Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
EddieVerder wrote:
Placebo dus in weekend van Pinkpop op festivals, kanshebber dus!


Wat heb ik gemist? Ik zie alleen 8 juli in Luik bij Placebo in de agenda staan.
Nu je t zegt, ik had nog niet gekeken naar de datum van Les Ardentes, maar dat is inderdaad begin juli
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Guns n rosés komt niet naar Pinkpop die gaan echt eigen zaalshows doen, Ik heb nog steeds grote ogen op Foo fighters en een show headliner zoals zon Bieber of Beyoncé.
Kom op Foo fighters een festival tour doen en dan niet inhalen wat je gemist hebt
 

Sjeef

Playlistbediener
21 nov 2016
12
0
Mijn verwachting:
Liam Gallagher
Elbow
Macklemore & Ryan Lewis
Beyonce of J. B****R
Ik hoop heel erg op Guns n Roses, maar ik vrees dat zij in Nederland kiezen voor een eigen show.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Oops maandje misgekeken
1f633.svg
Ha ha, geeft niet... In eerste instantie las ik het om Wishfull Thinking ook zo. Placebo zou al met al in mijn ogen een hele mooie toevoeging zijn. Al denk ik dat de kans klein is na de recentelijke passage...


En ik verwacht Liam gallagher op 3FM stage en editors als sub of headline act
Zou ik best genoegen mee nemen. Als Editors de positie van Bieber af gaat pakken ;)

Guns n rosés komt niet naar Pinkpop die gaan echt eigen zaalshows doen, Ik heb nog steeds grote ogen op Foo fighters en een show headliner zoals zon Bieber of Beyoncé.
Kom op Foo fighters een festival tour doen en dan niet inhalen wat je gemist hebt
Weet niet met Beyonce, moet nog zien of ze wel gaat touren.
Foo Fighters data blijven ver weg van Pinkpop. Ik begin langzaam te denken, laat ze maar in 2018 met nieuw album komen omdat dat een lekker extraatje is voor Pinkpop dan.
Guns eigen stadion shows ziet het idd naar uit ja, maar we hopen nog even verder.

Tot zover zo'n beetje de hoge hoed acts...
Wat hadden we hier nog allemaal qua hoge hoed acts, Metallica, Guns N Roses, Foo Fighters, Coldplay, U2.
Pearl Jam ook al een tijdje van de radar... :(
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Jahaa Liam gallagher kondig zijn eerste solo festival optreden aan, een festival tegelijk met best kept secret 14/17 juni grote ogen voor Pinkpop dus!
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
het blijft toch wel echt erg stil.. iemand een verwachting wanneer de volgende naam komt? misschien maandag als "sinterklaascadeau"?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
het blijft toch wel echt erg stil.. iemand een verwachting wanneer de volgende naam komt? misschien maandag als “sinterklaascadeau”?
ja maandag zou ik heel erg content mee zijn, als dat toch eens waar was....!!
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Dennis dat komt omdat je hoopt op GnR en die maandag de tour presenteren. En daar zijn trouwens ook de filmpjes in Amsterdam gespeeld, dus dat Nederland aangedaan wordt kunnen we wel vaststellen.
Rest alleen de vraag waar??

Arena +- 35000 man en slecht geluid
Nijmegen goffert 50000 man
Kuip 35000
Malieveld 40000
PP als je Jan moet geloven 60000

 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Dennis dat komt omdat je hoopt op GnR en die maandag de tour presenteren. En daar zijn trouwens ook de filmpjes in Amsterdam gespeeld, dus dat Nederland aangedaan wordt kunnen we wel vaststellen.
Rest alleen de vraag waar??

Arena +- 35000 man en slecht geluid
Nijmegen goffert 50000 man
Kuip 35000
Malieveld 40000
PP als je Jan moet geloven 60000

kunnen eventueel ook 2 locaties zijn als ze festival en een normaal optreden zouden doen.. maar dat is natuurlijk ook een beetje hopen tegen beter weten in...
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Heb wel ergens gezelezen dat er na robbie williams nog een groot concert wordt gegeven op de goffert
 

Rookie

Playlistbediener
20 nov 2016
13
0
UB40 duikt op bij verschillende festivalletjes als headliner. Mogelijke dagopvulling voor Pinkpop?

Het is wel de formatie zonder de voormalig leadsinger van de band, die op deze festivalletjes staat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
the hype neemt toe...
http://festileaks.com/2016/12/guns-n-roses-neemt-amsterdam/
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
Dennis dat komt omdat je hoopt op GnR en die maandag de tour presenteren. En daar zijn trouwens ook de filmpjes in Amsterdam gespeeld, dus dat Nederland aangedaan wordt kunnen we wel vaststellen.
Rest alleen de vraag waar??

Arena +- 35000 man en slecht geluid
Nijmegen goffert 50000 man
Kuip 35000
Malieveld 40000
PP als je Jan moet geloven 60000

Goffertpark, Arena en Malieveld gaan dik over de 60.000.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken