Pinkpop 2016

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Als ik het moet zeggen, zou ik mijn geld niet meer op Pearl Jam zetten. Een eventuele Europese tour zou helemaal geen last moet hebben van een Amerikaanse tour van Bruce. En gezien de geruchten van de bekendmaking op 4/12 de dag voor de vvk van Werchter en vaak de exclusiviteit die werchter heeft verwacht ik dat de tour echt niet doorgaat. Maar als er al echt een tour van PJ zou zijn geweest in Europa zal het nu wel stress zijn bij sommige festivals. Ach en anders kan altijd Kensington nog
1f609.png


dit wetende zou ik ook voor kensington gaan :p

(laten we hopen van niet)
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Vandaag 1 jaar geleden: 3e headliner Robbie Williams werd aangekondigt!

Overigens Pearl Jam kan ook pas komen met de Persconferentie, ik hoop eerder op een goed programma dan op een geweldige 3e headliner, zeker met de namen die toeren kun je een geweldige pinkpop neerzetten, maar dat dachten we vorig jaar ook
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Vandaag 1 jaar geleden: 3e headliner Robbie Williams werd aangekondigt!

Overigens Pearl Jam kan ook pas komen met de Persconferentie, ik hoop eerder op een goed programma dan op een geweldige 3e headliner, zeker met de namen die toeren kun je een geweldige pinkpop neerzetten, maar dat dachten we vorig jaar ook


ja het wordt weer afwachten welke richting pinkpop op wil
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Ik had de Pearl Jam aankondiging ook al verwacht, helemaal als ze ook op Werchter zouden gestaan. Die starten normaal pas met de verkoop als er voor elke dag minstens een grote naam bekend is.
En als die tour van Pearl Jam inderdaad niet door gaat, dan blijft er weinig over van de grote namen die vorig jaar werden genoemd voor de festivals in 2016: Pearl Jam, U2, Foo Fighters, Coldplay. Headlinercrisis?

En is er nog nieuws rond AC/DC, of heb ik dat gemist? Die waren vorig jaar rond deze tijd in de media aan het flirten met Glastonbury... Mogen van mij wel een kort tourtje in Europa doen met Rock am Ring, Rock im Park, Download Paris, Pinkpop, Glastonbury, Werchter, Roskilde. Maar dat zal wel niet gebeuren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
mogen zo door hoor, PJ Harvey en Tenacious D
PJ HARVEY AND TENACIOUS D READY TO PLAY ROSKILDE FESTIVAL
Look forward to mad rock gods, the queen of alternative rock and sensational dream pop. In other words, PJ Harvey, Tenacious D and Blaue Blume will play this summer’s Roskilde Festival.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.675
2.008
Haha, PJ Harvey op Pinkpop. Kan beter een losse show doen of BKS/DTRH in Nederland, denk dat op zijn minst 90% van het huidige Pinkpop-publiek nog nooit van haar gehoord zullen hebben.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Haha, PJ Harvey op Pinkpop. Kan beter een losse show doen of BKS/DTRH in Nederland, denk dat op zijn minst 90% van het huidige Pinkpop-publiek nog nooit van haar gehoord zullen hebben.

Dit, zeker met de komst van DTRH en BKS kunnen dat soort acts veel beter 'krijgen' dan PP.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Word tijd dat de derde headliner word aangekondigd. Ik hoop nog steeds op Springsteen.

Hoewel ik door iemand op het forum hier als Springsteenorakel ben betiteld in een niet vriendelijke manier, kan ik je wel vertellen dat Bruce `m niet gaat worden.
Als ie al naar Europa zou komen, waar tot nog toe geen sprake van is, is deze show niet geschikt voor de festivals, hij speelt namelijk het dubbelalbum "The River"in zijn vollediigheid tijdens alle shows in de VS
Denk niet dat het Pinkpop publiek daar op zit te wachten, sterker, zelfs de Amerikaanse fans deels pissed hierover.
Dus nee, Bruce op Pinkop kan wat mij betreft een hele dikke streep door.
P.S. Als je bijna 100 shows gezien hebt, ken je intussen wel aardig wat mensen die het een en ander weten ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Weekje na Pinkpop, Iggy Pop, Deftones Bloc Party en Yeasayer in de buurt
NorthSide
1 min. ·
Vi er stolte over at kunne tilføje Iggy Pop, Deftones, Bloc Party, Caribou, Yeasayer og Velvet Volume til ‪#‎NS16‬-programmet! grin-emoticon
We zijn er trots op te kunnen toevoegen, Iggy Pop Deftones, Bloc Party, Caribou, Yeasayer en Velvet Volume naar ‪#‎ns16‬-programma! grin-emoticon
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Deftones zie ik wel op Pinkpop staan, leuk voor op de 3FM of op de Rammstein dag. Iggy tjah... toch weer een subheadlinerplek en stond vorig jaar nog op DTRH.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.471
714
Deftones zie ik wel op Pinkpop staan, leuk voor op de 3FM of op de Rammstein dag. Iggy tjah… toch weer een subheadlinerplek en stond vorig jaar nog op DTRH.

Iggy Pop kan solo heus niet zo'n spots vragen hoor. Was zelfs op Les Ardentes slechts sub.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Deftones zie ik wel op Pinkpop staan, leuk voor op de 3FM of op de Rammstein dag. Iggy tjah… toch weer een subheadlinerplek en stond vorig jaar nog op DTRH.

Deftones staan zowieso ook op Download France, alleen nog geen dag bekend
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Deftones zie ik wel op Pinkpop staan, leuk voor op de 3FM of op de Rammstein dag. Iggy tjah… toch weer een subheadlinerplek en stond vorig jaar nog op DTRH.


Iggy Pop kan solo heus niet zo’n spots vragen hoor. Was zelfs op Les Ardentes slechts sub.

Ik zie het - helaas - wel gebeuren hoor, óók op Werchter.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Deftones zie ik wel op Pinkpop staan, leuk voor op de 3FM of op de Rammstein dag. Iggy tjah… toch weer een subheadlinerplek en stond vorig jaar nog op DTRH.


Deftones staan zowieso ook op Download France, alleen nog geen dag bekend

Staan wss ook op Hellfest, aldus een postertje van Halestorm.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Loveless wrote:
Deftones zie ik wel op Pinkpop staan, leuk voor op de 3FM of op de Rammstein dag. Iggy tjah… toch weer een subheadlinerplek en stond vorig jaar nog op DTRH.


Deftones staan zowieso ook op Download France, alleen nog geen dag bekend
gaat lastig worden bedenk ik me, NovaRock en beide Downloads voor Deftones.
 

IJzeren Rinus

Playlistbediener
19 nov 2014
30
0
Poulske wrote:
Word tijd dat de derde headliner word aangekondigd. Ik hoop nog steeds op Springsteen.


Hoewel ik door iemand op het forum hier als Springsteenorakel ben betiteld in een niet vriendelijke manier, kan ik je wel vertellen dat Bruce `m niet gaat worden.
Als ie al naar Europa zou komen, waar tot nog toe geen sprake van is, is deze show niet geschikt voor de festivals, hij speelt namelijk het dubbelalbum “The River”in zijn vollediigheid tijdens alle shows in de VS
Denk niet dat het Pinkpop publiek daar op zit te wachten, sterker, zelfs de Amerikaanse fans deels pissed hierover.
Dus nee, Bruce op Pinkop kan wat mij betreft een hele dikke streep door.
P.S. Als je bijna 100 shows gezien hebt, ken je intussen wel aardig wat mensen die het een en ander weten ?

Poch poch. Als Bruce dit jaar naar Europa komt, dan pas op zijn vroegst in het najaar, indoor. Na het uitbrengen van een nieuw album. Deze US-Tour is niets meer dan een tussendoortje. Maar dat zal jou ook wel ingefluisterd zijn. Ben blij dat ik niet het aantal bezochte shows hoef op te lepelen om m'n waarde op dit forum te bewijzen. Maar chapeau: als je bijna 100 shows hebt bezocht, dan is dat erg veel, een groot fan dus. Mooi.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Zou eigenlijk best wat zijn als Pinkpop nu, in navolging van start vvk Rock Werchter, vast een vvk deed.
Bijvoorbeeld een soort Early Bird weekend tickets voor 1 week open zetten.
Zal vast een kleine 10 duizend kaarten wel verkocht worden.
Dan de reguliere vvk 20 februari herstarten.
Maar, dat is slechts mijn idee / gedachten ....
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.685
670
Zou eigenlijk best wat zijn als Pinkpop nu, in navolging van start vvk Rock Werchter, vast een vvk deed.
Bijvoorbeeld een soort Early Bird weekend tickets voor 1 week open zetten.
Zal vast een kleine 10 duizend kaarten wel verkocht worden.
Dan de reguliere vvk 20 februari herstarten.
Maar, dat is slechts mijn idee / gedachten ….

Daar gaan we weer... hebben we hier ondertussen al 100x besproken volgens mij.

Maar goed on topic...Tenacious D lijkt me nu toch wel grote kanshebber. Lijkt toch een grotere festivaltour te worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken