Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
mattman wrote:
Hmm we zien wel.

Naar mijn gevoel passen acts als Doe Maar, Blof, Racoon en De Dijk beter op zo’n festival dan pakweg Marco Borsato, Rene Froger of Guus Meeuwis. Maar de lijn is inderdaad soms wat dun. Misschien is het in België ook wat anders qua perceptie dan in Nederland. Hier zou Borsato nooit op een affiche van RW (of zelfs TWC) terechtkomen.


Maar goed ook, zie je Clouseau daar al staan?
1f600.svg

Clouseau heeft al op de Classic gespeeld (en nog wel met de Stones ) :-D
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
DennisvdBr wrote:
Rolo wrote:
Bon Jovi heeft zojuist nieuwe tourdata bekend gemaakt, maar komt nog niet verder dan 10 april. En nog geen Europa hier tussen. Wellicht dus te verwachten in de zomer in Europa.


Dat is alles VS toch? Europa komt er achteraan, ik verwacht vanaf eind mei eerlijk gezegd….


Dan moeten ook zij zeer snel met nieuws komen. Ik verwacht toch zeker voor de kerstdagen…..
Ze kondigen nu 26 maart tot en met 10 april aan. Dus pas vier maanden vooruit. Waarom dan al voor de Kerst Europa aankondigen? Kan dan toch eind januari/begin februari...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Vraag me wel af, Volbeat heeft al 6 jaar niet meer op Pinkpop gestaan (2009 en 2011).
Eigenlijk zou dat weer eens tijd worden.
Twijfel of ze wel in Europa zijn tussen de gigs in 19/21 mei Rock on the Range en 17 juni The River's Riot, om vervoglens in augustus en september europese gigs te doen waarbij Strijp-S.
Had ze eigenlijk verwacht voor Rockavaria eind mei dan hadden ze de week erna Pinkpop kunnen doen.
Denk dat ik na de VS aankondigingen een streepje er door kan trekken.
Zou een leuke sub zijn geweest... Of niet?
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Vraag me wel af, Volbeat heeft al 6 jaar niet meer op Pinkpop gestaan (2009 en 2011).
Eigenlijk zou dat weer eens tijd worden.
Twijfel of ze wel in Europa zijn tussen de gigs in 19/21 mei Rock on the Range en 17 juni The River’s Riot, om vervoglens in augustus en september europese gigs te doen waarbij Strijp-S.
Had ze eigenlijk verwacht voor Rockavaria eind mei dan hadden ze de week erna Pinkpop kunnen doen.
Denk dat ik na de VS aankondigingen een streepje er door kan trekken.
Zou een leuke sub zijn geweest… Of niet?


voor guns n roses zeker
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Volbeat zou zeer welkom zijn, toch een van de meest succesvolle commerciële hardrock/metalbands op het moment. Grote fanschare, hoog meezinggehalte, lekker stevig. Zou absoluut niet misstaan op pinkpop, maar zoals al aangegeven zou het eerlijk gezegd vreemd zijn qua data als ze naar landgraaf zouden komen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
PJ wrote:
DennisvdBr wrote:
Rolo wrote:
Bon Jovi heeft zojuist nieuwe tourdata bekend gemaakt, maar komt nog niet verder dan 10 april. En nog geen Europa hier tussen. Wellicht dus te verwachten in de zomer in Europa.


Dat is alles VS toch? Europa komt er achteraan, ik verwacht vanaf eind mei eerlijk gezegd….


Dan moeten ook zij zeer snel met nieuws komen. Ik verwacht toch zeker voor de kerstdagen…..


Ze kondigen nu 26 maart tot en met 10 april aan. Dus pas vier maanden vooruit. Waarom dan al voor de Kerst Europa aankondigen? Kan dan toch eind januari/begin februari…
Bij mijn weten zijn het grootste deel van concerten bekend bij het publiek minimaal 6 maanden voor aanvang concert. In Amerika is die tijd vaak korter. Geen idee waarom dat is maar voor Europa geld bij artiesten toch heel vaak de regel dat dat zo'n beetje 6 maanden is. Vandaar mijn motivatie dat ze snel met nieuws zullen komen al moet ik toegeven, je hebt er ook tussen zitten die in februari een concert voor mei aan kondigen...... Maar het merendeel doet dat bij mijn weten dus niet.. En ik heb het dan over de grote bekende namen.....
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Volbeat komt ook al naar een of andere dubieuze hal in Eindhoven volgend jaar september.. Ze gaan dan hits die ze tot op heden nooit live uitgevoerd hebben combineren met hitjes.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Guns N' Roses:
Patience… 2017…

Nee geduld is op. Maak nou gewoon iets bekend en het liefste een optreden op Pinkpop op 3 juni.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Guns N’ Roses:
Patience… 2017…

Nee geduld is op. Maak nou gewoon iets bekend en het liefste een optreden op Pinkpop op 3 juni.

Maandag volgt bekendmaking tour Guns………zie forum van Guns
Nah??? Dan weten we dus maandag meer...
Is er een aankondiging in Nederland bij?
Zal het een stadion zijn of krijgen we een mooie headliner te zien?
#Patience
Ze bouwen nu de spanning wel op. De hype zit er al goed in. Diverse landen zijn GnR fans en ook liefhebbers al in jubelstemming. Kan je toch zeggen dat ze dat goed aanpakken... #hype
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Stel je eens voor dat ze morgen al op Werchter aangekondigd worden en ze de Arena doen en geen Pinkpop, ik zou me een breuk lachen!
Heb mijn Werchter kaartjes namelijk al binnen, Pinkpop moet met iets héél goeds komen willen ze mij daar ook nog naartoe trekken.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.670
829
Via het welbekende forum is inmiddels 1 datum van de tour gevonden.
29-6 Stockholm Friends Arena

http://www.ticketmaster.de/search/?keyword=Guns+N%C2%B4+Roses-+Not+In+This+Lifetime+Tour+VIP

En dezelfde datum via de Zweedse site:

http://www.ticketmaster.se/event/452337?language=en-us
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Stel je eens voor dat ze morgen al op Werchter aangekondigd worden en ze de Arena doen en geen Pinkpop, ik zou me een breuk lachen!
Heb mijn Werchter kaartjes namelijk al binnen, Pinkpop moet met iets héél goeds komen willen ze mij daar ook nog naartoe trekken.

Dat zou natuurlijk nooit gebeuren, die hebben al 6 headliners. Pinkpop heeft Guns 'N Roses wel nodig om (in hetzelfde genre) een vergelijkbare line-up neer te zetten. Maar Smeets heeft al aangegeven dat er anders geprogrammeerd gaat worden dus ik verwacht Guns 'N Roses niet. Verwacht wel dat PP in een andere richting een goede line-up gaat neerzetten, maar dan dus voor liefhebbers van wat ik denk dat meer pop of hip hop muziek gaat zijn.

Ben wel erg benieuwt naar waar PP mee gaat komen, in de afgelopen jaren op dit forum heb ik nog nooit zo weinig idee gehad over wie er zou kunnen komen. Als het niet Bieber (of een headliner waar ik al een kaartje voor heb) is en ik vind iemand om mee te gaan zal ik waarschijnlijk wel een kaartje kopen.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Vandaag 3 jaar geleden werd pas de eerste headliner voor Pinkpop 2014 bekend gemaakt. Dus nu al 2 namen valt dan nog mee. Maar wel een mooie dag dan vandaag voor een nieuwe naam.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Ben benieuwd of Buffalo Tom nog opduikt op de Pinkpop line-up. Ze gaven onlangs nog aan dat ze met een nieuw album bezig zijn en dat er in 2017 getourd gaat worden door US en EU. Alleen welke periode werd niet aangegeven.
Zou mijn inziens een mooie toevoeging zijn voor het dagprogramma.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken