Pinkpop 2016

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Guns n' roses lijkt me sterk, waarschijnlijk touren die pas over twee jaar. (Zie guns n roses topic)
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Kan 2017, komt iig van een bron die voor 2 andere festivals al juiste headliners heeft voorspeld, dus ik zou even anderhalf jaar wachten met lachen :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.471
714
Kan 2017, komt iig van een bron die voor 2 andere festivals al juiste headliners heeft voorspeld, dus ik zou even anderhalf jaar wachten met lachen
simple-smile.png

En wie weet hoe Adele over festivals denkt na Glastonbury.
 

Jopie

Playlistbediener
4 dec 2015
8
0
Ik vrees dat Guns n' roses Pinkpop niet zullen doen, Pinkpop is veel te strak met zn tijdschema's :)
Had Pearl Jam wel echt verwacht, maar dat er vandaag nog niks is aangekondigd en dat je op verschillende forums leest dat er twijfel is... Zou ik mijn geld daar nu ook niet meer opzetten... Dus mss een verrassing :-D
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.595
4.698
Kendrick optie als 3FM afsluiter op Rammstein dag?
Zou Stromae prima vinden trouwens.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
Mogelijk Bruce Springsteen, of zou Snow Patrol ook een optie zijn?? Voor mij ook geen Stromae!!
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Verwacht vandaag niks voor PP, meestal zijn die vroeger dan RW, plus zit Jan dan 's ochtends op 3FM al enorm te hinten. Aldus de overlevering vandaag ook geen headliner voor RW aangezien PJ dus echt af aan het haken schijnt te zijn...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
Verwacht vandaag niks voor PP, meestal zijn die vroeger dan RW, plus zit Jan dan ‘s ochtends op 3FM al enorm te hinten. Aldus de overlevering vandaag ook geen headliner voor RW aangezien PJ dus echt af aan het haken schijnt te zijn…

Voor PP verwacht ik ook niets meer. Misschien dat RW vanmiddag nog wat bekend maakt om de verkoop die morgen start nog een boost te geven......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Loveless wrote:
Verwacht vandaag niks voor PP, meestal zijn die vroeger dan RW, plus zit Jan dan ‘s ochtends op 3FM al enorm te hinten. Aldus de overlevering vandaag ook geen headliner voor RW aangezien PJ dus echt af aan het haken schijnt te zijn…


Voor PP verwacht ik ook niets meer. Misschien dat RW vanmiddag nog wat bekend maakt om de verkoop die morgen start nog een boost te geven……

RW is zojuist met nieuws gepasseerd...
Pinkpop dan maar maandag verwachten?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
•The Offspring (vrijdag 1 juli)
•Bring Me The Horizon (vrijdag 1 juli)
•Beirut (zaterdag 2 juli)
•Jamie xx (zondag 3 juli)
•MØ (zondag 3 juli)

Deze zijn toegevoegd aan RW.
Offspring en BMTH mogen van mij ook naar PP komen! Als dat past in hun tourschema natuurlijk, heb ik eigenlijk geen idee van.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
RW is zojuist met nieuws gepasseerd…
Pinkpop dan maar maandag verwachten?

[/quote]

Ik mag toch hopen dat PP nog voor de kerstvakantie met nieuws gaat komen!!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Bmth staan op Greenfield en dat duurt van 8 tot 11 juni. Weet niet of al bekend is op welke dag? Daarna staan ze pas weer de vanaf de 17e op Hellfest dus voor Pinkpop is zeker nog een plekje.
The Offspring staan ook op Hellfest en Novarock op 9 juni. Zou ook nog kunnen dus. :)
 

Jopie

Playlistbediener
4 dec 2015
8
0
Nou ik denk dat we inmiddels wel kunnen stellen dat Pearl Jam niet meer gaat komen... Werchter had die anders zeker bekend gemaakt zo vlak voor de voorverkoop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
Nou ik denk dat we inmiddels wel kunnen stellen dat Pearl Jam niet meer gaat komen… Werchter had die anders zeker bekend gemaakt zo vlak voor de voorverkoop.

Dat zou ik zo net niet zeggen. Vorige jaar kwamen ze ook met enkele kleinere namen net voor de start van de kaartverkoop. Vergeet niet dat er van Pearl jam nog helemaal niets bekend is voor volgend jaar. Ik weet dus niet of RW zomaar de exclusiviteit zou krijgen om de eerste te zijn die een concert van hen op Europese bodem zou mogen aankondigen...
Meestal gebeurt dit door het management van de band zelf of volgen meerdere aankondigen op dezelfde dag door verschillende promotors in verschillende landen.
 

John1617899554

Nieuw lid
4 dec 2015
1
0
Zie dat Bruce Springsteen in Amerika toert tot Maart. Even vakantie en dan kan ie daarna op Pinkpop spelen! Lijkt mij een strak plan. En Jan Smeets zegt als Bruce Springsteen deze kant op komt, moet je dat altijd doen. Oh en ik zie graag zelf de Alabama Shakes als afsluiter op de 3fm stage, de dag maakt niet uit :) Heb ze mogen zien in Paradiso, wat een stem en wat een prima band.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
Zie dat Bruce Springsteen in Amerika toert tot Maart. Even vakantie en dan kan ie daarna op Pinkpop spelen! Lijkt mij een strak plan. En Jan Smeets zegt als Bruce Springsteen deze kant op komt, moet je dat altijd doen. Oh en ik zie graag zelf de Alabama Shakes als afsluiter op de 3fm stage, de dag maakt niet uit
simple-smile.png
Heb ze mogen zien in Paradiso, wat een stem en wat een prima band.
Springsteen zijn dochter schijnt mogelijk mee te doen aan de OS volgend jaar tenminste dat heb ik hier al gelezen. Om deze reden gaat hij waarschijnlijk niet op tournee in de zomer en dus alleen een tour in de US tot eind maart en mogelijk na de zomer door Europa...
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Wolfmother tourt tot april in de US, wat mij betreft mogen ze in de zomer de Atlantische oceaan oversteken :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken