Pinkpop 2016

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, maar ik geloof eigenlijk wel dat het klopt van Rammstein op PP, dus ik denk dat DLUK forummers pech hebben als ze Rammstein daar op zaterdag verwachten.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Of op Download UK in het algemeen. Als Zégut het juist heeft zullen ze niet op de UK versie staan aangezien ze geen 3 dagen op een rij shows geven.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
DLUK zal denk ik Sabbath krijgen met een kleinere headliner Bring me the Horizon of Biffy. Ik zit toch wel een beetje met zweet in mijn bilnaad voor vanavond als ze die headliner aankondigen. Ik denk ook dat Rammstein zelf eerst zal aankondigen voordat ze iemand anders dat laten doen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Of op Download UK in het algemeen. Als Zégut het juist heeft zullen ze niet op de UK versie staan aangezien ze geen 3 dagen op een rij shows geven.

Als daar AC/DC staat klaagt verder niemand. Hebben ze BMTH - Sabbath - Maiden denk ik dat er toch wel wat kritiek komt op de inspiratieloosheid van de line-up. Dat was er nl. gisteren al te lezen toen Iron Maiden werd aangekondigd.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
'Rammstein afsluiter Pinkpop-zaterdag 2016'

Gepubliceerd: 20 oktober 2015 15:48 Laatste update: 20 oktober 2015 15:57

De Duitse band Rammstein zal op 11 juni de zaterdag van het muziekfestival Pinkpop afsluiten.

Dat maakt Limburg1 op basis van dagkrant De Limburger bekend.

Pinkpop-baas Jan Smeets laat desgevraagd aan NU.nl weten dat de organisatie zeker wel ''bezig is met de band'', maar dat het optreden nog niet bevestigd is.

"Dat moet de band zelf doen, daar hebben ze een eigen persmoment voor nodig", aldus Smeets.
Nieuw album

Rammstein zou op dit moment aan een nieuw album werken en in 2016 een tournee starten. Daar zou het optreden in Landgraaf onderdeel van zijn.

Het zou de eerste keer sinds 2010 zijn dat Rammstein een optreden tijdens Pinkpop verzorgt. Het festival vindt in 2016 op 10, 11 en 12 juni plaats.

http://www.nu.nl/muziek/4148962/rammstein-afsluiter-pinkpop-zaterdag-2016.html
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
‘Rammstein afsluiter Pinkpop-zaterdag 2016′

Gepubliceerd: 20 oktober 2015 15:48 Laatste update: 20 oktober 2015 15:57

De Duitse band Rammstein zal op 11 juni de zaterdag van het muziekfestival Pinkpop afsluiten.

Dat maakt Limburg1 op basis van dagkrant De Limburger bekend.

Pinkpop-baas Jan Smeets laat desgevraagd aan NU.nl weten dat de organisatie zeker wel ”bezig is met de band”, maar dat het optreden nog niet bevestigd is.

“Dat moet de band zelf doen, daar hebben ze een eigen persmoment voor nodig”, aldus Smeets.
Nieuw album

Rammstein zou op dit moment aan een nieuw album werken en in 2016 een tournee starten. Daar zou het optreden in Landgraaf onderdeel van zijn.

Het zou de eerste keer sinds 2010 zijn dat Rammstein een optreden tijdens Pinkpop verzorgt. Het festival vindt in 2016 op 10, 11 en 12 juni plaats.

http://www.nu.nl/muziek/4148962/rammstein-afsluiter-pinkpop-zaterdag-2016.html
ze kopieren wat af, hé
allemaal door dat bericht van 1Limburg van vanmiddag!
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
‘Rammstein afsluiter Pinkpop-zaterdag 2016′

Gepubliceerd: 20 oktober 2015 15:48 Laatste update: 20 oktober 2015 15:57

De Duitse band Rammstein zal op 11 juni de zaterdag van het muziekfestival Pinkpop afsluiten.

Dat maakt Limburg1 op basis van dagkrant De Limburger bekend.

Pinkpop-baas Jan Smeets laat desgevraagd aan NU.nl weten dat de organisatie zeker wel ”bezig is met de band”, maar dat het optreden nog niet bevestigd is.

“Dat moet de band zelf doen, daar hebben ze een eigen persmoment voor nodig”, aldus Smeets.
Nieuw album

Rammstein zou op dit moment aan een nieuw album werken en in 2016 een tournee starten. Daar zou het optreden in Landgraaf onderdeel van zijn.

Het zou de eerste keer sinds 2010 zijn dat Rammstein een optreden tijdens Pinkpop verzorgt. Het festival vindt in 2016 op 10, 11 en 12 juni plaats.


http://www.nu.nl/muziek/4148962/rammstein-afsluiter-pinkpop-zaterdag-2016.html


ze kopieren wat af, hé
allemaal door dat bericht van 1Limburg van vanmiddag!

Tjoptjop wrote:
Op 11 juni. http://www.1limburg.nl/l/17323

Ja, maar dan nu mét reactie van Jan. Kortom; het is rond, alleen moet Pinkpop even netjes op z'n beurt wachten met bevestigen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.599
4.708
.Coldplay - Rammstein - Queens of the Stone Age met op 3FM stage florence als afsluiter.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ja, maar dan nu mét reactie van Jan. Kortom; het is rond, alleen moet Pinkpop even netjes op z’n beurt wachten met bevestigen.
dus... nog afwachten. Niets zeker, "not over till the fat lady sings".
Het is dat 1Limburg / Dagblad De Limburger voor de beurt spreken of ze gaan uit van de geruchten?
Ik blijf er bij, vanavond de 2de headliners van Download UK en FR.
Dus nog even afwachten met conclusies.
Het is als de AD advertentie van The Stones, "Ze komen..... als Mick het wil", maar nu "Ze komen.... als Till het wil?"
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Ja, maar dan nu mét reactie van Jan. Kortom; het is rond, alleen moet Pinkpop even netjes op z’n beurt wachten met bevestigen.


dus… nog afwachten. Niets zeker, “not over till the fat lady sings”.
Het is dat 1Limburg / Dagblad De Limburger voor de beurt spreken of ze gaan uit van de geruchten?
Ik blijf er bij, vanavond de 2de headliners van Download UK en FR.
Dus nog even afwachten met conclusies.
Het is als de AD advertentie van The Stones, “Ze komen….. als Mick het wil”, maar nu “Ze komen…. als Till het wil?”

Ze komen.... maar Jan moet even netjes wachten tot de grote jongens hen eerst hebben aangekondigd :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Coldplay – Rammstein – Queens of the Stone Age met op 3FM stage florence als afsluiter.

Vervang QOTSA door RHCP en ik ga soppen. Met QOTSA vind ik het ook nog steeds een goede line-up en met FATM als dikke vette kers op het toetje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
DennisvdBr wrote:
Loveless wrote:
Ja, maar dan nu mét reactie van Jan. Kortom; het is rond, alleen moet Pinkpop even netjes op z’n beurt wachten met bevestigen.


dus… nog afwachten. Niets zeker, “not over till the fat lady sings”.
Het is dat 1Limburg / Dagblad De Limburger voor de beurt spreken of ze gaan uit van de geruchten?
Ik blijf er bij, vanavond de 2de headliners van Download UK en FR.
Dus nog even afwachten met conclusies.
Het is als de AD advertentie van The Stones, “Ze komen….. als Mick het wil”, maar nu “Ze komen…. als Till het wil?”


Ze komen…. maar Jan moet even netjes wachten tot de grote jongens hen eerst hebben aangekondigd
1f61b.png
Nee, Jan wacht tot de persconferentie met een rode telefoon :mrgreen:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
dus… nog afwachten. Niets zeker, “not over till the fat lady sings”.
Het is dat 1Limburg / Dagblad De Limburger voor de beurt spreken of ze gaan uit van de geruchten?
Ik blijf er bij, vanavond de 2de headliners van Download UK en FR.
Dus nog even afwachten met conclusies.
Het is als de AD advertentie van The Stones, “Ze komen….. als Mick het wil”, maar nu “Ze komen…. als Till het wil?”

Till heeft ook wel een ego maar niet zo erg als onze grote vriend Jagger lol
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Wat ik daarin lees: 'ze liggen vast, maar we mogen niets zeggen want Download heeft een pak duiten neergelegd om hen eerst aan te mogen kondigen'.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
@bcmrmaybe nee maar Jagger heeft al wat meer bereikt dus dat begrijp ik wel.

En als Rammstein oud dag 2 staat hoop ik dat FATM als 3FM-headliner staan voor 1 uur en een kwartier. Dan ben ik ook helemaal tevreden, dan kun je op het hoofdpodium weer een soort Hardrock-dag maken, en 3FM wordt dan wat meer pop.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Wat ik daarin lees: ‘ze liggen vast, maar we mogen niets zeggen want Download heeft een pak duiten neergelegd om hen eerst aan te mogen kondigen’.

In ieder geval niet voor de zaterdag lol. Dan zou het voor de vrijdag moeten zijn en dan van Engeland naar Nederland en Frankrijk....Als er 2 setconstructies zijn dan zou dat kunnen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Wat ik daarin lees: ‘ze liggen vast, maar we mogen niets zeggen want Download heeft een pak duiten neergelegd om hen eerst aan te mogen kondigen’.


In ieder geval niet voor de zaterdag lol. Dan zou het voor de vrijdag moeten zijn en dan van Engeland naar Nederland en Frankrijk….Als er 2 setconstructies zijn dan zou dat kunnen.

Ze zullen niet beide Downloads doen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Volgens Zegut zouden ze alleen vrijdag Frankrijk doen toch? Achja, denk dat we toch moet wachten tot vanavond met conclusies trekken. Durf na dat gedoe met Foo Fighters niks meer zonder bevestiging aan te nemen.
Btw, met Coldplay - Rammstein - Red Hot Chili Peppers/Queens Of The Stone Age hoor je mij niet klagen. Wat zou dat vet zijn zeg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken