Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Niet vergeten dat AC/DC volgens de fans een stadiontour doet met af en toe een uitzondering voor een goedbetalend festival. Dus zelfs als ze naar Download komen zijn ze daarom nog niet automatisch een grote kanshebber voor Pinkpop. Kan evengoed de Arena worden.

Overigens zeggen Duitse fora dat RHCP naar RaR/RiP komen. RHCP – Rammstein – Coldplay? Heb je nog steeds een affiche die uitverkoopt, en speel je op zeker qua headliners.


Dan lig ik op tijd in mijn tentje voor de deur bij de voorverkoop.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Radiohead maakt gewoon goede muziek, blijven experimenteel na zo’n lange tijd en hebben een paar topalbums. Ik vind het persoonlijk ook niet zulke enorm goede muziek als veel anderen, maar dat jij een hekel aan die band hebt maakt het niet minder goede muziek. Queen daarentegen irriteert mij wel. Die hebben volgens mij nooit een goed nummer geschreven en hoewel Bohemina Rhapsody een prima nummer lijkt als je alleen maar standaard rockmuziek luistert, merk je dat dat ook niet zo veel meer voorstelt als je een beetje echte muziek begint te luisteren.

Beetje echte muziek is echt een pretentieuze en debiele opmerking. Het is smaak en blijft smaak. Ik vond OK echt een top album maar de rest vindt ik niks aan. Bij Queen vind ik alles mooi. Maar dat is smaak.
Experimenteel hoeft niet goed te zijn. Je kunt het mooi vinden, je kunt het kut vinden. Je weet Black Lies dat dit discussies zonder einde zijn
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Kunnen we dat bericht zien als een officiële bevestiging?

Ik geloof best dat ze komen, maar tot nu toe zijn het overal nog geruchten.

Met zo'n bericht in de media lok je echter wel vanzelf een reactie van Jan uit.
 

Tjoptjop

Playlistbediener
15 sep 2014
33
0
Inhoud van het bericht is alweer aangepast. Stond 30 min geleden nog officieel bevestigd... Dus ze zijn nog voorzichtig. Maar ga er maar vanuit.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Op 11 juni. http://www.1limburg.nl/l/17323

Dat is nog steeds niet officieel maar er komen wel steeds meer bronnen bij. Ik vind het helemaal goed
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
1limburg lijkt mij wel te vertrouwen omtrent pinkpop. Maar ze zijn nu voorzichter. Geen bevestiging meer
 

Tjoptjop

Playlistbediener
15 sep 2014
33
0
Ik hoop eigenlijk liever op ander nieuws voordat Jan überhaupt 1 naam bekend maakt: start voorverkoop voordat ie überhaupt een naam bekend maakt, zodat de trouwe Pinkpop gangers hun kaart kunnen aanschaffen en niet met de drama's van de afgelopen 2 edities opgezadeld worden. Veel belangrijker als headliners.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Op 11 juni. http://www.1limburg.nl/l/17323

Dat is nog steeds niet officieel maar er komen wel steeds meer bronnen bij. Ik vind het helemaal goed
Artikel is gewijzigd...
Dat meldt Dagblad de Limburger op basis van informatie uit betrouwbare bron.
Misschien komt snel de officiele aankondiging? Gelijk met Download misschien vanavond?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Rammstein officieel bevestigd!

Komt het vanuit de band of het festival? Nee. Dan is het dus niet officieel bevestigd. En blijft het gewoon een gerucht, ook al is het steeds aannemelijker.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Voor hetzelfde geld gebruikt die krant ook gewoon Zégut als bron, vanuit de redenering dat hij Iron Maiden goed had voor de Download festivals.

Zie ook het foutieve bericht van Festileaks over Blur op Pukkelpop dat door verschillende Vlaamse kranten als waarheid gepubliceerd werd.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Voor hetzelfde geld gebruikt die krant ook gewoon Zégut als bron, vanuit de redenering dat hij Iron Maiden goed had voor de Download festivals.

Zie ook het foutieve bericht van Festileaks over Blur op Pukkelpop dat door verschillende Vlaamse kranten als waarheid gepubliceerd werd.

Daarom de term 'officieel bevestigd' inderdaad niet misbruiken. Komt het van een ander bron is het altijd een gerucht, ook al is 99,9% plausibel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ik hoop eigenlijk liever op ander nieuws voordat Jan überhaupt 1 naam bekend maakt: start voorverkoop voordat ie überhaupt een naam bekend maakt, zodat de trouwe Pinkpop gangers hun kaart kunnen aanschaffen en niet met de drama’s van de afgelopen 2 edities opgezadeld worden. Veel belangrijker als headliners.
Dat zal mooi zijn, net als zowat bijna alle festivals Early Bird verkoop, hoeft voor mij niet eens goedkoper kaartje te zijn of "2015-prijs-kaartje" zou wel sympathiek zijn. Koop ik blind zonder nadenken... ;)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Voor hetzelfde geld gebruikt die krant ook gewoon Zégut als bron, vanuit de redenering dat hij Iron Maiden goed had voor de Download festivals.

Zie ook het foutieve bericht van Festileaks over Blur op Pukkelpop dat door verschillende Vlaamse kranten als waarheid gepubliceerd werd.

"Voor hetzelfde geld..." gaat niet op. De voorspelling van Zégut had 1Limburg eerder al geplaatst maar is inmiddels
verwijderd. Als je het bericht 'googled' zie je het wel nog staan. 1Limburg zie ik als betrouwbaar (op dit gebied). Dagblad de Limburger zeker ook.
Ik blijf bij 99,9% zekerheid.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Op het forum van DLUK blijven ze hopen dat Rammstein vanavond bevestigd wordt voor de zaterdag. Als de geruchten kloppen dat ze op PP staan dan zouden ze alleen de vrijdag overhouden dat Rammstein zou headlinen.....Ik hoop dat of de band zelf of PP snel met de bevestiging komt.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Wat is DLUK?

Oh wacht je bedoeld vast Download UK, pff.


maar als we de bronnen moeten geloven staan dus juist op zaterdag op PP.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken