Pinkpop 2016

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Aaaah joh Paul mccartney prima naam voor pinkpop..
Wie weet effe gastoptreden met Bruce springsteen ( als hij rond dezelfde dagen goffert park staat ), I saw her standing there & twist And shout. Zie YouTube.! ?
Dat is toch beter dan Robbie williams..
Haha..
En toen werd ik wakker.......

Maar nee, juichen op persconferentie doe ik alleen met U2, toch FF of PJ.
En die gaan niet komen.

Radiohead ook prima naam voor pinkpop btw..

Maar wees nou maar niet te positief allemaal, strax komen ze weer met een waardeloze naam aankakken.
Giel zou eens met trommelen etc moeten bellen ipv jan.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Chemical Brothers zou ik echt een sterke sub vinden, maar die moet je in het donker zien, dus ik denk niet dat dat hem gaat worden (tenzij Pinkpop nog een act na de headliner gaat programmeren en dus langer doorgaat).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Voor wat het waard is: Op het Springsteen forum wordt net vermeldt dat Ticketmaster morgen concerten bekend gaat maken voor Londen en Glasgow. Nog onbekend verder welke zalen en welke datums.......... Even afwachten dus of de info klopt....
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
190
52
Jammer dat ze alleen een paar concerten in Amerika doen. Had ze wel willen zien :)

http://nu.nl/muziek/4201741/iggy-pop-en-josh-homme-vormen-nieuwe-band.html
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
Just wondering, als Paul wel komt, krijgen we dan weer zo'n kaartengezeik als met The Stones..? :/
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.487
Zow, wat veel gezegd en geschreven vandaag.
Sir Macca zou natuurlijk een prachtnaam zijn voor Pinkpop. Verkoopt gegarandeerd uit en heft het "heavy" rock van de andere 2 headliners ook weer op. En the Beatles. Of je daar wel of niet van houdt, je moet daar toch respect voor hebben. Ik zelf vind de periode voor 65 verschrikkelijk (met she loves you enzo). De periode daarna is een stuk intressanter, hoewel ze de plank ook wel eens mis sloegen (john Lennon met z'n Revolution nm. 9 bijv.)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Just wondering, als Paul wel komt, krijgen we dan weer zo’n kaartengezeik als met The Stones..? :/

Hard gaat het sowieso, zelfde gekte als Stones qua publiciteit gebeurd niet snel meer. Maar toch verkoopt die dag wel uit en ook de weekendkaarten zullen binnen een paar uur of 2 dagen wel weg zijn denk ik.. Kan ook langer zijn
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Inderdaad, weekendkaarten gaan met Paul McCartney er nog bij en de hype meegerekend echt razendsnel. 12 Minuten is wel heel snel, maar langer dan 35/40 minuten gaat het niet zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
DennisvdBr wrote:
Wessel wrote:
Ik heb dit topic de hele dag wel een beetje gevold, maar hoezo geen Radiohead voor Pinkpop?
Waarom zou je dit afstrepen? Als Pinkpop iets kan boeken wat z’n dagtickets uitverkoopt + veul extra weekendtickets dan doen ze dat.


Omdat Radiohead na de aankondigingen van vandaag groot gerucht zijn voor Rock Werchter. Pinkpop hoogstwaarschijnlijk niet 3 headliners deelt met RW. En omdat Giel vanmorgen met Jan belde. Jan Smeets antwoorde dat Radiohead niet aan de orde was voor 2016.
Daarna was er het bericht dat McCartney volgens Counterculture de 3de headliner zal worden.
Dat is zo’n beetje de samenvatting.


Je vergeet de 3 pagina’s lange discussie over het wel of niet moeten kennen van een naam als Paul McCartney
1f609.png


Ik vraag me trouwens af of Paul McCartney komt. Alle festivals die nog een headliner missen kunnen of Radiohead plaatsen of hebben een hardere naam nodig (Download FR & Rock Im Revier bijv). Paul McCartney is niet die harde naam dus dat zou betekenen dat Pinkpop hem exclusief heeft. Zou kunnen maar klinkt niet heel waarschijnlijk.

Als Pinkpop hem heeft zal TW Classic hem ook wel hebben. En McCartney is sowieso eerder een man van de zaalshows, dus het houdt wel steek.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
eloelo wrote:
Hard gaat het sowieso, zelfde gekte als Stones qua publiciteit gebeurd niet snel meer. Maar toch verkoopt die dag wel uit en ook de weekendkaarten zullen binnen een paar uur of 2 dagen wel weg zijn denk ik.. Kan ook langer zijn

Ik geef de weekendkaartjes 12 minuutjes.

Maak de mensen niet gek joh, er staat (nog) geen Avicii/Robbie Williams dag dus, even afwachten wat de reacties zijn op sociale media etc.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Volgens de laatste geruchten op het Springsteen forum speelt Bruce op Rock in Rio in Portugal. Aan gezien hij behalve PP aan nog geen enkel ander festivals was gelinkt wilde ik het hier maar even melden.....
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Wie zien we van de werchternamen graag langskomen? Ik stem alvast voor TLSP, 3FM headlinen zou een mooie spot zijn, echter denk ik dat ze in Nederland BKS doen of gewoon de HMH.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ik denk dat TLSP inderdaad naar BKS of nog eerder DTRH. Maar ik zat te denken, MOJO heeft wel én het laatste optreden van Arctic Monkeys op Nederlandse bodem geregeld, en dat van Miles Kane. Misschien dat dat een verschil maakt.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Ik denk eerder aan BKS, en dan DTRH Tame Impala heeft als laatste headliner.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ook mogelijk, ik zie ze liever op BKS. Want dan kan ik als het in combinatie is met een mooi programma misschien een dagkaart kopen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Volgens de laatste geruchten op het Springsteen forum GreasyLake wordt de Europese Tour dinsdag aangekondigd. Ook zou hij 10 11 en 12 juni in Ierland optreden. Tenminste 2 van deze drie dagen zou hij daar zijn..........
 

JasperFM

Playlistbediener
28 okt 2015
16
0
Jongens, kom net tegen op FaceBook dat MOJO een concert van Neil Young in de Ziggo Dome heeft aangekondigd, en wel op 9 juli dit jaar. Officiele streep door zijn naam voor PP16?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken