Pinkpop 2016

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Spannond. Werchter lijkt me iig een zekerheidje met de vvk die volgende week start en PJ die aldus de geruchten dan ook eea bekend maakt. Pinkpop is weer afwachten, as usual.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
En net word er gezegd dat het om 3X Italie zou gaan: Milan, Bologna and Roma

Vorig jaar deelde we e.e.a. met Rock in Roma, toch?
Zie ik PJ nog wel doen hoor...


edit, btw deze 3 italie data stonden al in het gelekte lijstje zag ik net...
http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/page/3/#post-88077
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Apocalyptica mag ook afreizen naar Landgraaf. Is denk ik alleen beetje too much voor de gemiddelde Kensington/TheScript/Bastille liefhebber
 

Yakkslapper

Playlistbediener
17 okt 2015
20
0
Editors zijn weer aangekondigd voor Werchter. Stubru noemt t de 4e headliner. Laten we dus maar zeggen dat Editors dan niet naar Pinkpop gaan komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Editors zijn weer aangekondigd voor Werchter. Stubru noemt t de 4e headliner. Laten we dus maar zeggen dat Editors dan niet naar Pinkpop gaan komen.
Nee, waarschijnlijk BKS dacht ik.
Slaan als het goed is Pinkpop nog een jaar over.
Vind ik niet zo er eerlijk gezegd.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
kensington komt met 3de show in ziggo volgend jaar….. (erg genoeg)

Zou het net melden idd :p Knuffelbandje van Nederland mag voor de 3e x aantreden.

Is er eigenlijk ooit een NLse headliner geweest op Pinkpop (Recent geleden sinds 2000?) in Duitsland gebeurde het met Toten Hosen op RaR vorig jaar, dit jaar maar Kensington headliner x)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.679
2.009
Krezip in 2001, Tiesto in 2004. Alleen kan je pas vanaf de editie van 2006 spreke van een volwaardige Pinkpop zoals we dat nu kennen, met alleen op de afsluitende dag een programma op drie podia.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ook no way dat die een dag uitverkopen. Ziggo-Dome uitverkopen is een ding maar een festivaldag is toch nog wel wat anders.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Zelfde reactie als vorige week op Kenington!
Stoffer wrote:
Familieknuffelband, de trots van de Nederlandse muziekindustrie EN favoriete band van het forum: Kensington (...)

Kensington 3 keer in 4 jaar achter elkaar, nee, dikke NEE
NEE! IN 2016 GEEN KENSINGTON!

a.u.b.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
chris knoben wrote:
kensington komt met 3de show in ziggo volgend jaar….. (erg genoeg)

Zou het net melden idd
1f61b.png
Knuffelbandje van Nederland mag voor de 3e x aantreden.

Is er eigenlijk ooit een NLse headliner geweest op Pinkpop (Recent geleden sinds 2000?) in Duitsland gebeurde het met Toten Hosen op RaR vorig jaar, dit jaar maar Kensington headliner x)

De Hosen zijn wel van een totaal ander kaliber dan Kensington hoor. Net als RaR headlinen een wat zwaardere taak is dan het headlinen van Pinkpop denk ik. De Hosen headlinen RaR trouwens al jaren en hebben een shitload aan materiaal, Kensington komt net kijken. Desondanks blijf ik me verbazen over de populariteit van zo'n dertien in een dozijn bandje, maar Pinkpop headlinen? Dat zie ik niet gebeuren.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zelfde reactie als vorige week op Kenington!

DennisvdBr wrote:
Stoffer wrote:
Familieknuffelband, de trots van de Nederlandse muziekindustrie EN favoriete band van het forum: Kensington (…)


Kensington 3 keer in 4 jaar achter elkaar, nee, dikke NEE


NEE! IN 2016 GEEN KENSINGTON!

a.u.b.

Muzikaal stelt het niks voor maar het volk valt er voor.
Echter zei Smeets tijdens het slotinterview dat hij Kensington er bij de programma commissie heeft doorgedrukt
omdat de band met grote voorsprong de gouden tip won. Die zullen ze nu wel weer winnen
maar die commissie zal inderdaad niet 3 keer in de 4 jaar Kensington programmeren lijkt me.
Maar bij Pinkpop weet je nooit....
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Ik zou er niet gek van opkijken eigenlijk. Waarom zou Pinkpop een redelijk goedkope act laten liggen die heel veel mensen trekt?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Ik zou er niet gek van opkijken eigenlijk. Waarom zou Pinkpop een redelijk goedkope act laten liggen die heel veel mensen trekt?

Jij snapt het Ivo, het gaat ze alleen maar om kaarten te verkopen en dit is een goedkope act die veel kaarten verkoopt, kortom kassa!
Ik bedoel, wij mogen dromen over een Pearl Jam, GNR, zelfs een Paul Mcartney, maar aan het einde van de dag gaat het voor Mojo erom wat de meeste kaarten verkoopt
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.060
2.073
Ik zou er niet gek van opkijken eigenlijk. Waarom zou Pinkpop een redelijk goedkope act laten liggen die heel veel mensen trekt?

Omdat veel van die mensen voor volgend jaar al een kaartje hebben voor de Ziggo Dome en waarschijnlijk PP dan links laten liggen mochten ze daar ook nog komen. Dan krijg je dezelfde constructie die al bedacht is hier met Pearl Jam. En als de geruchten juist zijn doen zij misschien 1 keer Ziggo en PP. Dan zal Kensington nog een show extra doen en voor de derde keer in vier jaar op PP staan? Ik geloof er niets van maar alles kan.

Nog ergens namen te verwachten deze week?
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Ivo wrote:
Ik zou er niet gek van opkijken eigenlijk. Waarom zou Pinkpop een redelijk goedkope act laten liggen die heel veel mensen trekt?


Omdat veel van die mensen voor volgend jaar al een kaartje hebben voor de Ziggo Dome en waarschijnlijk PP dan links laten liggen mochten ze daar ook nog komen. Dan krijg je dezelfde constructie die al bedacht is hier met Pearl Jam. En als de geruchten juist zijn doen zij misschien 1 keer Ziggo en PP. Dan zal Kensington nog een show extra doen en voor de vierde keer in vijf jaar op PP staan? Ik geloof er niets van..
Ik denk niet dat Pinkpop Kensington als headliner neer gaat zetten (eerder subheadliner oid) als ze ze zouden boeken. Daarnaast denk ik dat de meeste Kensington-fans die een kaartje voor een van hun Ziggo Dome-shows hebben gekocht het best leuk vinden om ze nog eens te zien op Pinkpop, dus op zich is er niet echt een reden om ze niet te boeken. Enkel vanuit esthetisch oogpunt is het niet erg mooi om ze (alweer) op Pinkpop neer te zetten, maar ik denk niet dat Pinkpop daar veel om geeft, eigenlijk. Maar goed, we zullen zien.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Quoten/reageren op de telefoon werkt niet echt merk ik nu, dus dan maar gewoon zo:

Dennis, stond Muse niet dit jaar ook in Rome? Dan zou daar de link Rock in Roma - Pinkpop van afgelopen editie liggen

Mbt Kensington, vind de muziek persoonlijk wel aan te horen, maar zou niet weten op basis van welke achievements ze headliner zouden zijn. Ja ik weer het, nu 4-5 x Ziggo Dome uitverkocht, maar blijft toch dat Nederlandse bandje met een uitstraling van 3x niks, absoluut geen wereldact. Die laatste is de categorie waar wij op hopen, maar mogen we daar nog iets uit verwachten als 3e headliner?

Persoonlijk hoop ook ik op PJ, pas 1x kunnen zien en was super. Macca zou ook best mogen van mij, Queen zie ik niet als optie eerlijk gezegd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Reminder, wie nog niet ingevuld heeft, ronde 2 kan nog tot volgende week maandag 7 december 12 uur.
Het Pinkpop Voorspel-spel 2016 – Raad de line-up van Pinkpop 2016

– RONDE 2 – Geef 10 namen (met podium) die jij op Pinkpop verwacht. Correcte naam 10 punten en correct podium 5 bonuspunten. Ronde 2 eindigt 7 december 12:00.
http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-spel-2016/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken