens in de krant
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Dan moeten ze het filmpje van gnr in heerlen ofzo spelen is drukker bezocht en in de buurt. Ik denk nietdat ze veel shows in 1 gebied gaan roen ze blijven denk ik niet aan de kust en ik verwacht daarom ook nog steeds pinkpop. Ook ligt landgraaf best kortbij België en Duitsland zodat meer mensen zullen komen.

Dat van die 1500 leden is wel leuk sta je opeens in de krant

Het is idd afwachten.
Kan dus zomaar zijn dat het laatste filmpje een projectie is op de ArenA en anders van Megaland op Snowworld geprojecteerd.
Dat laatste is natuurlijk van een groot aantal hier wel een klein beetje hoop gok ik zo ;)
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Mensen denk gewoon ff logisch na joh, die filmpjes hebben geen reet met de locaties van de gig te maken dit is puur intresse wekken op zoveel mogelijk verschillende plaatsen. Pinkpop ik denk het niet ik gok of arena maar grotere kans voor het gelredome

Beyoncé op Pinkpop lijkt me ook niet zo verkeerd trouwens daar kan ik wel naar kijken
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
Voor degenen die hopen (of vrezen) voor Metallica. In de Aardschok staat een interview met Lars. Hij geeft duidelijk aan dat Metallica geen optredens doet in Europa de eerste helft van 2017 (behalve dan Kopenhagen).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Mensen, ga rustig zitten..
Ik blijf het toch zeggen hoor...
Ik kijk niet op van Marco Borsato op Pinkpop in 2017.
Hij staat ook Live in Hoorn en na de reeks van vorig jaar zie ik er best een stapje op komen ;)
Vrijdag 30 juni komt niemand minder dan MARCO BORSATO opnieuw naar Live in Hoorn. Ruim 90 minuten zal hij optreden met z'n band.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Voor degenen die hopen (of vrezen) voor Metallica. In de Aardschok staat een interview met Lars. Hij geeft duidelijk aan dat Metallica geen optredens doet in Europa de eerste helft van 2017 (behalve dan Kopenhagen).
Sad but true...
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Mensen, ga rustig zitten..
Ik blijf het toch zeggen hoor…
Ik kijk niet op van Marco Borsato op Pinkpop in 2017.
Hij staat ook Live in Hoorn en na de reeks van vorig jaar zie ik er best een stapje op komen
1f609.svg


Vrijdag 30 juni komt niemand minder dan MARCO BORSATO opnieuw naar Live in Hoorn. Ruim 90 minuten zal hij optreden met z’n band.

Haha. Dat zou mij verbazen, maar toch ook weer niet. Guus M. stond in 2009 op Bospop. Okee, dat is een ander festival (ja, wel). Ach, op Pinkpop kan alles. Altijd al zo geweest (denk aan Janse Bagge Bend in 1983 en Rowwen Hèze - heel wat keren -). Maar Marco... tja. Waar leg je de 'grens'. Nick & Simon? Guus Meeuwis? Kenny B? Gers Pardoel stond er niet zo lang geleden ook.

Ik moet het even op me laten inwerken, mocht dit werkelijk gebeuren. 50.000 man die keihard "Ik leef niet meer voor jou" brullen. Och, we brulden vorig jaar ook allemaal "We are the world". Laat 'm maar komen. Vandaag is rood.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
DennisvdBr wrote:
Mensen, ga rustig zitten..
Ik blijf het toch zeggen hoor…
Ik kijk niet op van Marco Borsato op Pinkpop in 2017.
Hij staat ook Live in Hoorn en na de reeks van vorig jaar zie ik er best een stapje op komen
1f609.svg


Vrijdag 30 juni komt niemand minder dan MARCO BORSATO opnieuw naar Live in Hoorn. Ruim 90 minuten zal hij optreden met z’n band.



Haha. Dat zou mij verbazen, maar toch ook weer niet. Guus M. stond in 2009 op Bospop. Okee, dat is een ander festival (ja, wel). Ach, op Pinkpop kan alles. Altijd al zo geweest (denk aan Janse Bagge Bend in 1983 en Rowwen Hèze – heel wat keren -). Maar Marco… tja. Waar leg je de ‘grens’. Nick & Simon? Guus Meeuwis? Kenny B? Gers Pardoel stond er niet zo lang geleden ook.

Ik moet het even op me laten inwerken, mocht dit werkelijk gebeuren. 50.000 man die keihard “Ik leef niet meer voor jou” brullen. Och, we brulden vorig jaar ook allemaal “We are the world”. Laat ‘m maar komen. Vandaag is rood.
En nog een festival er bij, Pop on Top Valkenburg...

edit... Marco Borsato: "JAAAAAA! EEN NIEUWE FESTIVALZOMER!"
Voor Pinkpop is er een gaatje ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken