Pinkpop 2016

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Even kijkende naar de 1e namen van Sziget:

BMTH komt denk ik toch echt op Lowlands als ze zolang in europa zijn.. Jera - Lowlands lijkt het mij te worden.. Tot mijn spijt had graag BMTH op Pinkpop gezien
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
DennisvdBr wrote:
1 ding weet ik zeker, volgende week 1 nieuwe naam voor Pinkpop.
Is er nog iemand bij de Nu of Nooit Finale volgende week?
Misschien een mini-mini-meeting?


Waar baseer je dat op? Ik geloof je graag hoor!

Nu of Nooit Finale, 12 december de ultieme hoofdprijs: een optreden tijdens Pinkpop (openingsact)
http://www.spl.nl/page/nieuws.dot?node=cd353d21-92f5-403e-9da5-97db4db19bb1
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Download UK komt zondag weer met acts.
Zal moeilijk spotten zijn of er iets voor Pinkpop in zit.
btw, stond Pop Evil op Mainstage als dagopnener vorig jaar en Pinkpop slechts Stage 4.
en volgens mij 2014 iets meer, o.a. Joe Bonamassa op Maindstage en op Pinkpop 3FM-stage.
Dus ik denk dat we enkel nog 1 a 2 namen van Mainstage Download kunnen verwachten.
Ik verwacht niet meer dan een handje vol overeenkomsten met Download.

Ik hoop eigenlijk op meer namen van RaR/RiP, dat zal eens tijd worden voor aanvulling daar met wat Pop en Singer/Songwriters.
Vraag me nog ook altijd af of Sam Smith en Hozier nog 'goedmakertjes' komen doen aankomende festival zomer?
Er waren flink wat afzeggingen afgelopen zomer, op RaR, Pinkpop en Rock Werchter alleen al bij elkaar.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.072
Morgen dus mogelijk Pearl Jam nieuws als de geruchten kloppen. Ik ben benieuwd!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Morgen dus mogelijk Pearl Jam nieuws als de geruchten kloppen. Ik ben benieuwd!!
Het wordt gefluisterd idd...
Maar volgens nieuwe info is ook maandag genoemd?
Kan ook gesplitste aankondiging zijn uiteraard, eerst VS en Canada en later eerste data van Europa lijkt mij dan ook logisch?
Het kan zijn dat eerst de eerste ZiggoDome dag aangekondigd zal worden in Nederland en later pas de rest van NL, misschien zelfs tijdens vvk van die eerste ZiggoDome dag.
Maar zal idd rond aankomend weekend moeten gebeuren, daar lijkt het het meest op.
Afwachten of Pinkpop aankondiging er al wel bij is, uiteraard ook of er een gat overblijft rond 12 juni als Pinkpop we niet bij is.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Er is weliswaar zeer sterke twijfel nu omdat er geen opbouw geweest is naar as vrijdag, geen tweet, geen klok niks.
Dit lijkt er op te duiden dat er morgen geen nieuws komt van het PJ front

Edit: ZIe ook mijn post in het PJ topic
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Zat wel te denken....
Nu RHCP ook op Reading/Leeds staan, ik geloof niet dat ze de vervanger zijn van Foo Fighters.
Ook omdat ze op RaR/RiP staan waar Foo's dit jaar als stonden, deed dat al vermoeden.
Ik had Foo Fighters voor aankomend jaar in de peiling voor Pinkpop, Rock Werchter en ook HU/SO in Duitsland, laat daar nu aankomend jaar Rammstein verschijnen.
De 3 dagen achter één spelen van Download > Pinkpop > Download door Rammstein doet mij ook vermoeden dat voor een aantal festivals Rammstein de vervanger van Foo Fighters kan zijn (rond RW ook drukke dagen btw)..
Uit diverse berichten heb ik begrepen dat Foo Fighters de beslissing in september hebben genomen, dus niet zo lang voordat de Rammstein geruchten de kop op staken.
Terug denkend aan de intervieuws na Pinkpop 2015, lijkt me dat de headliners zo goed als rond waren en dat het uitverkocht zou zijn aldus Smeets mochten alle drie doorgaan.
Volgens 1Limburg zal dat destijds gegaan zijn om terugkeer Foo Fighters en Pearl Jam.
Jan Smeets sprak tegenover 1Limburg: “Ik hoor nu al acht jaar achter elkaar dat Pearl Jam komt, maar altijd was er iets. Ik wacht nu lijdzaam af, wetende dat Eddie Vedder steeds ouder wordt.”
Waardoor, naar mijn idee men bezig was met RHCP, Foo Fighters en Pearl Jam.
Foo Fighters dus vervangen door Rammstein, RHCP is al reeds vastgelegd.
Nou, volgens de geruchten zal 8 a 9 jaar lijdzaam afwachten bijna ten einde moeten komen...
Of we nu vandaag moeten afwachten, het weekend moeten afwachten, nog een maand moeten wachten of tot de persconferentie 17 februari moeten wachten.
Volgens de geruchten, als 'het' moment er is voor Pinkpop, dan is het aankomend festival seizoen!!!

Ach, wilde ik gewoon even kwijt...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Grappig Dennis.
Ik zat min of meer in dezelfde richting te denken, alleen zijn in mijn ogen de RHCP de vervangers voor PJ.
Ik vemoed juist dat er wel wat tussen is gekomen en PJ niet komen gaat.
PJ had geheid de vrijdag uitverkocht, met RHCP moet je dat maar afwachten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Grappig Dennis.
Ik zat min of meer in dezelfde richting te denken, alleen zijn in mijn ogen de RHCP de vervangers voor PJ.
Ik vemoed juist dat er wel wat tussen is gekomen en PJ niet komen gaat.
PJ had geheid de vrijdag uitverkocht, met RHCP moet je dat maar afwachten.
Zoals verwacht is het wel zo dat U2 al vaak geroepen heeft : "No festivals".
Naar mijn mening zijn onderhandelingen met Coldplay ook niet naar verwacht verlopen, zoals ik al verwachte zelfde reactie "No festivals".
Ik denk zelfs dat PJ nog in onderhandeling zat na het verschuiven van het tourschema in 2014, ik kan me wel voorstellen dat er dan wat mailverkeer vanuit MOJO en Pinkpop zal verstuurd zijn.
Als je al sinds 2000 wacht op terugkeer en andere festivals kondigen ze maar vrolijk aan, dan is NU het moment.
Dat zal Mojo/Pinkpop wel aan management van Pearl Jam geprobeerd hebben duidelijk te maken in afgelopen 2 jaar, na oktober 2013...
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Lul maar, maar als ze adele kunnen regelen, weet je zeker dat het snel is uitverkocht.
Past ook wel in het straat van pinkpop als "familie festival" :p
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Als ze al contact met Adele hebben opgenomen is het om even te vragen of ze haar nummers tussen de optredens mogen draaien. Die gaat echt niet komen hoor. Ik zet mijn geld in op Pearl Jam of Guns 'n Roses.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ow en daarbij zie ik dat ze nog twee extra shows in de Ziggo Dome heeft aangekondigd. Never dat ze dan ook Pinkpop nog gaat doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Ow en daarbij zie ik dat ze nog twee extra shows in de Ziggo Dome heeft aangekondigd. Never dat ze dan ook Pinkpop nog gaat doen.

alleen 11 juni als 3FM afsluiter is mogelijk, of alvast voor volgend jaar.
Maar, nee, zie ik niet zo snel gebeuren meer. Zeker met al 4 ZiggoDome dagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken