Pinkpop 2016

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
Tinderbox
22 min. ·
Suede, Of Monsters and Men, Mac Miller, The Sandmen og Ukendt Kunstner er klar til ‪#‎TB16‬ ?
Suede spiller lørdag til Tinderbox 2016!

mac miller zou wel een keer leuk zijn!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
Ik was even bang dat Rihanna de derde headliner zou zijn aangezien ze ook vandaag voor Werchter Boutique was aangekondigd. Gelukkig staat ze al in de Arena...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Ik was even bang dat Rihanna de derde headliner zou zijn aangezien ze ook vandaag voor Werchter Boutique was aangekondigd. Gelukkig staat ze al in de Arena…

LOL , wel bij de les blijven hè...

Maar serieus, ze stond vorig jaar nog als headliner op diverse festivals oa Roskilde.
Dus wat dat betreft qua pop headliner niet heel vreemde beslissing gevonden hoor.
Moet ik eerlijk toegeven...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
LOL , wel bij de les blijven hè…

Maar serieus, ze stond vorig jaar nog als headliner op diverse festivals oa Roskilde.
Dus wat dat betreft qua pop headliner niet heel vreemde beslissing gevonden hoor.
Moet ik eerlijk toegeven…


Ze is, ook al vind je de muziek niet wat, live erg goed. Het was wel een echte BAM geweest als ze op Pinkpop had gestaan. Liever dan alle Scripts, Kensingtons, Bastilles en Wannabee kutbandjes
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
Nou, ik hoop toch dat PP snel Pearl Jam als laatste headliner aankondigd. :wink:
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Nou, ik hoop toch dat PP snel Pearl Jam als laatste headliner aankondigd.
1f609.png

Als die Pearl Jam geruchten kloppen hoeven we maar tot vrijdag te wachten :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
Mogelijk al wat ouder nieuws maar net gelezen dat U2 hun afgelaste shows in Parijs op 6 en 7 december gaat inhalen. Dan is de tour ook afgelopen. Ik had eigenlijk verwacht dat ze die in 2016 zouden inhalen en dat ze hun tour zouden verlengen. Met de hoop dat ze misschien stiekem een paar festivals zouden meepikken... Had gekund toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Mogelijk al wat ouder nieuws maar net gelezen dat U2 hun afgelaste shows in Parijs op 6 en 7 december gaat inhalen. Dan is de tour ook afgelopen. Ik had eigenlijk verwacht dat ze die in 2016 zouden inhalen en dat ze hun tour zouden verlengen. Met de hoop dat ze misschien stiekem een paar festivals zouden meepikken… Had gekund toch?
2016 geen festivals voor U2, laten we dan 2017 maar eens afwachten...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
toevoeging al vroeg van Rock the Ring vanmorgen.
In Zwitserland een week na Pinkpop.
Scorpions, Iggy Pop und Mando Diao fegen über den Betzholz-Kreisel
Ein Hurrikan donnert am Samstag, 18.6.2015 durchs Zürcher Oberland. Aber nicht irgendeiner: Die Scorpions kommen! Eröffnet wird die dritte Ausgabe des Rock the Ring von Queen + Adam Lambert als Headliner. Dann geht es von Freitag, 17.6. bis Sonntag, 19.6.2016 Schlag auf Schlag: Neben den Hardrockern aus Hannover geben sich auch Iggy Pop, Europe oder Mando Diao die Ehre. Dabei kommen nicht nur Rockfans auf ihre Kosten, sondern auch Abenteurer, Fussball-Verrückte und Kulinarik-Begeisterte.
http://www.rockthering.ch/programm2016.html

Iggy Pop en Mando Diao hadden we al her en der zien langskomen, ik pak het potlood erbij...
Scorpions, hmmm, misschien Bospop of iets Classics, maar zeker een mooie classic toevoeging op Pinkpop imo?
Daarbij ook Marillion en Europe.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Lijkt me iets teveel classic worden als je meer dan, pak 'm beet, 2 van die acts pakt. Daarnaast komt Scorpions alleen om te headlinen, en dat zie ik Pinkpop niet doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Lijkt me iets teveel classic worden als je meer dan, pak ‘m beet, 2 van die acts pakt. Daarnaast komt Scorpions alleen om te headlinen, en dat zie ik Pinkpop niet doen.
Nee, zal ook niet. Enkel Iggy Pop en Mando Diao lijken me meest relevant voor Pinkpop.
btw Marillion is niets meer zonder Fish, imo...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Ik heb net iets gepost in het PJ topic, maar dat lijkt alweer achterhaald.
Onderstaande komt van een FB groep:

Dimitris PJ Kariotis: "i have an info got it in person about 4th dec..not that i heard or rumor or anything like that...ive been told in person..and the source is legit"

Dimitris PJ Kariotis: "all....and if something cahnge about europe,happenes the last 2 days,..till 28th nov last i spoke all was booked and confirmed"

Dit geld voor zowel Europa, als de VS.
Geen idee wat dit voor Pinkpop betekent alleen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Hoe bedoel je? De poster die je toont zitten de nieuwe bevestigingen al tussen.

correct, maar deze was al van te voren gedeeld door Atreyu of facebook.
Inmiddels is e.e.a. al officieel idd
http://www.novarock.at/jart/prj3/novarock/main.jart?artikel_id=1449057621143&content-id=1262873609301&page=1&rel=de&reserve-mode=active
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
1 ding weet ik zeker, volgende week 1 nieuwe naam voor Pinkpop.
Is er nog iemand bij de Nu of Nooit Finale volgende week?
Misschien een mini-mini-meeting?
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
1 ding weet ik zeker, volgende week 1 nieuwe naam voor Pinkpop.
Is er nog iemand bij de Nu of Nooit Finale volgende week?
Misschien een mini-mini-meeting?

nee kan helaas niet gaan "familieuitje naar efteling......."
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
1 ding weet ik zeker, volgende week 1 nieuwe naam voor Pinkpop.
Is er nog iemand bij de Nu of Nooit Finale volgende week?
Misschien een mini-mini-meeting?

Yep! Present! Mijn favoriet vanaf de voorrondes aanmoedigen! Forgettoforgive.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken