Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Rolo wrote:
Wel op Werchter Classic.
Denk nu inderdaad dat Bieber een zekerheidje is. Dat mogen ze dan nu ook echt bekend maken.


en linkin park dan voor de maandag
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd nog. De combi SOAD - Linkin Park is al veel plekken bekend gemaakt, waarom wacht Pinkpop dan zo lang met Linkin Park?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.351
7.335
Grote kans dan inderdaad op Garrix de ene dag en Bieber de andere dag.

Geen Foo Fighters. Geen Guns N Roses. Geen Pinkpop. :wink:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Wel op Werchter Classic.
Denk nu inderdaad dat Bieber een zekerheidje is. Dat mogen ze dan nu ook echt bekend maken.

Die hebben het voor elkaar ja. PP is het niet gelukt, helaas........
Als ze nu met Bieber komen word ik echt niet goed.., Hoe diep kan je zinken. Op de dag dat een van de grootste bands met tourdata komt komt PP met Bieber aangescheten......ik sta nergens meer van te kijken.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Pinkpop wordt het nieuwe V-festival. Ze gaan de naam POP in ieder geval eer aan doen de komende jaren.
Voor het uitverkopen een prima zet, voor de oude garde een jammerlijke koerswijziging.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.325
Misschien komt Pinkpop stiekem toch met FF of Coldplay (durf te dromen) en Lady Gaga..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
En we gaan vrolijk door met het wegstrepen van headliners.

@dennisvdbr.
Werk je lijstje maar weer bij.
Het aantal headliners voor PP word flinterdun.
KOL Biebertje Gaga Mumford and Sons.
Iemand anders nog een idee?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Pinkpop wordt het nieuwe V-festival. Ze gaan de naam POP in ieder geval eer aan doen de komende jaren.
Voor het uitverkopen een prima zet, voor de oude garde een jammerlijke koerswijziging.

En die koerswijziging komt noodgedwongen uit het feit dat ze in ieder geval dit jaar naast de top hebben gegrepen van hetgeen op tournee is op festivals komende zomer. Heeft niks met visie te maken. Ze zitten ook gewoon te vroeg in het seizoen dus deze discussie blijf je houden. Ga 1 of max 2 weken voor Werchter zitten en je hebt een hele andere line up. Qua headliners dan....
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.205
6.683
Waarom is het dan Aerosmith niet? Gewoon omdat Jan zei dat 't geen Golden Oldie is of is er nog meer gebaseerd op de veronderstelling dat JB headliner is
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
Ben geen fan van GnR, maar had niet misstaan op het affiche lijkt me. Ze zijn al vanaf eind mei in Europa. Het had dus misschien best gekund. De koerswijziging die Pinkpop hoogstwaarschijnlijk doormaakt is dus niet puur uit noodzaak.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.325
Waarom is het dan Aerosmith niet? Gewoon omdat Jan zei dat ’t geen Golden Oldie is of is er nog meer gebaseerd op de veronderstelling dat JB headliner is

Volgens mij heeft Aerosmith hun tour ook al volledig aangekondigd en zitten er standaard wat rustdagen tussen de optredens, waardoor het hoogst onwaarschijnlijk is dat ze Pinkpop nog meepakken. Althans dat heb ik volgens mij begrepen hier, de afgelopen 28 pagina's ;-).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Waarom is het dan Aerosmith niet? Gewoon omdat Jan zei dat ’t geen Golden Oldie is of is er nog meer gebaseerd op de veronderstelling dat JB headliner is

Kijk even op de website van Aerosmith naar hun tourdata. Die houden vast aan een strak schema met drie dagen rust tussen de concerten. PP past daar gewoon niet meer tussen. Bospop daarentegen zou wel passen maar of die hen kunnen betalen......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Oasiss wrote:
En we gaan vrolijk door met het wegstrepen van headliners.


@dennisvdbr.
Werk je lijstje maar weer bij.
Het aantal headliners voor PP word flinterdun.
KOL Biebertje Gaga Mumford and Sons.
Iemand anders nog een idee?

Ik zal het lijstje zo eens bijwerken ;)

Lady Gaga gaat naar mijn vermoeden omhoog in verwachting.
Bieber gaat sowieso als hot gerucht boven de lijst komen.

Linkin Park, Kings of Leon, The Killers, Mumford and Sons, Editors.

Hoge hoed acts onderaan de lijst, Metallica en Foo Fighters.
...plottwist... Pearl Jam onderaan de lijst terug bij de hoge hoed acts... ( note to self... )

De Golden oldie's zakken of gaan er uit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.351
7.335
System of a Down - Martin Garrix - Justin Bieber
Green Day - Linkin Park - The Killers
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken