Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
Ik denk dat je Editors toch onderschat hoor, vorig jaar nog een paar keer de HMH uitverkocht.

Je verkoopt er geen dag mee uit, en co-headliners daar doet PP niet aan. Uitverkopen is dus prio.

Ik denk met een paar leuke namen erbij op de main en 3FM, dat dat helemaal niet zo veel moeite zal kosten.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Editors is gewoon een hele populaire band toch ? Best Kept secret heeft daar echt een goede slag meegeslagen de vorige keer.
Het is ook zeker niet mijn soort muziek niet, maar denk dat ze wel een groot publiek aantrekken hoor, ook in Nederland :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Als ik moet kiezen tussen Editors en Bieber....dan qua vermaakfactor en uitverkoop kies ik voor Bieber
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Volgens mij stonden Editors gewoon een aantal keer Ziggo, nog een tikje groter dan de HMH (correct me if i'm wrong). Zet ze op de SOAD dag, programmeer op 3fm stage een hard programma, een goede subheadliner voor Editors op Main en de pinkstermaandag is zo uitverkocht.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Volgens mij stonden Editors gewoon een aantal keer Ziggo, nog een tikje groter dan de HMH (correct me if i’m wrong). Zet ze op de SOAD dag, programmeer op 3fm stage een hard programma, een goede subheadliner voor Editors op Main en de pinkstermaandag is zo uitverkocht.

Dit denk ik ook wel ja, zou in mijn ogen de perfecte tegenhanger van SOAD zijn.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.359
2.697
Hoe groot is die 3fm stage? Tent? Open lucht?

Want naar SOAD zal toch wel heel wat volk willen kijken?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Als ik moet kiezen tussen Editors en Bieber….dan qua vermaakfactor en uitverkoop kies ik voor Bieber

hoe...?

Ik denk dat Editors best een dag mag afsluiten hoor. Het is niet de 'hoge hoed' act...
Persoonlijk zou ik het een beste headliner vinden, hadden naar mijn idee al in 2014 mogen headlinen ipv AM (maar dat ter zijde).
In de reeks 2006, 2008, 2010, 2014 hierna nog 2017 toevoegen is wel al 5 keer in 10 jaar wat natuurlijk wel gevaar van overkill boven het hoofd hangt...
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Even dat gerucht van Justin Bieber... is dat een serieus gerucht?? Als festival Justin Bieber programmeren is mijns inziens een geniale zet, want je verkoopt uit in 10 minuten :D Je weide loopt dan wel vol met tienertjes maargoed...

Als JB naar Nederland/België zou komen gaat die toch niet op een festival staan? Of ben ik er naast? :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Hoe groot is die 3fm stage? Tent? Open lucht?

Want naar SOAD zal toch wel heel wat volk willen kijken?
Dat is dat linker deel Joe. Ik denk dat daar circa zo'n 20 duizend mensen kunnen staan, misschien wel meer?
 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
bcmrmaybe wrote:
Editors lijkt mij als headliner toch een reële optie


In Belgie wel. In Nederland niet.

Editors gadver…niet mijn ding


Ik denk dat je Editors toch onderschat hoor, vorig jaar nog een paar keer de HMH uitverkocht.

Inderdaad... En die show was geweldig. Toen al aangegeven dat zij ook in Nederland headliner zullen worden! Of ze Pinkpop doen... geen idee maar het zou zomaar weer eens kunnen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Even dat gerucht van Justin Bieber… is dat een serieus gerucht?? Als festival Justin Bieber programmeren is mijns inziens een geniale zet, want je verkoopt uit in 10 minuten
1f600.svg
Je weide loopt dan wel vol met tienertjes maargoed…

Als JB naar Nederland/België zou komen gaat die toch niet op een festival staan? Of ben ik er naast?
1f642.svg

Het is de 2e Europeses leg van zijn Purpose World tour.
Er zijn nu in de 2e leg 4 Europese aankondigingen, alle 4 festivals.
Ik weet niet hoor, maar leg je link maar neer. Pinkpop is 3, 4 en 5 juni en hij heeft 4 festivalgigs staan 5 t/m 18 juni.
Zie jij de link? ;)
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Joe wrote:
Hoe groot is die 3fm stage? Tent? Open lucht?

Want naar SOAD zal toch wel heel wat volk willen kijken?


Dat is dat linker deel Joe. Ik denk dat daar circa zo’n 20 duizend mensen kunnen staan, misschien wel meer?


staat er wel vaak bij grote acts echt stampenvol
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Daarom zijn we ook blij dat jij niet mag kiezen

Hahahahaha...het is alleen dat ik Editors geen hol aan vind. Bieber ook niet maar tijdens Bieber een moshpit opentrekken voor main lijkt me dan wel helemaal geweldig!!!
 

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
bcmrmaybe wrote:
Als ik moet kiezen tussen Editors en Bieber….dan qua vermaakfactor en uitverkoop kies ik voor Bieber


Daarom zijn we ook blij dat jij niet mag kiezen
1f609.svg
1f60e.svg

Zie bovenstaande :p

Ben wel erg benieuwd wat de festival afsluiter wordt. Een mindere dag afsluiter kan ik wel mee leven.
Alleen pinkpop moet echt goed worden afgesloten.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.359
2.697
Joe wrote:
Hoe groot is die 3fm stage? Tent? Open lucht?

Want naar SOAD zal toch wel heel wat volk willen kijken?


Dat is dat linker deel Joe. Ik denk dat daar circa zo’n 20 duizend mensen kunnen staan, misschien wel meer?
Nice, nog nooit zo'n luchtfoto van Pinkpop gezien.

Denk wel dat het nogal kan drummen worden zoals Chris zegt, als je daar een band als SOAD zet.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
DennisvdBr wrote:
Joe wrote:
Hoe groot is die 3fm stage? Tent? Open lucht?

Want naar SOAD zal toch wel heel wat volk willen kijken?


Dat is dat linker deel Joe. Ik denk dat daar circa zo’n 20 duizend mensen kunnen staan, misschien wel meer?


Nice, nog nooit zo’n luchtfoto van Pinkpop gezien.

Denk wel dat het nogal kan drummen worden zoals Chris zegt als je daar een band als SOAD zet.

optijd daar zijn hahaha
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Kan me optredens van Kensington en Stromae op 3fm herinneren dat het echt uitpuilde daar. Ik denk een goede, heel andere, act in de brandbier tent een oplossing kan zijn. Een act als Justice of Deadmau5 als afsluiter van de brand bier, SOAD (plus harde daginvulling) op 3fm en Editors, plus popartiesten op Main stage. Ik zeg, kat in bakkie
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Daarom zijn we ook blij dat jij niet mag kiezen

Hahahahaha…het is alleen dat ik Editors geen hol aan vind. Bieber ook niet maar tijdens Bieber een moshpit opentrekken voor main lijkt me dan wel helemaal geweldig!!!

Ok voor dat 2e gedeelte stem ik voor haha :cool:
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Kan me optredens van Kensington en Stromae op 3fm herinneren dat het echt uitpuilde daar.
Slash stond in 2015 ook op Noord. Super-druk, al haakten best veel mensen af bij het laatste nummer omdat Muse op beginnen stond op Main.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken