Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
Ja, maar na het eerste bericht hadden we ook al door dat ze logootjes op gebouwen projecteren hé.

Ik hoop dat ze snel die tour aankondigen zodat we snel over deze band kunnen ophouden.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
Ja, maar na het eerste bericht hadden we ook al door dat ze logootjes op gebouwen projecteren hé.

Ik hoop dat ze snel die tour aankondigen zodat we snel over deze band kunnen ophouden.

And it goes on, and on, and on...

http://festileaks.com/2016/12/guns-n-roses-kondigt-eerste-europese-optreden-aan/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Waarom 3 nieuwsberichten over die projecties?

Ja, maar na het eerste bericht hadden we ook al door dat ze logootjes op gebouwen projecteren hé.

Ik hoop dat ze snel die tour aankondigen zodat we snel over deze band kunnen ophouden.

Dat komt omdat de berichten gemaakt zijn nadat de fimpjes opgedoken zijn.
Dat is bij elke ontdekking een bericht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
Zouden ze nieuwe muziek uitbrengen? Is alweer heel lang geleden en het vorige album was een ramp.

Zoveel hype maken voor één enkele liveshow is toch ook wat overdreven.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Zoveel hype maken voor één enkele liveshow is toch ook wat overdreven.

Die gaan Nederland gewoon helemaal kapot spelen, De Kuip, Goffertpark, Arena, Pinkpop, Bospop, Pinksterfeesten in Bornerbroek...overal gvd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
mattman wrote:
Ja, maar na het eerste bericht hadden we ook al door dat ze logootjes op gebouwen projecteren hé.

Ik hoop dat ze snel die tour aankondigen zodat we snel over deze band kunnen ophouden.


And it goes on, and on, and on…

Guns N’ Roses kondigt eerste Europese optreden aan

ja, reken maar uit hé 5 dagen na Pinkpop... Het kan overal in Nederland worden... Venue met meer dan 40 duizend bezoekers, reken op Amsterdam ArenA, Megaland Pinkpop. Of Malieveld Den Haag, Goffertpark Nijmegen, GelreDome Arnhem. Ze doen het er op laten lijken dat ze de kansen spreiden, maar ik denk dat dit allemaal in de promotie valt...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
De Arena...misschien beschikken die over het meeste geld maar kom op...zelfs het voetbal is lelijk..De muziek klinkt helemaal nergens naar .Akoestiek is nul..het is niet om aan te horen. Ik zou er geen geld voor over hebben. Echt niet.

Ga voor het goffertpark of malieveld of Megaland. Brengt ook genoeg op
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
De Arena…misschien beschikken die over het meeste geld maar kom op…zelfs het voetbal is lelijk..De muziek klinkt helemaal nergens naar .Akoestiek is nul..het is niet om aan te horen. Ik zou er geen geld voor over hebben. Echt niet.

Ga voor het goffertpark of malieveld of Megaland. Brengt ook genoeg op
Helaas is die beslissing niet aan ons... Maar IK wist het wel ;)
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
De Arena…misschien beschikken die over het meeste geld maar kom op…zelfs het voetbal is lelijk..De muziek klinkt helemaal nergens naar .Akoestiek is nul..het is niet om aan te horen. Ik zou er geen geld voor over hebben. Echt niet.

Ga voor het goffertpark of malieveld of Megaland. Brengt ook genoeg op

Het lijkt tegenwoordig een beetje hit-and-miss te zijn in de ArenA. Bij Rihanna was het geluid in juni nog legendarisch slecht, maar een week later bij Coldplay was het prima:

"(...) meteen is ook duidelijk dat het met de gevreesde Arena-galm wel meevalt. Het geluid zal de komende twee uur alleen maar beter worden. Prachtig klinkt The Scientist een van die liedjes waarop Chris Martin plaats neemt achter de piano. "

http://www.volkskrant.nl/recensies/coldplay-in-de-arena-groots-en-euforisch~a4326727/
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik was er bij Coldplay, ik vond het megakut. Als je al moet zeggen dat het meevalt...als dat meevalt...dan wil ik niet weten hoe het was bij Rihanna.

Maar goed de Arena is niet gebouwd voor concerten..dus gewoon niet doen
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Vorig jaar nog Mumford & Sons gezien in de Goffert, en toen vond ik het geluid echt waardeloos. Bent gewoon weerafhankelijk en dat is kut. Maar goed dat geldt ook bij festivals, en die hebben vaak dan ook zelfde problemen.
Voorkeur qua geluid zou Ziggo zijn, en als optie 2/3 Gelredome of Ahoy.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Ik was er bij Coldplay, ik vond het megakut. Als je al moet zeggen dat het meevalt…als dat meevalt…dan wil ik niet weten hoe het was bij Rihanna.

Maar goed de Arena is niet gebouwd voor concerten..dus gewoon niet doen

Het beste geluid bij concerten heb je nog altijd als het indoor is vind ik zelf. De ziggo schijnt geweldig te zijn maar daar ben ik dus nog nooit geweest. HMH wel en dat is goed. Ahoy is ook niets mis mee al denkt niet iedereen daar zo over. Sportpaleis en Lotto Arena in Antwerpen zijn goede zalen alsmede Vorst in Brussel. Problemen zul je altijd hebben bij concerten in voetbalstadions al is het geluid in de Arena wel erg cut.. Ik hoop stiekem dat GnR naar het sportpaleis zal trekken. Daar kan toch ook 23.000 man in maar ik vrees dat het enkel stadions zal zijn voor Europa. PP geloof ik eigenlijk niet meer in en ik denk dat het Goffertpark Malieveld of die Galmbak van de Arena wordt voor NL.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
bcmrmaybe wrote:
Ik was er bij Coldplay, ik vond het megakut. Als je al moet zeggen dat het meevalt…als dat meevalt…dan wil ik niet weten hoe het was bij Rihanna.

Maar goed de Arena is niet gebouwd voor concerten..dus gewoon niet doen


Het beste geluid bij concerten heb je nog altijd als het indoor is vind ik zelf. De ziggo schijnt geweldig te zijn maar daar ben ik dus nog nooit geweest. HMH wel en dat is goed. Ahoy is ook niets mis mee al denkt niet iedereen daar zo over. Sportpaleis en Lotto Arena in Antwerpen zijn goede zalen alsmede Vorst in Brussel. Problemen zul je altijd hebben bij concerten in voetbalstadions al is het geluid in de Arena wel erg cut.. Ik hoop stiekem dat GnR naar het sportpaleis zal trekken. Daar kan toch ook 23.000 man in maar ik vrees dat het enkel stadions zal zijn voor Europa. PP geloof ik eigenlijk niet meer in en ik denk dat het Goffertpark Malieveld of die Galmbak van de Arena wordt voor NL.
Bij mij zakt het geloof in Pinkpop ook wel. ArenA gerucht was ook wel aanwezig hoor, is ook maar een dag verschil met die Imola dag.
Ook het gerucht TW Classic bedenk ik me dat Pinkpop enkel in 2015 Robbie Williams en 2014 Rolling Stones deelde.
Dus de theorie die ik had dat Pinkpop een headliner met TW zou delen is ook niet zo hard te maken.
Zal wel iets als Goffert rond de Williams datum zijn, of als dit jaar Bruce TW/Malieveld of ArenA worden.
Kans Pinkpop lijkt klein, maar hopen mag ! ! #patience
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ziggo is sowieso goed maar is voor Guns te klein, Ahoy zou ik ook te klein vinden. Dus ik zou denken openlucht of Arena of beide
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Nieuwe namen voor Download Festival, een paar kanshebbers voor Pinkpop
Airbourne
Alter Bridge
Astroid Boys
Basement
Clutch
Coheed and Cambria
Crown The Empire
The Dead Daisies
DevilDriver
Exodus
Four Year Strong
God Damn
Greywind
Issues
Knuckle Puck
Lost Society
Mastodon
Ministry
The One Hundred
Pierce The Veil
Red Fang
WAKRAT
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
bcmrmaybe wrote:
Ik was er bij Coldplay, ik vond het megakut. Als je al moet zeggen dat het meevalt…als dat meevalt…dan wil ik niet weten hoe het was bij Rihanna.

Maar goed de Arena is niet gebouwd voor concerten..dus gewoon niet doen


Het beste geluid bij concerten heb je nog altijd als het indoor is vind ik zelf. De ziggo schijnt geweldig te zijn maar daar ben ik dus nog nooit geweest. HMH wel en dat is goed. Ahoy is ook niets mis mee al denkt niet iedereen daar zo over. Sportpaleis en Lotto Arena in Antwerpen zijn goede zalen alsmede Vorst in Brussel. Problemen zul je altijd hebben bij concerten in voetbalstadions al is het geluid in de Arena wel erg cut.. Ik hoop stiekem dat GnR naar het sportpaleis zal trekken. Daar kan toch ook 23.000 man in maar ik vrees dat het enkel stadions zal zijn voor Europa. PP geloof ik eigenlijk niet meer in en ik denk dat het Goffertpark Malieveld of die Galmbak van de Arena wordt voor NL.

Ziggo-Dome is zeker prima geluid, HMH ook ja. Ahoy maar een keer geweest maar was ook prima. Lotto-Arena was niet echt denderend en Sportpaleis vond ik echt teleurstellend kwa geluid (ik zat aan de linkerkant). Arena een keer geweest, op het veld. Daar was niet zoveel mis mee zolang je maar recht voor het podium staat. Maar ik hoor ook altijd dat het kutgeluid is dus op de tribune is het vast niet best.

Vorig jaar nog Mumford & Sons gezien in de Goffert, en toen vond ik het geluid echt waardeloos. Bent gewoon weerafhankelijk en dat is kut. Maar goed dat geldt ook bij festivals, en die hebben vaak dan ook zelfde problemen.
Voorkeur qua geluid zou Ziggo zijn, en als optie 2/3 Gelredome of Ahoy.

Mumford & Sons in Goffertpark was echt enorm kut kwa geluid, kwam inderdaad door de wind. Maar ben er daarvoor nog drie keer geweest en toen was het wel dikke prima! Ze hadden toen met M&S gewoon extra boxen verder in het veld moeten zetten. Malieveld geweest met Bruce was ook prima geluid. En overigens Main-Stage van Pinkpok is ook echt geweldig kwa geluid, dus het kan echt wel als je het maar goed aanpakt buiten!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken