Loveless wrote:
Rick wrote:
Loveless wrote:
Ik verwacht dat het dan eerder gaat zijn: 2x Ziggo Dome, Rock Werchter ipv Pinkpop.
No way in hell dat ze overal 1 (festival)showtje doen en NL dan 2 zaalshows én een festival krijgt.
Hoezo niet?
Het grootste deel van beide? Ziggodome shows kunnen ze alleen al vullen met de buitenlandse fans.
Amsterdam en Berlijn zijn veruit de populairste plaatsen om PJ te zien.
Bedenk me net, in het lijstje wat rondgaat is geen Berlijn opgenomen dit keer, hmmmm……….
Tjah, gevoelskwestie. Als zij het willen kan het natuurlijk, maar het staat imho een beetje apart een klein land als NL 3 shows te doen, en in andere grote landen maar eentje of niks. Zeker gezien het feit dat ze vaak korte tours doen lijkt t me een beetje onevenredig verdeelt op zo’n manier.
Dat maakt het zo vreemd, ik kan me ook gaan act voor de geest halen met zaalshow en festival zo kort op een.
Pinkpop in het kader van PJ25 en ZiggoDome omdat ze de locatie fijn vinden, kan ergens een logica in zitten.
Ben benieuwd of MOJO ze daarvoor een lekkere worst voor heeft gehouden.
Volgens mij zit Pearl Jam in de boekings-portefeuille van Rob Trommelen, hij kan als één van de beste de boekingen voor Pinkpop verzorgen.
Het is heel vreemd, ik sluit het niet uit.