Pinkpop 2016

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.315
6.514
Brian wrote:
Met Paul McCartney zou pinkpop ook een headliner hebben die meer pop is dan de andere 2. Met Bruce blijft het gehalte aan de bovenkant van het affiche nogal Rock. Gezien de verjonging die ze wouden en de run op kaarten vorig jaar, zou het me niet verbazen als ze zo zouden redeneren.


Verjonging en dan voor Paul McCartney kiezen?
1f62c.png

Haha, ik bedoel de verschuiving van rock naar pop. Maroon 5 en James morisson zouden beter voor Macca passen dan voor the boss. Alhoewel ze dat vorig jaar ook niet uitmaakten met forel voor FF
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Zelfbevestiging Will And The People voor Pinkpop 2016?
Een nieuwe toevoeging voor Pinkpop: ook Will And The People spelen in juni in Landgraaf. Dat verklapten zij in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Daarmee voegen ze zich bij Red Hot Chili Peppers, Rammstein en Storksky. Causes en James Morisson verklapten ook al hun komst, maar zijn nog niet officieel bevestigen. De hele line-up wordt bekend tijdens de traditionele persconferentie op 17 februari. Die volg je via Festileaks.
http://festileaks.com/2016/01/zelfbevestiging-will-and-the-people-pinkpop-2016/
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Gisteren in Sneek op mn stage even wezen kijken bij hun, hun andere nummers zijn veel leuker dan hun hits! Plus t zijn superrelaxte lui om mee te werken.

Verder leuke toevoeging, knal ze maar als Opener in de tent, lekker wakkerworden!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Gisteren in Sneek op mn stage even wezen kijken bij hun, hun andere nummers zijn veel leuker dan hun hits! Plus t zijn superrelaxte lui om mee te werken.

Verder leuke toevoeging, knal ze maar als Opener in de tent, lekker wakkerworden!
In de tent. Ik dacht meteen aan een vroege Mainstage of halverwege dagschema 3FM-stage...
(Niet dat ik ze persoonlijk zo fanatisch vind, maar ik schat ze zo in.)
 

DK

Playlistbediener
11 jan 2016
24
0
Radio 2 weet dit jaar meer lineup info te geven dan 3FM. Misschien moeten ze Radiohead ook maar eens bij Radio 2 langs laten komen...? By the way: Iggy Pop (& Josh Homme ) komt binnenkort met tourdata. Hopelijk ook Europese speeldata. Kanshebber voor o.a. Pinkpop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Radio 2 weet dit jaar meer lineup info te geven dan 3FM. Misschien moeten ze Radiohead ook maar eens bij Radio 2 langs laten komen…
1f61c.png
By the way: Iggy Pop (& Josh Homme ) komt binnenkort met tourdata. Hopelijk ook Europese speeldata. Kanshebber voor o.a. Pinkpop?
ja...

Radio 2 trekt dit jaar meer los van Pinkpop dan 3FM LOL :lol:
Opvallend dat de (mogelijke) headliner van zondag ook meer past bij Radio 2 dan bij 3FM.
Kijk alleen al hoe vaak Paul McCartney in de Top2000 te vinden is, solo of met The Wings of The Beatles...
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
424
119
Weer will and the People! Geen rare zet denk ik aangezien het nieuwe werk niet verkeerd is.. Langzaam komen er toch wat namen bij rhcp rammstein causses james morrison watp! Nog een stuk of 40 te gaan
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Bij Werchter gaa het gerucht dat Rihanna gaat headlinen op de donderdag....wel als ik nou de keuze had om die als zondag headliner te hebben op Pinkpop lijkt me dat wel erg cool...(red. 11 juni Amsterdam Arena) 12 juni PinkPop gewoon meepakken. Hoeft pas de 14de in Engeland op te treden

Concert in de Arena is niet uitverkocht dus het is überhaupt onwaarschijnlijk...maar leuk lijkt het me wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Bij Werchter gaa het gerucht dat Rihanna gaat headlinen op de donderdag….wel als ik nou de keuze had om die als zondag headliner te hebben op Pinkpop lijkt me dat wel erg cool…(red. 11 juni Amsterdam Arena) 12 juni PinkPop gewoon meepakken. Hoeft pas de 14de in Engeland op te treden

Concert in de Arena is niet uitverkocht dus het is überhaupt onwaarschijnlijk…maar leuk lijkt het me wel.
...
als sub?
...
dan Kanye nog er bij als andere sub (3FM bijvoorbeeld).
Kunnen ze één nummertje mee doen met Sir Paul.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655

als sub?

dan Kanye nog er bij als andere sub (3FM bijvoorbeeld).
Kunnen ze één nummertje mee doen met Sir Paul.

Ik denk niet dat Rihanna gaat subben lol...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
En nog even over Wil & The People..ik ben denk ik 1 van de weinigen die ze nog nooit heeft gezien..dus laat maar komen
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
bcmrmaybe wrote:
Bij Werchter gaa het gerucht dat Rihanna gaat headlinen op de donderdag….wel als ik nou de keuze had om die als zondag headliner te hebben op Pinkpop lijkt me dat wel erg cool…(red. 11 juni Amsterdam Arena) 12 juni PinkPop gewoon meepakken. Hoeft pas de 14de in Engeland op te treden

Concert in de Arena is niet uitverkocht dus het is überhaupt onwaarschijnlijk…maar leuk lijkt het me wel.



als sub?

dan Kanye nog er bij als andere sub (3FM bijvoorbeeld).
Kunnen ze één nummertje mee doen met Sir Paul.

Haha alsof Rihanna gaat subben, en Kanye op 3FM is bijna nog onwaarschijnlijker!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
DennisvdBr wrote:
bcmrmaybe wrote:
Bij Werchter gaa het gerucht dat Rihanna gaat headlinen op de donderdag….wel als ik nou de keuze had om die als zondag headliner te hebben op Pinkpop lijkt me dat wel erg cool…(red. 11 juni Amsterdam Arena) 12 juni PinkPop gewoon meepakken. Hoeft pas de 14de in Engeland op te treden

Concert in de Arena is niet uitverkocht dus het is überhaupt onwaarschijnlijk…maar leuk lijkt het me wel.



als sub?

dan Kanye nog er bij als andere sub (3FM bijvoorbeeld).
Kunnen ze één nummertje mee doen met Sir Paul.


Haha alsof Rihanna gaat subben, en Kanye op 3FM is bijna nog onwaarschijnlijker!

was ook maar een grapje... :mrgreen:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Iemand enig idee hoe het zit met de Gouden Tip?
Begin januari werden de eerste kaarten verloot onder inzenders?
Ik zie nog nergens reacties.
(Buiten het feit dat de Gouden Tip uitslag vaak (altijd) geheim gehouden word)
 

DK

Playlistbediener
11 jan 2016
24
0
Mochten er nog mensen Elton John in gedachten hebben/kans hebben gegeven als headliner voor zondag dan kan er sinds 6u geleden een streep doorheen want die komt op 22 november in de Ziggo
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Heb ze erover gesproken & de drummer & manager bevestigden dat het een (hoopvolle) grap van Will was. Al willen ze er wel heel graag staan, haha

Ik ken ze niet dus was wel benieuwd......
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Ik hoopte dat het een grap was. Afschuwelijk…


Heb ze erover gesproken & de drummer & manager bevestigden dat het een (hoopvolle) grap van Will was. Al willen ze er wel heel graag staan, haha

Ja ze hebben al eerder openlijk gesolliciteerd naar een plek op Pinkpop. Ik geloof dat het in 2014 was.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ja. Dat was toen snel achter elkaar.
Nu paar jaren tussen en nieuwe album, geloof ik best dat het nog kan ook.
Zal niet raar opkijken als Will en zijn People op 3FM-stage staan dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken