Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.325
Een nieuwe week! Deze week dan eindelijk dat ene konijn? Ik neem in ieder geval aan dat we deze week GnR kunnen uitsluiten of bevestigen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Een nieuwe week! Deze week dan eindelijk dat ene konijn? Ik neem in ieder geval aan dat we deze week GnR kunnen uitsluiten of bevestigen.

Ook Lady Gaga schijnt vandaag of morgen een Europese tour aan te kondigen. Daar heb je je konijn...............
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Oasiss wrote:
Een nieuwe week! Deze week dan eindelijk dat ene konijn? Ik neem in ieder geval aan dat we deze week GnR kunnen uitsluiten of bevestigen.


Ook Lady Gaga schijnt vandaag of morgen een Europese tour aan te kondigen. Daar heb je je konijn……………
Van mij mag het, zou ik goedkeuren ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Past ook wel in de categorie anders zoals Jan heeft aangegeven……
Ja, ze staat al een tijdje in de geruchten voor Glastonbury.
Nou zegt dat over het algemeen helemaal niets, vaker betekend dat geen Pinkpop. Maar soms zitten er wat acts bij die Pinkpop nog al eens deelt.
Ik zou het een hele goede zet vinden.
ZIe liever een stevige gitaren band headlinen, maar voor Lady Gaga wil ik best een uitzondering maken.
Voor Pinkpop een 'nieuwe' headliner, zal veel mensen die Bieber willen zien ook wel om turnen naar Weekend-kaart-kopers, dat wel.
Doen we volgende jaar in 2018 wel de gitaren acts als headliner, Metallica, Foo Foghters en Pearl Jam ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.325
Lady Gaga lijkt mij een van de meest fijne konijnen! Het is inderdaad pop/mainstream en ook anders, maar ze is wel ontzettend getalenteerd en creatief. Dit in tegenstelling tot Justin Bieber.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
PJ wrote:
Past ook wel in de categorie anders zoals Jan heeft aangegeven……


Ja, ze staat al een tijdje in de geruchten voor Glastonbury.
Nou zegt dat over het algemeen helemaal niets, vaker betekend dat geen Pinkpop. Maar soms zitten er wat acts bij die Pinkpop nog al eens deelt.
Ik zou het een hele goede zet vinden.
ZIe liever een stevige gitaren band headlinen, maar voor Lady Gaga wil ik best een uitzondering maken.
Voor Pinkpop een ‘nieuwe’ headliner, zal veel mensen die Bieber willen zien ook wel om turnen naar Weekend-kaart-kopers, dat wel.
Doen we volgende jaar in 2018 wel de gitaren acts als headliner, Metallica, Foo Foghters en Pearl Jam
1f609.svg

Waar kan ik kaarten kopen voor 2018 :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Zeg eens PJ ( @erwin ) waar kan ik eigenlijk terugvinden dat Lady Gaga vandaag of morgen haar tour zal aankondigen... Ik kan er niets van vinden?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Zeg eens PJ ( @erwin ) waar kan ik eigenlijk terugvinden dat Lady Gaga vandaag of morgen haar tour zal aankondigen… Ik kan er niets van vinden?

In het kader dat er deze week niet alleen GnR concerten werden bekend gemaakt stond deze info op mygnrforum. Even zoeken op het bekende geruchten concerten topic. Staat ergens nu op de laatste 2 pagina's. Er stond ook duidelijk bij dat het om een Europese tour ging..

Edit

http://www.mygnrforum.com/index.php?/topic/214975-rumored-concert-date-thread/&page=188

En zou op zich ook best logisch zijn omdat ze vanaf februari in Amerika op tour is. Kan ze de zomer in Europa zijn.
http://www.i4u.com


 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Wel op Werchter Classic.
Denk nu inderdaad dat Bieber een zekerheidje is. Dat mogen ze dan nu ook echt bekend maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken