Pinkpop 2016

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
verplicht van de vriendin het concert van onze geloofde band kensington aant kijken. eerste twee rijen zingen mee voor de rest zie je een hele ziggo met de telefoon in de lucht. waar gaat dat heen met moderne concerten
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
verplicht van de vriendin het concert van onze geloofde band kensington aant kijken. eerste twee rijen zingen mee voor de rest zie je een hele ziggo met de telefoon in de lucht. waar gaat dat heen met moderne concerten

Ik zat bij Madonna lol. Verplicht kijken naar Kensington ? Gatvertamme......dat je dat doet.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.517
4.849
Jopie wrote:
Nou ik denk dat we inmiddels wel kunnen stellen dat Pearl Jam niet meer gaat komen… Werchter had die anders zeker bekend gemaakt zo vlak voor de voorverkoop.


Dat zou ik zo net niet zeggen. Vorige jaar kwamen ze ook met enkele kleinere namen net voor de start van de kaartverkoop. Vergeet niet dat er van Pearl jam nog helemaal niets bekend is voor volgend jaar. Ik weet dus niet of RW zomaar de exclusiviteit zou krijgen om de eerste te zijn die een concert van hen op Europese bodem zou mogen aankondigen…
Meestal gebeurt dit door het management van de band zelf of volgen meerdere aankondigen op dezelfde dag door verschillende promotors in verschillende landen.

Alhoewel ik zelf mijn twijfels heb bij Pearl Jam voor 2016, kun je dit zo niet stellen. RW gaat niet betalen om het eerste festival te zijn wat hun optreden aankondigt. Als Pearl Jam pas in januari hun Tour wil aankondigen, dan gaat RW gewoon mee en kondigt dan pas aan. RW zal hoogstens bedingen om het eerder dan PP aan te kondigen. Voor de kaartverkoop voor die dag zal een late aankondiging ook weinig uitmaken. Zolang ze op de donderdag maar een sterke headliner hebben, loopt die kaartverkoop wel los. Dat voor die donderdag nog geen headliner is aangekondigd, zegt nog vrij weinig.
Als Pearl Jam haar Tour aankondigt en vervolgens blijft het die week stil voor PP en RW, ja dan kun je stellen dat de kans waarschijnlijk verkeken is.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.517
4.849
verplicht van de vriendin het concert van onze geloofde band kensington aant kijken. eerste twee rijen zingen mee voor de rest zie je een hele ziggo met de telefoon in de lucht. waar gaat dat heen met moderne concerten

Echte liefde is...


?
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
verplicht van de vriendin het concert van onze geloofde band kensington aant kijken. eerste twee rijen zingen mee voor de rest zie je een hele ziggo met de telefoon in de lucht. waar gaat dat heen met moderne concerten

Ik zat bij Madonna lol. Verplicht kijken naar Kensington ? Gatvertamme……dat je dat doet.



chris knoben wrote:
verplicht van de vriendin het concert van onze geloofde band kensington aant kijken. eerste twee rijen zingen mee voor de rest zie je een hele ziggo met de telefoon in de lucht. waar gaat dat heen met moderne concerten


Echte liefde is…

1f61c.png



jup je moet wat over hebben voor de liefde...
 

MyMusic

Playlistbediener
1 dec 2014
36
0
Ik had er ook een paar op Facebook hoor, die er heen waren, en Heading Up High (die met Armin van Buuren) het hoogtepunt van het concert vonden. En dat met ongeveer deze woorden op hun tijdlijn postten: 'OMG, Kensington ft Armin, ze speelden hem <3 <3'

Zoals Barry Hay bij RTL Late Night: 'Misschien leuk om op te stofzuigen'.

 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
M'n vriend kwam vorige week trots aan dat hij eindelijk een overeenkomst had gevonden in onze muzieksmaken: Kensington. Dat kwam best hard aan om het even zachtjes uit te drukken :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
M’n vriend kwam vorige week trots aan dat hij eindelijk een overeenkomst had gevonden in onze muzieksmaken: Kensington. Dat kwam best hard aan om het even zachtjes uit te drukken ?

Gitaar....check. Drums....check. Bas....check Zang.....check.

Wel dan klopt het toch?

Ik schijn dan ook van Kensington te houden
?????


Maar even serieus......Heeft je vriend wel echt geluisterd naar The Offspring, Rammstein, Metallica, BMTH Etc. En dan Kensington opzetten.

Kensington is poep
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Tja, ik denk dat ik mijn spotifylijsten nog wat vaker op moet gaan zetten in zijn auto. Misschien dat hij dan over een tijdje doorheeft dat Kensington nog niet eens in de buurt komt van wat voor muziek ik luister haha. Achja ik heb geen verstand van hardstyle en hij heeft geen verstand van rock/metal dus kan het m niet kwalijk nemen :p
 

MyMusic

Playlistbediener
1 dec 2014
36
0
Ik zou sowieso geen relatie kunnen hebben met iemand die geen goede muzieksmaak heeft, daar ga ik me naar verloop van tijd dood aan ergeren.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Op het begin ergerde ik me ook kapot, maar op een gegeven moment accepteer je dat gewoon denk ik? Achja het gaat hier over pinkpop he, niet over relaties :wink:
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
relatie therapie hier. tijd voor een relatie topic :p grapje. maar is er wat gehint dat pearl jam morgen met nieuws komt
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
Er zijn wat geruchten heb ik hier gelezen dat ze mogelijk morgen met tournieuws gaan komen. Eerst dacht men aan afgelopen vrijdag maar toen bleef het stil en op fanforums van Pearl jam wordt nu gehint dat men mogelijk morgen met nieuws gaat komen. Eerlijk gezegd denk ik dat ze komen met tournieuws voor de US en niet voor Europa
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.595
4.698
Die geruchten zijn ondertussen al tig keren hier neergepleurd, de tijd zal het leren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Er zijn wat geruchten heb ik hier gelezen dat ze mogelijk morgen met tournieuws gaan komen. Eerst dacht men aan afgelopen vrijdag maar toen bleef het stil en op fanforums van Pearl jam wordt nu gehint dat men mogelijk morgen met nieuws gaat komen. Eerlijk gezegd denk ik dat ze komen met tournieuws voor de US en niet voor Europa
lees vanaf post 89004 in het Pearl Jam topic maar even mee...
Aankondiging in VS idd is aanstaande, radio dj's in Noord-Amerika blijken het inmiddels ook al te melden voor vandaag!
http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/page/4/#post-89004
(lijkt idd of ze de aankondiging van Springsteen voor hebben laten gaan)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Reminder, wie nog niet ingevuld heeft, ronde 2 kan nog tot VANDAAG 12 uur.
Het Pinkpop Voorspel-spel 2016 – Raad de line-up van Pinkpop 2016

– RONDE 2 – Geef 10 namen (met podium) die jij op Pinkpop verwacht. Correcte naam 10 punten en correct podium 5 bonuspunten. Ronde 2 eindigt 7 december 12:00.
http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-spel-2016/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Het Pinkpop Voorspel-spel 2016 – Ronde 3 is nu gestart!!
RONDE 3
Deze ronde start nu.
Geef 10 namen die jij op Pinkpop verwacht. Correcte naam 10 punten en correct podium 5 bonuspunten.
LET OP: namen doorgeven én het podium waarvan je denkt dat deze act speelt (Main Stage, 3FM Stage, Brand Bier Stage, Stage 4, Garden Of Love).
Ronde 3 eindigt 4 januari 12:00, info en spelregels zie post nr 1 http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-spel-2016/#post-84777 .
link:
http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-spel-2016/page/5/#post-89345
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
Je moet voor de gein eens de fanforums van Pearl jam bekijken. Daar worden sommige lichtelijk niet goed omdat er nog steeds niets is aangekondigd. De laatste hoop is dat men om 18:00 uur onze tijd met nieuws gaat komen........
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Je moet voor de gein eens de fanforums van Pearl jam bekijken. Daar worden sommige lichtelijk niet goed omdat er nog steeds niets is aangekondigd. De laatste hoop is dat men om 18:00 uur onze tijd met nieuws gaat komen……..

Ik volg die thread al een tijdje en die is echt hilarisch...vol met getrol, photoshop, Nu zou die bekendmaking van dat Billboard wat Dennis in de PJ thread heeft gezet ook gephotoshopt zijn. Het is echt geweldig om te lezen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken