Pinkpop 2016

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Als ze iets willen wat kaartjes verkoopt dan pomp je BMTH op het affiche (bij voorkeur Rammstein dag), 013 verkochten ze easy uit (3000 man) en de vraag daarna naar kaartjes was nog erg groot!

Faithless 3FM afsluiter zou meesterlijk zijn, hoop het dan ook oprecht!

Die komen daar niet voor.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
PJ wrote:
Straks is Faithless de laatste headliner voor PP of spelen ze die dag op IOW?


Nee, ze zijn allebei subs van vrijdag op IOW. Zouden zaterdag of zondag naar Pinkpop kunnen. Faithless eventueel 3FM-stage afsluiter op zaterdag (voor Rammstein) lijkt me best te doen. Stereophonics weet ik niet zo, laatste keer was 2013. Heel hoog op het affiche komen ze denk ik niet als ze eventueel komen.

Ze zijn geen subs op IOW, het zijn beide (co-)headliners.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Dat denk ik ook niet.
En BMTH gaat er echt niet voor zorgen dat er meer kaartjes wordt verkocht lijkt mij
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
En BMTH gaat er echt niet voor zorgen dat er meer kaartjes wordt verkocht lijkt mij

Let jij eens op, heb veel mensen horen zeggen dat ze naar PP gaan als BMTH op de Rammstein dag komt, ik zie die dag dan ooka ls enige optie
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Ik zou BMTH eerder op de RHCP dag zetten.
Die dag gaat toch al niet echt om de muziek als ik de meeste reacties op FB mag geloven ;)
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik zou BMTH eerder op de RHCP dag zetten.
Die dag gaat toch al niet echt om de muziek als ik de meeste reacties op FB mag geloven

Nee okee, misschien is het leuk om voor de laatste dag een Nederland dag te doen voor de sfeer

Dotan - Jett Rebel - Anouk - Kensington - Afrojack zou mooi zijn op de main!

(Sarcasme natuurlijk)
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
En BMTH gaat er echt niet voor zorgen dat er meer kaartjes wordt verkocht lijkt mij
Denk ik ook absoluut niet. Een band die ik graag zie komen,
Maar hoor ook van velen: BMTH? Bring me the horizon? Wie?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Rolo wrote:
Denk ik ook absoluut niet. Een band die ik graag zie komen,
Maar hoor ook van velen: BMTH? Bring me the horizon? Wie?

BMTH is inderdaad Bring Me The Horizon
1f61b.png

Dat mensen niet weten wie BMTH is ligt meer aan het pinkpoppubliek, dan aan de band.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Dat mensen niet weten wie BMTH is ligt meer aan het pinkpoppubliek, dan aan de band.
Ik zeg niks verkeerds over de band.
Maar je trekt dus meteen de conclusie. BMTH gaat echt niet zorgen voor meer kaartverkoop, als het Pinkpoppubliek ze niet kent. Zal ongetwijfeld snel veranderen als ze op PP spelen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dennis1808 wrote:

Dat mensen niet weten wie BMTH is ligt meer aan het pinkpoppubliek, dan aan de band.

Ik zeg niks verkeerds over de band.
Maar je trekt dus meteen de conclusie. BMTH gaat echt niet zorgen voor meer kaartverkoop, als het Pinkpoppubliek ze niet kent. Zal ongetwijfeld snel veranderen als ze op PP spelen.

Zeker weten dat het Pinkpoppubliek BMTH wel kent, die softe meuk van het laatste album word regelmatig op 3FM gedraaid en valt goed in de smaak bij de wat alternatievere tienermeisjes.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Tinderbox
22 min. ·
Suede, Of Monsters and Men, Mac Miller, The Sandmen og Ukendt Kunstner er klar til ‪#‎TB16‬ ?
Suede spiller lørdag til Tinderbox 2016!
Vertaling bekijken
http://2015.tinderbox.dk/en/news/more-great-names-for-tinderbox-2016/
So far the following names have been announced for Tinderbox 2016:
Rammstein, Volbeat, David Guetta, The National, Suede, Lukas Graham, Malk De Koijn, Dizzy Mizz Lizzy, The Minds of 99, Lost Frequencies, Mac Miller, Of Monsters and Men, Otto Knows, The Sandmen, Ukendt Kunstner, Yellow Claw and RL Grime.

Eens zien...
Suede iets voor Pinkpop of met DTRH?
Of Monsters and Men ook op FireFly in VS, dus een ook een streep door voor Pinkpop.
Niets nieuws denk ik. Iemand een idee??
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.687
670
Hoop eigenlijk dat Chris Cornell ook in de zomer door Europa tourt. Heb geen kaarten kunnen scoren voor zijn clubshow.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Bråvalla festival
Concert Venue · 109,759 Likes · 53 mins ·
ZARA LARSSON, BIFFY CLYRO, BRING ME THE HORIZON OCH A$AP FERG TILL BRÅVALLA 2016! Biljetter via Eventim.se, samtliga släppta artister på www.bravallafestival.se
Die Biffy Clyro en BMTH zijn wel in de buurt hé.
BMTH kunnen we die langzaam noteren of niet?
Biffy Clyro is dat niet te snel sinds 2014, imo mogen ze wel.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Biffy had ik al met potlood opgeschreven.
Ik denk dat het probleem ook een beetje is, dat Mojo ze nergens anders kwijt kan
Forta zijn ze te soft voor en ik heb geen idee hoeveel publiek ze met een zaal/club show zouden trekken.
De meest "veilige"oplossing is dan ook Pinkpop
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Die Biffy Clyro en BMTH zijn wel in de buurt hé.
BMTH kunnen we die langzaam noteren of niet?
Biffy Clyro is dat niet te snel sinds 2014, imo mogen ze wel.

Biffy vond ik in 2014 erg goed, mag van mij komen. BMTH verwacht ik wel. Samen met de Offspring en Within Temptation. Joh als ze Kensington en Dotan thuis laten dan zou ik zelfs nog voor Linkin Park tekenen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Biffy vond ik in 2014 erg goed, mag van mij komen.

Hoop dat ze wel een andere spot krijgen, miste optreden dat ik heb gezien van de mannen met 30+ graden met op de dag was niet ideaal.
Laat ze afsluiten op de 3fm of in de tent!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken