Rolo wrote:
DennisvdBr wrote:
Rick wrote:
Hoe kom je daarbij Dennis?
Zie wat Rolo zegt, dat klopt precies, tenzij er nog meer data tussen komen en dit toeval lijkt , is er geen ruimte voor pinkpop, graspop of Fortarock
Ik zie wat Rolo zegt… Maar dan hoef ik het daar toch niet mee eens te zijn, toch??
Ik zie in de tour geen datum in Nederland en in België.
Ik zie 27 mei open de dag van FortaRock, ik zie 3 juni open op een dag voor Pinkpop en ik zie 16 en 18 juni open voor een dag op Graspop.
Dat is toch zo…
Of ze een andere dag een losse gig doen is hier ook niet uit te halen.
Feit is dat die dagen open zijn en deze festivals nog headliners moeten vrijgeven en Aerosmith in deze Farewell Tour ook geven ze aan “
they will also be performing at some of the biggest music festivals in the world”
ik zie het nog wel gebeuren…
Hoeft het inderdaad niet eens te zijn met mijn verwachting.
Vond het opvallend die data met steeds een gat van twee dagen (een keer 3 dagen).
Normaal gesproken zou ik ook open data met mogelijkheden zien. Blijft vreemd dat er geen Nederland en België in staat. En UK alleen op Download Festival, lijkt ook te weinig. En Duitsland komt er goed uit, maar daar zijn ze ook wel altijd erg populair geweest.
Dat patroon van 1 dag spelen / 2 dagen rust … dat is iets wat Aerosmith al geruime tijd aanhoudt:
http://www.bandsintown.com/Aerosmith/past_events
Kortom: er worden echt geen data meer toegevoegd aan de nu gepubliceerde lijst. Dikke streep door Aerosmith dus.
NEXT!