Pinkpop 2016

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Hoe vet zou dat zijn! Geen gillende tienermeisjes maar gewoon een ouderwets pinkpop!! Al zou ik radiohead ook graag zien.. En er is geen pinkpop publiek! Een aantal vaste pinkpopgangers en een aantal die puur op muziek af gaan... Laat maar komen die persconferentie
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Hoe vet zou dat zijn! Geen gillende tienermeisjes maar gewoon een ouderwets pinkpop!! Al zou ik radiohead ook graag zien.. En er is geen pinkpop publiek! Een aantal vaste pinkpopgangers en een aantal die puur op muziek af gaan… Laat maar komen die persconferentie

Tuurlijk is er Pinkpop publiek, namelijk het publiek dat naar Pinkpop gaat.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Jongens jongens, allereerst de meeste tieners kennen Paul McCartney zeker wel. Of ze er naar luisteren is een tweede. Ik ben 15 en ik luister bijna alleen maar naar muziek van vroeger. Paul McCartney zou natuurlijk briljant zijn, en hij zal zoiezo een van de beste pinkpopshows van de laatste jaren geven.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Jongens jongens, allereerst de meeste tieners kennen Paul McCartney zeker wel. Of ze er naar luisteren is een tweede. Ik ben 15 en ik luister bijna alleen maar naar muziek van vroeger. Paul McCartney zou natuurlijk briljant zijn, en hij zal zoiezo een van de beste pinkpopshows van de laatste jaren geven.

Ik ben bijna 18 en ik weet zeker dat de meeste jongeren (als ik even kijk naar mensen in mijn omgeving) hem zullen associëren met Rihanna en Kanye. Dat ie van de Beatles is zal een gedeelte nog wel weten maar daar houdt het ook echt mee op hoor. Denk dat jullie zijn bekendheid onder jongeren een beetje overschatten.
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Baas wrote:
Jongens jongens, allereerst de meeste tieners kennen Paul McCartney zeker wel. Of ze er naar luisteren is een tweede. Ik ben 15 en ik luister bijna alleen maar naar muziek van vroeger. Paul McCartney zou natuurlijk briljant zijn, en hij zal zoiezo een van de beste pinkpopshows van de laatste jaren geven.


Ik ben bijna 18 en ik weet zeker dat de meeste jongeren (als ik even kijk naar mensen in mijn omgeving) hem zullen associëren met Rihanna en Kanye. Dat ie van de Beatles is zal een gedeelte nog wel weten maar daar houdt het ook echt mee op hoor. Denk dat jullie zijn bekendheid onder jongeren een beetje overschatten.

Ik ben 24 en ik ken de beatles niet. Ook de stones niet. Ook Pantera niet. Springsteen niet. Neill Young niet. Richie niet. kan nog wel f f doorgaan. Ik weet dat het grote namen zijn... maar thats it
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Romy wrote:
Baas wrote:
Jongens jongens, allereerst de meeste tieners kennen Paul McCartney zeker wel. Of ze er naar luisteren is een tweede. Ik ben 15 en ik luister bijna alleen maar naar muziek van vroeger. Paul McCartney zou natuurlijk briljant zijn, en hij zal zoiezo een van de beste pinkpopshows van de laatste jaren geven.


Ik ben bijna 18 en ik weet zeker dat de meeste jongeren (als ik even kijk naar mensen in mijn omgeving) hem zullen associëren met Rihanna en Kanye. Dat ie van de Beatles is zal een gedeelte nog wel weten maar daar houdt het ook echt mee op hoor. Denk dat jullie zijn bekendheid onder jongeren een beetje overschatten.


Ik ben 24 en ik ken de beatles niet. Ook de stones niet. Ook Pantera niet. Springsteen niet. Neill Young niet. Richie niet. kan nog wel f f doorgaan. Ik weet dat het grote namen zijn… maar thats it

Ik ben Neil Young en ik ken geen 24 jarigen
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Wacht. Je kent de Stones niet? Je kent The Beatles niet? Je kunt je op zijn minst toch de moeite nemen om het een keer op te zoeken, en het feit dat je RHCP en PJ wel geweldig vind, maakt het nog raarder want dat zijn nou toch ook geen bands die nog heel relevant zijn anno 2016. Maargoed, ieder zijn ding hè..
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Ik kan op de telefoon niet quoten maar +1 voor de opmerking van Dennis1808

Over McCartney kunnen we het, of het je muziek is of niet, hopelijk wel eens zijn dat het origineler is dan Bruce weer. Top dat Pinkpop zijn eerste festival was maar 3x in 7 jaar is mij wat te gortig
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Wacht. Je kent de Stones niet? Je kent The Beatles niet? Je kunt je op zijn minst toch de moeite nemen om het een keer op te zoeken, en het feit dat je RHCP en PJ wel geweldig vind, maakt het nog raarder want dat zijn nou toch ook geen bands die nog heel relevant zijn anno 2016. Maargoed, ieder zijn ding hè..

Mee eens. Als je weet dat het zo'n grote namen zijn (geweest) neem je als muziekliefhebber de moeite om het op zijn minst te checken.
Kan me hier helemaal niets bij voorstellen. Maar goed; ieder zijn beleving.
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
In mijn ogen zijn er een aantal artiesten ( ongeacht hun relevantie op dat moment) die je gewoon zou moeten vinken wanneer ze beschikbaar zijn. In die lijst staan bands groot maar ook klein die absoluut de moeite waard zijn.
Bijv: U2, PJ, Bruce, QOTSA, MUSE, Moke.
Kijkend vanuit dat oogpunt geldt voor mij daar absoluut een Sir Macca onder.
Op 4/5 seconds heb ik reacties gehoord in de trant van cool dat rihanna en kanye zn onbekende artiest laten meespelen.
Ben benieuwd en duurt gewoon allemaal te lang
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
eloelo wrote:
Wacht. Je kent de Stones niet? Je kent The Beatles niet? Je kunt je op zijn minst toch de moeite nemen om het een keer op te zoeken, en het feit dat je RHCP en PJ wel geweldig vind, maakt het nog raarder want dat zijn nou toch ook geen bands die nog heel relevant zijn anno 2016. Maargoed, ieder zijn ding hè..


Mee eens. Als je weet dat het zo’n grote namen zijn (geweest) neem je als muziekliefhebber de moeite om het op zijn minst te checken.
Kan me hier helemaal niets bij voorstellen. Maar goed; ieder zijn beleving.

Ik heb het ooit eens geluisterd. uit nieuwsgierigheid en ik vind het afschuwelijk. Sorry? (niet gemeend).. ik erken dat ze veel betekenden voor de popmuziek, maar daar houdt het bij mij op (popmuziek boeit me ook niet bijster veel eigenlijk)
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Wat luister je dan wel? Als ik vragen mag (ja dat mag) ?

hardcore/metalcore/deathcore/death metal....

Alles tussen hardrock en grindcore basically...bent u nu tevree? ;)
Of is het alsnog schandalig dat ik the Beatles enzo niet ken? :3
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Schandalig niet Jeremy, eerder wel vreemd in mijn optiek.
Is er op scholen niet meer zo iets als een fatsoenlijke muziekles, daar komen Beatles en Stones vast voorbij.

Toch, ik ga er van uit dat je als Pearl Jam liefhebber wel bekend bent met Neil Young, The Ramones en The Who.... Hey ho!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
In mijn ogen zijn er een aantal artiesten ( ongeacht hun relevantie op dat moment) die je gewoon zou moeten vinken wanneer ze beschikbaar zijn. In die lijst staan bands groot maar ook klein die absoluut de moeite waard zijn.
Bijv: U2, PJ, Bruce, QOTSA, MUSE, Moke.
Kijkend vanuit dat oogpunt geldt voor mij daar absoluut een Sir Macca onder.
Op 4/5 seconds heb ik reacties gehoord in de trant van cool dat rihanna en kanye zn onbekende artiest laten meespelen.
Ben benieuwd en duurt gewoon allemaal te lang
Blur, The Cure, Radiohead, Green Day, RATM vallen daar ook zeker onder.. allezinds voor mij toch, sommige dingen moet je toch ooit eens gezien hebben en je mag dan geen fan zijn of nog nooit hebben gehoord van muziek die "van voor u tijd was" toch goed om eens te checken niet.. Geraakte een aantal weken terug erg gefascineerd door Kurt Cobain's docu en Nirvana, nooit muziek beluisterd, even gecheckt na die docu en wauw..!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Of is het alsnog schandalig dat ik the Beatles enzo niet ken? :3
Nee hoor, ik ben opgevoed met klassieke muziek dus heb vanuit huis af nooit iets meegekregen van classic rock oid. Heb me zelf nog wel ooit verdiept in the beatles, maar de rest laat me ook koud. Juist meer bewondering voor mensen die hun eigen muzieksmaak vormen dan die van hun ouders kopiëren.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Mij laat het grootste gedeelte ook koud, maar kennen doe ik die artiesten wel.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Als we dan toch even outside the box denken....dit vind ik echt de beste muziekfilm ooit gemaakt...

http://www.imdb.com/title/tt0086879/?ref_=ext_shr_eml_tt

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Schandalig niet Jeremy, eerder wel vreemd in mijn optiek.
Is er op scholen niet meer zo iets als een fatsoenlijke muziekles, daar komen Beatles en Stones vast voorbij.

Toch, ik ga er van uit dat je als Pearl Jam liefhebber wel bekend bent met Neil Young, The Ramones en The Who…. Hey ho!

Nee dit valt dus tegen Dennis. Muzieklessen gaan vooral over klassieke muziek en het begrip noten lezen. Er zijn wel hoofdstukken over de pop-stromingen waar The Beatles, Michael Jackson Madonna enzo in voorkomen maar dat wordt nog gerekend tot de nieuwste stroming. Het meeste gaat over nog oudere muziek.

hardcore/metalcore/deathcore/death metal….

Dan snap ik de rest, maar Pantera niet? dat valt dan wel een beetje in jouw straatje :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken