Pinkpop 2016

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Todat de RHCP-ers weer optreden ben ik nog niet zo gerust dat ze komen optreden. Als hij (echt maar) buikgriep had dan zouden ze hem toch wel opgelapt hebben voor een optreden enkele dagen later.

Het kan ook zomaar een drugs/medicijnen probleempje zijn wat (weer) opspeeld.....Denk dat ze niet van de daken gaan roepen dat hij aan de drugs is en dan is een vage buikgriep een voor de hand liggende smoes.

Of ben ik paranoia en kan iemand mijn zorgen wegnemen met goed gefundeerde informatie?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Amateurisme in de champions league?

http://www.1limburg.nl/l/27747

Blijft idd erg dom om het zo te communiceren.
Nou wisten we hier wel beter, toch alsnog mosterd na de maaltijd om deze reactie te geven via 1Limburg.
"Dat is nooit de bedoeling geweest. Formeel zouden ze volgens ons eigen schema moeten stoppen om 23.30 uur, maar in de praktijk spelen ze doorgaans langer door. Dat kan ook, want we hebben een vergunning tot middernacht, en dus een halfuurtje speling. Dat er is gecommuniceerd dat de headliners slechts 65 en 90 minuten spelen, is een foutje geweest."
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
En volgend jaar weer gewoon precies hetzelfde doen of zullen ze er dit jaar echt van geleerd hebben?
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Voor degene die toch nog graag een leuk weekendje wil voor maar 128 euro heb je al een weekend ticket op ticketswap! Zal waarschijnlijk nog gaan zakken dus haal er je voordeel uit
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
En volgend jaar weer gewoon precies hetzelfde doen of zullen ze er dit jaar echt van geleerd hebben?
Zoals elk jaar, zal dat nooit veranderen hoor.



Todat de RHCP-ers weer optreden ben ik nog niet zo gerust dat ze komen optreden. Als hij (echt maar) buikgriep had dan zouden ze hem toch wel opgelapt hebben voor een optreden enkele dagen later.

Het kan ook zomaar een drugs/medicijnen probleempje zijn wat (weer) opspeeld…..Denk dat ze niet van de daken gaan roepen dat hij aan de drugs is en dan is een vage buikgriep een voor de hand liggende smoes.

Of ben ik paranoia en kan iemand mijn zorgen wegnemen met goed gefundeerde informatie?

Geen paniek!
Anthony Kiedis, de frontman van de Red Hot Chili Peppers, zal wellicht snel volledig genezen zijn. Dat laat de band weten in een bericht op haar website.
“They would like to extend their gratitude to the fans for the outpouring of well wishes. Anthony is expected to make a full recovery soon.“

http://redhotchilipeppers.com/news
Over de volgende shows is aangegeven dat ze door gaan volgende week, dus Pinkpop zal geen probleem zijn dan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Zouden de hard copy kaarten al binnen moeten zijn?
e-tickets vrijwel direct, hardcopy enkele dagen tot paar weken na betaling en de Collector Tickets worden slechts pas in de week voor het festival verzonden.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zouden de hard copy kaarten al binnen moeten zijn?

Via Ticketmaster wel als je ze meteen besteld hebt. Ik heb het destijds nagevraagd en ze gaven aan dat tickets
binnen twee weken na datum bestelling worden verzonden.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Maar eens het tijdschema erbij gepakt. Geen 'clashes' maar dat is in mijn geval niet verwonderlijk.
Spoorboekje:

Vrijdag.
Must see: Struts, RHCP
Ook wel even naar: Bear's Den, Gary Clark en een stukje Staat.

Zaterdag
Must see: Ghost, Puscifer, Rammstein
Ook wel even naar: Skillet, Halestorm, Sore Losers, Parquet Courts, Doe Maar.

Zondag
Must see: Slaves, Graveyard, BMTH.
Ook wel even naar: All Time Low, Skunk Anansie en Paul Mac.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
(..)Geen ‘clashes’ maar dat is in mijn geval niet verwonderlijk.
Spoorboekje:
(...)
Leuk spoorboekje...
We zouden elkaar best vaak kunnen tegenkomen zo te zien.

Ik heb zelf inmiddels toch een paar twijfelgevalletjes.
Er is inmiddels nog wat gewijzigd hier en daar (dik gedrukt mijn must see), misschien dat ik dat zelfs pas het laatste moment bij aanloop naar de stage de keuze maak.
Vrijdag 10 juni - Storksky – The Common Linnets – Gary Clark Jr.Bastille – Bear’s Den – James Bay – De Staat – Red Hot Chili Peppers
Zaterdag 11 juni - MIAMIGO - The Sore Losers – Lucas Hamming – James Morrison – Skillet – LIanne La Havas – Nothing But Thieves – Doe Maar – Pusifer – Rammstein

Zondag 12 juni - Harts – Walking on Cars – St Paul and the Broken Bones – Slaves – All Time Low – The London Souls – Bing Me The HorizonLionel Richie – (goed plekje zoeken) – Sir Paul McCartney


Twijfelgevallen in mijn geval zijn nog Lucas Hamming of Halestorm, Skillet of misschien naar Madi Hermens (ja echt?), Puscifer (gedeeltelijk) of een goede plek voor Rammstein, Ghost of Nothing But Thieves.
Eigenlijk is Graveyard en Lionel Richie voor mij wel een clash, waarbij ik uiteraard voor Lionel Richie kies. Jammer, Gaveyard staat eigenlijk een tijdslot te laat imo...
Het is dat ik Macca goed wil zien, anders was ik waarschijnlijk naar Balthazar gegaan. Dat is niet echt een clash, maar daar wringt wel de schoen zeg maar.
Vanaf begin ben ik toch vrij sceptisch over RHCP, maar hoe meer Pinkpop naderd begin ik toch wat enthousiaster te worden door wat vaker RHCP in mijn playlist te hebben misschien.
De nieuwe single van RHCP bevalt me ook steeds beter, misschien kunnen ze me 10 juni overtuigen, zullen zien...

Zijn er nog meer van jullie met al een mogelijk spoorboekje??
Roept u maar....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Check dit eens, eindtijden headliners is gewijzgd naar 23:45.
Toch een soort schikking na alle commotie??
http://www.pinkpop.nl/2016/nl/programma/

Daar nog het kwartiertje van Jan bij tot middernacht...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Als 2 juni Rammstein de eerste festivalset speelt dan kun je ongeveer wel nagaan hoe laat het wordt. Rammstein wijkt eigenlijk nooit af van een festivalset. Das normaal 1.5 uur
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Zijn er nog meer van jullie met al een mogelijk spoorboekje??

Enkel de zondag voor mij:

Jungle By Night - Douwe Bob - Tom Odell - Slaves - Kygo - Vintage Trouble - Lionel Richie - Paul McCartney.

Alleen jammer dat ik Balthazar en St. Paul & The Broken Bones mis. Maar ik wil Paul McCartney op Pinkpop helemaal goed kunnen zien zodat ik op Werchter New Order helemaal mee kan pakken en daar bij Paul McCartney later aan kan sluiten. En Balthazar speelt deze zomer op miljoenen plekken dusja.

Zin an! Behalve in Kygo dan. Groepsdruk he.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Als 2 juni Rammstein de eerste festivalset speelt dan kun je ongeveer wel nagaan hoe laat het wordt. Rammstein wijkt eigenlijk nooit af van een festivalset. Das normaal 1.5 uur
Ja ben benieuwd, setlist van Rammstein op Gods Of Metal en Rock in Vienna, zal de festivals wel verder nog gedaan worden.
Nieuw album zal pas na de zomer zijn, begreep ik dus nieuw werk verwacht ik niet.
Misschien wel, uitgaande van de promotie van de "Rammstein in Amerika" live-registratie een daaraan vergelijkbare setlist ( http://www.rammstein.de/en/in-amerika ) ??
Wat denk je bcmrmaybe?

Ja en dan RHCP, iets meer info en zal niet veel afwijken van New Orleans Jazz & Heritage Festival 2016, misschien paar nieuwe nummertje of wat er bij.
http://www.setlist.fm/setlist/red-hot-chili-peppers/2016/fair-grounds-race-course-new-orleans-la-6bf1ceae.html
Aankomende week nog 2 festivals in VS en in Europa voor Pinkpop eerst Rock am Ring/ Rock im Park en Greenfield.
Vooral van RaR/RiP is denk ik al de setlist voor ook Pinkpop te zien.
 

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Mijn spoorboekje, een paar gaten nog die ik waarschijnlijk opvul, aangezien ik niet van het zitten/liggen ben, maar onderstaande wil ik zeker zien:

Vr - The struts – Gary Clark Jr – De Staat - RHCP
Za –The Sore Losers – Parquet Courts – Nothing but Thieves – Doe Maar – Puscifer – Rammstein
Zo –Douwe Bob – Slaves – The London Souls – Vintage Trouble – Graveyard – Balthazar – “Der Paul”

Ik verwacht met name veel van De Struts / De Staat / Slaves / Balthazar en Nothing but Thieves. Bij die bands wil ik graag een positie tussen de echte liefhebbers.

Van Doe Maar verwacht ik niks maar dat zel wel een leuk (fout) feestje worden.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
De grootste clash was eigenlijk De Staat en Major Lazer...Gelukkig kaarten voor de Dauwpop de 28ste mei dus dan kan ik rustig de Staat zien en ML op Pinkpop
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
Ik verwacht dat we bij Rammstein een 'Made in Germany' setlist krijgen, zolang ze Mein Teil inclusief act spelen ben ik een gelukkig mens :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken