Pinkpop 2016

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Pff Paul McCartney... maar goed ja dat dat een gerucht is dat wisten we allemaal wel. Zo'n bericht zegt me verder helemaal niks. Al denk ik zelf ook dat hij het gaat worden omdat 3x Bruce Sprinsteen in 7 jaar tijd een beetje veel is. Ach als Macca komt hoef ik gelukkig niet helemaal naar Landgraaf af te reizen. Dan alleen nog hopen dat Bruce wel ergens in Nederland gaat optreden (Goffertpark please!) en ik ben alsnog zeer tevreden.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
ik zelf ben ook niet de oudste namelijk 17 en ik ben wel bekend met het werk van sir macca en ik zou hem graag live willen zien. en ik vind hem heel goed te vergelijken met bruce springsteen en valt voor mijn mening in de zelfde categorie
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Nu ben ik eigenlijk oprecht benieuwd hoeveel "wie?" reacties er volgen indien McCartney aangekondigd wordt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bruce/Paul/Radiohead lijken me de 3 namen voor de laatste spot.
Voor Pinkpop prima namen voor headliner nr. 3 aangezien deze 3 acts allemaal makkelijk hun dagtickets verkopen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nu ben ik eigenlijk oprecht benieuwd hoeveel “wie?” reacties er volgen indien McCartney aangekondigd wordt.

Die kennen ze inmiddels toch van dit? [video]https://www.youtube.com/watch?v=kt0g4dWxEBo[/video]
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
ik zelf ben ook niet de oudste namelijk 17 en ik ben wel bekend met het werk van sir macca en ik zou hem graag live willen zien. en ik vind hem heel goed te vergelijken met bruce springsteen en valt voor mijn mening in de zelfde categorie

dan heb ik respect voor jou.. De meeste 17-jarigen lopen mee te bleren op Drank en Drugs.
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
Kereltje wrote:
Nu ben ik eigenlijk oprecht benieuwd hoeveel “wie?” reacties er volgen indien McCartney aangekondigd wordt.

Die kennen ze inmiddels toch van dit? <iframe src="https://www.youtube.com/embed/kt0g4dWxEBo" style="margin:1.0em auto;" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid782487"></iframe>

ja dat is die oude man van dat ene liedje met Rihanna zeggen ze dan :')
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
ik zelf ben ook niet de oudste namelijk 17 en ik ben wel bekend met het werk van sir macca en ik zou hem graag live willen zien. en ik vind hem heel goed te vergelijken met bruce springsteen en valt voor mijn mening in de zelfde categorie


dan heb ik respect voor jou.. De meeste 17-jarigen lopen mee te bleren op Drank en Drugs.



thanks maar mijn hele vrienden groep is zo dusja dat zijn al 20 man diej alle rocknamen al kennen ongeveer
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Mensen die Paul McCartney niet kennen hebben ergens een stukje muzikale educatie gemist...
Dan is dit het moment om dat eens op te schroeven, toch?

Nu Ringo nog even als sub er voor...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Kereltje wrote:
Nu ben ik eigenlijk oprecht benieuwd hoeveel “wie?” reacties er volgen indien McCartney aangekondigd wordt.

Die kennen ze inmiddels toch van dit? <iframe src="https://www.youtube.com/embed/kt0g4dWxEBo" style="margin:1.0em auto;" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid9286"></iframe>

"Nu ben je al een headliner omdat je met Rihanna samengewerkt hebt".

Ik moest in eerste instantie eigenlijk terugdenken aan de reacties van al die Sam Smith fans toen Placebo zijn vervanger werd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ja doe Ringo er maar voor ja en dat ze dan maar nooit meer hoeven te komen.
simple-smile.png

Ik zeg snel doen... Voordat The Beatles weer bij elkaar komen!!! :mrgreen:
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik denk dat jullie nu ook de jongere generatie onderschatten hoor. 80% kent Paul McCartney echt wel, misschien dat je ze moet herinneren dat hij van The Beatles is maar dan weten ze echt wel over wie het gaat. Dan valt van die 80% natuurlijk een heel groot deel af wie het totaal niet boeit en die gaan dan lekker naar de Ronnie Flex festivals als Wish enzo. Maar ik geloof niet dat het zo slecht gesteld is met de generatie jongeren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
chris knoben wrote:
ik zelf ben ook niet de oudste namelijk 17 en ik ben wel bekend met het werk van sir macca en ik zou hem graag live willen zien. en ik vind hem heel goed te vergelijken met bruce springsteen en valt voor mijn mening in de zelfde categorie


dan heb ik respect voor jou.. De meeste 17-jarigen lopen mee te bleren op Drank en Drugs.
Das toch een grapje hoop ik? Dat was een zomerhitje, die 2 staan misschien deze zomer nog een keer op een of ander festival en dan is dat ook weer gedaan met hen.. Hype heet dat
Wie wil er nu niet een rock legende aan het werk zien? Ik heb QOTS gezien op PKP 2014, niet dat ik super veel van hun muziek kende maar ik vond ze wel geweldig :) "De jeugd van tegenwoordig" is wel meer dan Justin Bieber & Adele hoor lol
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Das toch een grapje hoop ik? Dat was een zomerhitje, die 2 staan misschien deze zomer nog een keer op een of ander festival en dan is dat ook weer gedaan met hen.. Hype heet dat


“De jeugd van tegenwoordig” is wel meer dan Justin Bieber & Adele hoor lol

Hier zou je er wel eens flink naast kunnen zitten, het is ook niet voor niks dat 'New Wave' de popprijs afgelopen weekend heeft gewonnen. hiphop leeft wel hoor, alleen vindt je dat maar minimaal terug op de radio en de festivals als Pinkpop/Lowlands.
Als een of andere producer weer een dikke beat heeft en eventjes en daar Ronnie en Kleine bijplakt hebben ze komende zomer weer een hit. Daarnaast komen die 2 zover ik weet dit jaar ook samen met een album, daar gaan we meer van horen dan je denkt.

Ik zie ze dit jaar eigenlijk wel op Pinkpops taan.
 

Luc

Nieuw lid
12 mrt 2014
3
0
Ik denk dat jullie nu ook de jongere generatie onderschatten hoor. 80% kent Paul McCartney echt wel, misschien dat je ze moet herinneren dat hij van The Beatles is maar dan weten ze echt wel over wie het gaat. Dan valt van die 80% natuurlijk een heel groot deel af wie het totaal niet boeit en die gaan dan lekker naar de Ronnie Flex festivals als Wish enzo. Maar ik geloof niet dat het zo slecht gesteld is met de generatie jongeren.

Ben ik met je eens. Ik denk verder dat de jeugd eerder voor Paul McCartney een kaartje koopt dan voor Rammstein of de Peppers.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Jeremy wrote:
chris knoben wrote:
ik zelf ben ook niet de oudste namelijk 17 en ik ben wel bekend met het werk van sir macca en ik zou hem graag live willen zien. en ik vind hem heel goed te vergelijken met bruce springsteen en valt voor mijn mening in de zelfde categorie


dan heb ik respect voor jou.. De meeste 17-jarigen lopen mee te bleren op Drank en Drugs.


Das toch een grapje hoop ik? Dat was een zomerhitje, die 2 staan misschien deze zomer nog een keer op een of ander festival en dan is dat ook weer gedaan met hen.. Hype heet dat
Wie wil er nu niet een rock legende aan het werk zien? Ik heb QOTS gezien op PKP 2014, niet dat ik super veel van hun muziek kende maar ik vond ze wel geweldig
simple-smile.png
“De jeugd van tegenwoordig” is wel meer dan Justin Bieber & Adele hoor lol

Rock legende? Dan heb je het toch niet over Paul McCartney neem ik aan?!? Dat is toch echt geen rock in mijn ogen, maar echt pure pop! Queens of the Stone Age (als je dat bedoelde met QOTS) vind ik ook geen rock legendes, rock zeker maar geen legendes. Zo oud zijn die nog niet in mijn ogen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Yannick wrote:
Das toch een grapje hoop ik? Dat was een zomerhitje, die 2 staan misschien deze zomer nog een keer op een of ander festival en dan is dat ook weer gedaan met hen.. Hype heet dat

Yannick wrote:
“De jeugd van tegenwoordig” is wel meer dan Justin Bieber & Adele hoor lol

Hier zou je er wel eens flink naast kunnen zitten, het is ook niet voor niks dat ‘New Wave’ de popprijs afgelopen weekend heeft gewonnen. hiphop leeft wel hoor, alleen vindt je dat maar minimaal terug op de radio en de festivals als Pinkpop/Lowlands.
Als een of andere producer weer een dikke beat heeft en eventjes en daar Ronnie en Kleine bijplakt hebben ze komende zomer weer een hit. Daarnaast komen die 2 zover ik weet dit jaar ook samen met een album, daar gaan we meer van horen dan je denkt.

Ik zie ze dit jaar eigenlijk wel op Pinkpops taan.

Dan vind ik het maar triest dat zij "hiphop" zouden vertegenwoordigen, tuurlijk leeft hiphop.. In België zie je ook weer dat het aan het opvlakkeren is mede door Safi & Spreej enzovoorts.. Vind het gewoon jammer dat die 2 zich zo slecht en kinderachtig gedragen tegenover alles en iedereen.. Kijk maar wat er op PKP15 is gebeurt toen ze van het festival werden geschopt voor hun drugs (of wat was het?) of dat relletje waarbij ze werden opgepakt door de politie in Nederland na een optreden.. Die 2 horen voor mij echt niet de hip hop scene te vertegenwoordigen hoor
Rock legende? Dan heb je het toch niet over Paul McCartney neem ik aan?!? Dat is toch echt geen rock in mijn ogen, maar echt pure pop! Queens of the Stone Age (als je dat bedoelde met QOTS) vind ik ook geen rock legendes, rock zeker maar geen legendes. Zo oud zijn die nog niet in mijn ogen.
Oepsie, nee ik bedoelde niet dat QOTSA legendes zijn maar dat zijn niet de bands waar een 16-17e jarige vaak naar luistert, ofwel? Maar wel een band dat je eens zou moeten gezien hebben denk ik (zoals Bruce Springsteen & Paul Mccartney.. En ja idd dat had pop moeten zijn hm, het is niet dat ik zoveel van hem ken maar ik bedoel zo'n dingen moet je toch eens hebben gezien.. Dat was m'n punt..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dan vind ik het maar triest dat zij “hiphop” zouden vertegenwoordigen, tuurlijk leeft hiphop..

Tja, hun muziek leeft nou eenmaal. Ronnie is wel een prima gozer maar die Lil'Kleine is ook echt een pisventje. Dit is nou eenmaal de hiphop die leeft momenteel, ik had ook liever gezien dat Fresku de man in de hitlijsten was. Die man gun ik alles.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Rock legende? Dan heb je het toch niet over Paul McCartney neem ik aan?!? Dat is toch echt geen rock in mijn ogen, maar echt pure pop! Queens of the Stone Age (als je dat bedoelde met QOTS) vind ik ook geen rock legendes, rock zeker maar geen legendes. Zo oud zijn die nog niet in mijn ogen.

Zeker wel. De top van rock-'n-roll daar zit McCartney, aldus Rock Legende!
Daarbij een van werelds grootste Pop-artiesten en songwriters.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken