Zat wel te denken....
Nu RHCP ook op Reading/Leeds staan, ik geloof niet dat ze de vervanger zijn van Foo Fighters.
Ook omdat ze op RaR/RiP staan waar Foo's dit jaar als stonden, deed dat al vermoeden.
Ik had Foo Fighters voor aankomend jaar in de peiling voor Pinkpop, Rock Werchter en ook HU/SO in Duitsland, laat daar nu aankomend jaar Rammstein verschijnen.
De 3 dagen achter één spelen van Download > Pinkpop > Download door Rammstein doet mij ook vermoeden dat voor een aantal festivals Rammstein de vervanger van Foo Fighters kan zijn (rond RW ook drukke dagen btw)..
Uit diverse berichten heb ik begrepen dat Foo Fighters de beslissing in september hebben genomen, dus niet zo lang voordat de Rammstein geruchten de kop op staken.
Terug denkend aan de intervieuws na Pinkpop 2015, lijkt me dat de headliners zo goed als rond waren en dat het uitverkocht zou zijn aldus Smeets mochten alle drie doorgaan.
Volgens 1Limburg zal dat destijds gegaan zijn om terugkeer Foo Fighters en Pearl Jam.
Jan Smeets sprak tegenover 1Limburg: “Ik hoor nu al acht jaar achter elkaar dat Pearl Jam komt, maar altijd was er iets. Ik wacht nu lijdzaam af, wetende dat Eddie Vedder steeds ouder wordt.”
Waardoor, naar mijn idee men bezig was met RHCP, Foo Fighters en Pearl Jam.
Foo Fighters dus vervangen door Rammstein, RHCP is al reeds vastgelegd.
Nou, volgens de geruchten zal 8 a 9 jaar lijdzaam afwachten bijna ten einde moeten komen...
Of we nu vandaag moeten afwachten, het weekend moeten afwachten, nog een maand moeten wachten of tot de persconferentie 17 februari moeten wachten.
Volgens de geruchten, als 'het' moment er is voor Pinkpop, dan is het aankomend festival seizoen!!!
Ach, wilde ik gewoon even kwijt...