Pinkpop 2016

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Hahahahahahaha.
Dus we gaan van Pharell Williams en Robbie Williams met OneRepublic en The Script naar Rammstein, RHCP, Korn en Tenacious D?
Ga gewoon naar RaR als je hardere bands wilt zien, mocht Pinkpop dit jaar met zo’n harde line-up komen is ie hele hype weg.

De namen die ik noemde waren ook meer voor de zaterdag bedoeld. Er zal genoeg pop staan hoor, daar maak ik me geen zorgen over. Maar op de Rammsteindag zullen ze toch met wat harders moeten komen dan The Script en One Republic.
Maar je hebt gelijk, Rock Am Ring zou me beter liggen, helaas ben ik dan op vakantie :(
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Thomas wrote:
Hahahahahahaha.
Dus we gaan van Pharell Williams en Robbie Williams met OneRepublic en The Script naar Rammstein, RHCP, Korn en Tenacious D?
Ga gewoon naar RaR als je hardere bands wilt zien, mocht Pinkpop dit jaar met zo’n harde line-up komen is ie hele hype weg.


De namen die ik noemde waren ook meer voor de zaterdag bedoeld. Er zal genoeg pop staan hoor, daar maak ik me geen zorgen over. Maar op de Rammsteindag zullen ze toch met wat harders moeten komen dan The Script en One Republic.
Maar je hebt gelijk, Rock Am Ring zou me beter liggen, helaas ben ik dan op vakantie
frownie.png

Hellfest :9
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Er zal genoeg pop staan hoor, daar maak ik me geen zorgen over.

Daar maak ik me bij Pinkpop juist wel zorgen over.

[/quote]

Hier volg ik je even niet. Je bent er bang voor dat Pinkpop te weinig pop boekt bedoel je?
Ik verwacht buiten de zaterdag ongeveer dezelfde verhoudingen als vorig jaar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Eddie Vedder & co hebben wel een goede band met de Ziggo Dome. Openlijk uitgesproken in de media dat ze het een geweldige zaal vinden en graag de internationale artiest zijn die er het vaakst is geweest.
Maar die voorkeur zit de kans een beetje tegen dat ze naar Pinkpop komen.

Maar ik zie het wel gebeuren als die tour doorgaat hoor 2x ziggo en Pinkpop, en wat hoop ik dat het waar is!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Stereophonics en Faithless op IOW in Pinkpop weekend. Die hebben we een tijdje niet op PP gezien.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.058
2.073
Straks is Faithless de laatste headliner voor PP of spelen ze die dag op IOW?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Straks is Faithless de laatste headliner voor PP of spelen ze die dag op IOW?
Nee, ze zijn allebei subs van vrijdag op IOW. Zouden zaterdag of zondag naar Pinkpop kunnen. Faithless eventueel 3FM-stage afsluiter op zaterdag (voor Rammstein) lijkt me best te doen. Stereophonics weet ik niet zo, laatste keer was 2013. Heel hoog op het affiche komen ze denk ik niet als ze eventueel komen.
 

bananenmelk

Nieuw lid
30 nov 2015
1
0
Hoi! Nieuw op het forum.

Zag vandaag dat Tool nieuwe data bekend heeft gemaakt voor hun US-tour (januari 2016). Komt een nieuw album aan. Misschien ook een mogelijkheid voor Pinkpop? Zou ik zelf erg blij mee zijn :)

Toedels
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Stereophonics en Faithless op IOW in Pinkpop weekend. Die hebben we een tijdje niet op PP gezien.

Faithless hoop ik wel op. Maar ze zullen niet als headliner aangetrokken worden. Vorig jaar zo vaak door vele vaste bezoekers gehoopt dat ze weer eens kwamen, dat er wellicht dit jaar gehoor aan gegeven gaat worden.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Pinkpop kijkt gewoon wat er beschikbaar is en veel tickets verkoopt, het is niet zo dat ze nu alleen nog maar gaan zoeken naar hardere acts die voor Rammstein passen. Metallica nam een hoop bands mee die bij de deal betrokken waren.

Precies zo is het! Onder meer Avenged Sevenfold en Rob Zombie hadden er anders (waarschijnlijk) niet gestaan.

Vorig jaar presteerde Pinkpop het om voor de Foo Fighters Forel Williams te programmeren dus ik zie voor Rammstein best een pop act verschijnen.
Rammstein is wat betreft hun "voorprogramma" niet zo veeleisend als bands als Metallica.

 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Hoi! Nieuw op het forum.

Zag vandaag dat Tool nieuwe data bekend heeft gemaakt voor hun US-tour (januari 2016). Komt een nieuw album aan. Misschien ook een mogelijkheid voor Pinkpop? Zou ik zelf erg blij mee zijn
simple-smile.png


Toedels

Ik vrees dat het voor Tool te vroeg is. De nadruk ligt op de US tour en het album denk ik.
Al is het niet onmogelijk en zou ik het toejuichen.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Als ze iets willen wat kaartjes verkoopt dan pomp je BMTH op het affiche (bij voorkeur Rammstein dag), 013 verkochten ze easy uit (3000 man) en de vraag daarna naar kaartjes was nog erg groot!

Faithless 3FM afsluiter zou meesterlijk zijn, hoop het dan ook oprecht!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken