DennisvdBr wrote:
erik90 wrote:
in reactie op het verhaal van gister over GNR.. Het filmpje is nu ook in den haag gezien. dus de kans dat ze toch op pinkpop staan is toch nog steeds net zo groot, als ze dat filmpje overal gaan laten zien is alles mogelijk. Neem aan dat ze niet even alle steden afgaan tijdens de tour
Jij bent snel….
Guns N’ Roses filmpje duikt ook op in Den Haag
<iframe class=”wp-embedded-content” sandbox=”allow-scripts” security=”restricted” src=”http://festileaks.com/2016/12/guns-n-roses-filmpje-duikt-ook-op-haag/embed/#?secret=4wRfKWMeC4″ data-secret=”4wRfKWMeC4″ width=”600″ height=”464″ title=”“Guns N’ Roses filmpje duikt ook op in Den Haag” — Festileaks.com” frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ scrolling=”no”></iframe>
Was gewoon toeval hoor
en ik eigenlijk heel graag GNR zou zien
Rolo wrote:
DennisvdBr wrote:
Rolo wrote:
Dat geeft toch weer hoop voor Pinkpop (en de Amsterdammers).
Het opduiken van de locatie van de filmpjes heeft blijkbaar (nog) geen link met de locatie van de gig? Dat bedoel je ook hé…
Als ik in de lijn blijf van eerdere geruchten en wat Daantje ook al aangaf, optie ArenA en Pinkpop nog in de race dan?
Patience!!
Spannend dit!!
#hype #GnFnR2017
Kan me niet voorstellen dat ze in Arnhem, Rotterdam en Den Haag spelen. Wellicht duikt dit morgen nog in Amsterdam op. Gewoon spanning opvoeren tussen Kuip, Gelredome, Malieveld en Arena. Ik denk dat de kans dan nog steeds groot is voor de Arena en nog steeds kans op Pinkpop. Maar ik verwacht toch eerder Arena dan Pinkpop.
om nou dat fimlpje op het station van landgraaf af te spelen laat waarschijnlijk niet zoveel indruk achter omdat er niet heel veel mensen via reizen. In tegenstelling tot de locaties waar het filmpje nu al is afgespeeld.