Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Het festival Jera on Air heeft geprobeerd om de band Sum 41 te boeken. Maar volgens een vriend (die in de organisatie zit) hebben ze hun bod afgewezen omdat ze 1 Nederlands festival willen doen en een ander groot festival ze al had gestrikt. Pinkpop misschien?

Het festival Jera on Air heeft geprobeerd om de band Sum 41 te boeken. Maar volgens een vriend (die in de organisatie zit) hebben ze hun bod afgewezen omdat ze 1 Nederlands festival willen doen en een ander groot festival ze al had gestrikt. Pinkpop misschien?

ik zou het toejuichen maar wordt het dit jaar een wat hardere pinkpop zo lijkt het haast wel. Als je ziet wat aan het touren is

ik zou het toejuichen maar wordt het dit jaar een wat hardere pinkpop zo lijkt het haast wel. Als je ziet wat aan het touren is

Ik ook. RH en AF naar BKS. DTRH moet nog een heel programma invullen. Het ziet er goed uit. Plus we horen (off topic) nog niks van Fortarock/Graspop

Als Foo Fighters afreist naar ons land om een gecancelled optreden in te hale
zal ik meteen begrijpen als ze dat niet persé op Pinkpop hoeven te doen.
Ze reizen af naar een land dat je per auto in 4 uur doorkruist. Dat is als een optreden
inhalen in een stad bij wijze van spreken dus of dat Pinkpop, Lowlands, Ziggo of wat dan ook is
zal hun worst zijn. Mijn mening.

Dat kan heel goed zijn. Ik denk wel dat er een Nederlandse datum bij zit. Anders zou ik het oplichten van Nederland wel een ontzettende fout vinden. Maar goed. Er staat nog niks officieel in het paspoort over RW/Nederland.

Tja... Bij de aankondiging van Open'er werd ook een deel van Duitsland rood gekleurd. Ik verwacht niet direct dat er een Nederlandse datum bij zit. Maar wat niet is, kan nog komen.

Rock Fest Barcelona 2 juli voor Aerosmith officieel...
Ik verwacht meer, gaatje voor Pinkpop 3 juni en Graspop
Hellfest en Sweden Rock ook officeel nu.

Tour van Aerosmith is bekend: http://www.aerosmith.com/tour
Als ik die lijst zie, verwacht ik ze niet op Pinkpop, ook al is 3 en 4 juni vrij.
Zit een logica in dat ze na elk optreden 2 dagen niet optreden.

Als ik die lijst zie, verwacht ik ze niet op Pinkpop, ook al is 3 en 4 juni vrij.
geen datum in Nederland en België.
ik denk dat ze 3 juni Pinkpop kunnen headlinen, Graspop kunnen ze 16 of 18 juni headlinen.
lukt makkelijk...

Edit: FortaRock 27 mei ook open btw...

Rolo wrote:

geen datum in Nederland en België.
ik denk dat ze 3 juni Pinkpop kunnen headlinen, Graspop kunnen ze 16 of 18 juni headlinen.
lukt makkelijk…

Edit: FortaRock 27 mei ook open btw…

Hoe kom je daarbij Dennis?
Zie wat Rolo zegt, dat klopt precies, tenzij er nog meer data tussen komen en dit toeval lijkt , is er geen ruimte voor pinkpop, graspop of Fortarock :(

Zie wat Rolo zegt, dat klopt precies, tenzij er nog meer data tussen komen en dit toeval lijkt , is er geen ruimte voor pinkpop, graspop of Fortarock

Ik zie wat Rolo zegt... Maar dan hoef ik het daar toch niet mee eens te zijn, toch??

Ik zie in de tour geen datum in Nederland en in België.
Ik zie 27 mei open de dag van FortaRock, ik zie 3 juni open op een dag voor Pinkpop en ik zie 16 en 18 juni open voor een dag op Graspop.
Dat is toch zo...
Of ze een andere dag een losse gig doen is hier ook niet uit te halen.
Feit is dat die dagen open zijn en deze festivals nog headliners moeten vrijgeven en Aerosmith in deze Farewell Tour ook geven ze aan "they will also be performing at some of the biggest music festivals in the world"
ik zie het nog wel gebeuren...

Rick wrote:
Zie wat Rolo zegt, dat klopt precies, tenzij er nog meer data tussen komen en dit toeval lijkt , is er geen ruimte voor pinkpop, graspop of Fortarock

Ik zie wat Rolo zegt… Maar dan hoef ik het daar toch niet mee eens te zijn, toch??

Ik zie 27 mei open de dag van FortaRock, ik zie 3 juni open op een dag voor Pinkpop en ik zie 16 en 18 juni open voor een dag op Graspop.
Dat is toch zo…
Feit is dat die dagen open zijn en deze festivals nog headliners moeten vrijgeven en Aerosmith in deze Farewell Tour ook geven ze aan “they will also be performing at some of the biggest music festivals in the world
ik zie het nog wel gebeuren…
Hoeft het inderdaad niet eens te zijn met mijn verwachting.
Vond het opvallend die data met steeds een gat van twee dagen (een keer 3 dagen).
Normaal gesproken zou ik ook open data met mogelijkheden zien. Blijft vreemd dat er geen Nederland en België in staat. En UK alleen op Download Festival, lijkt ook te weinig. En Duitsland komt er goed uit, maar daar zijn ze ook wel altijd erg populair geweest.

DennisvdBr wrote:
Rick wrote:

Ik zie wat Rolo zegt… Maar dan hoef ik het daar toch niet mee eens te zijn, toch??

Dat is toch zo…
Feit is dat die dagen open zijn en deze festivals nog headliners moeten vrijgeven en Aerosmith in deze Farewell Tour ook geven ze aan “they will also be performing at some of the biggest music festivals in the world

Vond het opvallend die data met steeds een gat van twee dagen (een keer 3 dagen).
Normaal gesproken zou ik ook open data met mogelijkheden zien. Blijft vreemd dat er geen Nederland en België in staat. En UK alleen op Download Festival, lijkt ook te weinig. En Duitsland komt er goed uit, maar daar zijn ze ook wel altijd erg populair geweest.

Dat patroon van 1 dag spelen / 2 dagen rust ... dat is iets wat Aerosmith al geruime tijd aanhoudt: http://www.bandsintown.com/Aerosmith/past_events

Kortom: er worden echt geen data meer toegevoegd aan de nu gepubliceerde lijst. Dikke streep door Aerosmith dus.

NEXT!

Rolo wrote:
DennisvdBr wrote:
Rick wrote:

Dat is toch zo…

Dat patroon van 1 dag spelen / 2 dagen rust … dat is iets wat Aerosmith al geruime tijd aanhoudt: http://www.bandsintown.com/Aerosmith/past_events

Kortom: er worden echt geen data meer toegevoegd aan de nu gepubliceerde lijst. Dikke streep door Aerosmith dus.

NEXT!

Ik zou het spijtig vinden, had me op zich leuker geleken dan bijv. KoL :wink:
Wel verstandig van ze denk ik. Ze worden ook een dagje ouder natuurlijk. Belangrijk om goed uit te rusten.
Het zou ook zonde zijn als ze wel zouden komen en ze zijn helemaal over vermoeid en die Steven Tyler zou z'n stem kwijt zijn.

Off topic: Nu moet pinkpop sws wel met iets heel moois in de line up komen om mij niet naar Werchter te laten afreizen deze vakantie. Allebei zit helaas niet in budget :p

DennisvdBr wrote:
Rick wrote:

Dat is toch zo…

Dit is de laatste tour van de heren. Geloof me....als ze kunnen cashen door twee dagen na elkaar te spelen voor een mooi bedrag zullen ze dat niet nalaten.
Bijna alles is te koop.

Even een attentie voor het Pinkpop VoorSpel ! ! !
NOGMAALS na aankondiging mag je een aagekondigde naam NIET toevoegen en ook NIET van podium verplaatsen, daar hoort bij dat je ze ook NIET van headlinerspot naar Mainstage mag verplaatsen (dat is het zelfde als verplaatsen van positie en is MANIPULATIE VAN PUNTENSYSTEEM dus ONEERLIJK)

Mensen letten we er op dat na 5 november 8uur 30minuten Green Day niet meer toegevoegd of van podium verplaatst mocht worden.

Na 11 november 8uur en 45 minuten mag System Of A Down niet meer toegevoegd of van podium verplaats worden.

Diegene die met Green Day en SOAD nog in de fout zijn gegaan geef ik nog wat tijd de ‘fout’ of ‘ vergissing’ te herstellen.
Anders ben ik genoodzaakt gele kaarten uit te delen!

Dat ga ik echt nog voor December heel streng controleren. Dus loop je eigen voorspelling NU nog goed na!!!
Ik reken op sportiviteit van de deelnemers !

nu ff zichzelf heeft bevestigd voor rw zullen er vast een hoop mensen eerder kiezen voor rw dan pp of het moet natuurlijk zijn dat pp een hele speciale headliner weet te boeken, maar wie moet dat nog zijn?

nu ff zichzelf heeft bevestigd voor rw zullen er vast een hoop mensen eerder kiezen voor rw dan pp of het moet natuurlijk zijn dat pp een hele speciale headliner weet te boeken, maar wie moet dat nog zijn?

guns n roses???...

Ik ga niet naar Werchter. Dit wat jij hier nu zegt geldt niet voor de meeste pinkpop bezoekers. Die zeggen niet dat die line-up beter is etc en daarom ga ik naar Werchter ipv PP. Ik vind FF echt cool maar daarvoor ga ik niet naar Werchter. En ieder jaar wordt dit wel verkondigd.

Werchter verkoopt wel uit nu denk ik. En Pinkpop waarschijnlijk ook wel. Dus live and Let live

het geld wel voor een redelijk gedeelte hoor, en zeker nu er best wel veel wordt geklaagd over de line-up en de mogelijkheden (en dat met pas 2 namen..) en zeker met de headliners die rw dan heeft zullen er ook best een aantal zijn die gaan twijfelen of ze toch niet daarheen zouden gaan. en ik snap je wel punt hoor, maar je zult dit altijd wel houden met 2 festivals niet eens zo gek ver weg van elkaar.

Users who are viewing this thread