Pinkpop 2016

elo

Headliner
3 dec 2013
5.045
3.735
Geen idee of je een stuk kunt doorijden op de snelweg. Eraf bij Parkstad Limburg Station, zal de route zijn die word aangegeven denk ik. Dennis weet hier meer van ((;
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Hoi, ik zie dat hier een paar mensen actief zijn die de regio goed kennen. Hoe bereik je het beste de Kiss en Ride bij mondo verde. Mijn vriendin moet zondag eerder weg dus is het meest praktisch als we hier parkeren, dan kan zij hier afgehaald worden. De laatste twee keer volgden we gewoon de Pinkpopborden en stonden we 3 uur in de file om bij Parkeren van Mondo Verde te komen. We komen uit het midden van het land en ik heb het idee dat je nog even kunt doorrijden op de snelweg en een andere route kunt pakken i.p.v. de Pinkpoproute via de borden. Voor halen en brengen in de file staan is niet zo lekker….Maar er zijn ook veel wegen afgesloten hoor ik.
Het is alleen bereikbaar via de Mensheggerweg zie ik op de site, maar het is voor ons steeds weer een crime om hier te komen.
Mocht iemand een idee hebben, graag!!! THX!

Je kunt het beste een stukje door rijden als je op de autoweg zit, sla niet bij het stadion af maar een afslag verder en rij door kerkrade heen, als je de borden eygelshoven aan houd en via daar naar mondo verde rijd lijkt mij het snelste wil je niet in de file komen te staan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Mensen die nu nog voor de volle pond een kaart kopen zijn gek. Ze gaan voor iets meer dan 100 euro op Ticketswap weg!
 

RoRo

Nieuw lid
4 jun 2016
3
0
Dank je Bram. Een beetje stilstaan ontkom je niet aan, geeft ook niks. Als je op P bij camping 3 staat valt het wel mee dacht ik. Het probleem is volgens mij dat je vanaf het station nauwelijks bij P2 kunt komen. Kom je via jouw route op de Menshegger weg uit?
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Ik ga zondag en wordt afgezet en opgehaald. Wat is de beste locatie om dat te doen om zodiende de grootste files te vermijden? Hebben jullie een straatnaam toevallig?

 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Dank je Bram. Een beetje stilstaan ontkom je niet aan, geeft ook niks. Als je op P bij camping 3 staat valt het wel mee dacht ik. Het probleem is volgens mij dat je vanaf het station nauwelijks bij P2 kunt komen. Kom je via jouw route op de Menshegger weg uit?

Als je via chevremont ( kerkrade ) rijd en dan de eerste afslag op de autoweg ( eygelshoven ) aan houd wel.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Dank je Bram. Een beetje stilstaan ontkom je niet aan, geeft ook niks. Als je op P bij camping 3 staat valt het wel mee dacht ik. Het probleem is volgens mij dat je vanaf het station nauwelijks bij P2 kunt komen. Kom je via jouw route op de Menshegger weg uit?
Als je echt niet in de file wil staan, kan je overwegen om laatste stukje met de trein te doen. Ik heb wel eens bij een station daar in de buurt geparkeerd, dan ben je er ook zo.
 

BasD

Playlistbediener
24 nov 2014
12
0
Ik ga zondag en wordt afgezet en opgehaald. Wat is de beste locatie om dat te doen om zodiende de grootste files te vermijden? Hebben jullie een straatnaam toevallig?
De officiele Kiss&Ride ligt aan de Kerkraderweg in Heerlen, vanaf daar is het nog een klein eindje lopen, maar je staat niet of nauwelijks in de file, zelf 3 jaar geleden ook gebruik van gemaakt, werkte ideaal.
 

RoRo

Nieuw lid
4 jun 2016
3
0
RoRo wrote:
Dank je Bram. Een beetje stilstaan ontkom je niet aan, geeft ook niks. Als je op P bij camping 3 staat valt het wel mee dacht ik. Het probleem is volgens mij dat je vanaf het station nauwelijks bij P2 kunt komen. Kom je via jouw route op de Menshegger weg uit?


Als je echt niet in de file wil staan, kan je overwegen om laatste stukje met de trein te doen. Ik heb wel eens bij een station daar in de buurt geparkeerd, dan ben je er ook zo.
Ik ga zelf al vooruit met de trein, maar mijn vriendin komt later en gaat zondagavond laat weer weg. Daar zit het probleem. Trein is ideaal en je loopt zo naar de camping. Zou niet anders willen dan met ov naar een festival
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Hallohallo,
Is er toevallig iemand die vanuit Landgraaf terugrijdt naar Utrecht of Rotterdam (of ergens anders waar de normale nachttrein rijdt) op de vrijdag? Ik ben nogal wanhopig op zoek naar een manier om ná de Peppers nog thuis te komen, in Leiden. Als ik ov gebruik moet ik eerder weg bij de Peppers en daar zit ik niet op te wachten haha..
Hoor graag van jullie! ;)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.045
3.735
Moet je zaterdag weer weg anders miss een slaapplekje regelen ergens? Airbnb ofzo
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Bij Rammstein is Stripped uit de setlist gehaald.....Amerika voor in de plaats.

Even afwachten wat ze doen met Download
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.045
3.735
Bij Red Hot Chilli Peppers gisteren op RaR wederom geen Scar Tissue. Wel de andere gebruikelijke hit. Lekkere setlist ook wel met meteen, Cant Stop, Dani California, Snow, en Dark Necessities als 1e 4 nummers. Show duurde een krappe 1,5uur. Zal vergelijkbaar zijn aanstaande vrijdag.
 

pack

Playlistbediener
25 feb 2015
42
0
Ik las bij de camping regels dat je geen ghettoblaster mee mocht nemen. Wel een transistorradio. Maar hoe scherp wordt daarna gekeken? Naam eigenlijk altijd mijn radio/cd speler mee maar dat mag dus niet blijkbaar. Iemand een idee?

Normaal als je over de camping loopt hoor je overal muziek vandaan komen.... Complete geluidsinstallatie's..
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
percies wij nemen omgeboude alfa kratten mee hebben vorig jaar allen geken of er felessen inzaten daarna konden we door lopen dus maakte niks uit
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Hey, misschien niet het goede forum maarja. Aangezien ik heb gehoord dat RHCP heel hard kan zijn, en ik gewoon een beetje aan mijn gehoor moet denken (15 jaar), wil ik graag oordoppen kopen. Maar ik wil geen oordoppen die teveel met de geluidskwaliteit doen, geluisfilterend dus. Heeft iemand hier ervaring mee en/of een aanbeveling voor goede oordoppen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken