Pinkpop 2016

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
toch doet vermoeden dat dit een beetje een plan B is omdat wellicht een grotere vis is afgehaakt….Een festival met


ik vond het ook al raar. maar is iggy niks voor pinkpop niet als headlinner maar een andere spot?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
toch doet vermoeden dat dit een beetje een plan B is omdat wellicht een grotere vis is afgehaakt….Een festival met

ik vond het ook al raar. maar is iggy niks voor pinkpop niet als headlinner maar een andere spot?

Tis de ideale subheadliner imho. Maar goed, hij stond afgelopen jaar ook al op DTRH. Het is een uurtje leuk, meer niet eigenlijk. Even de klassiekers horen en verder.

Kansen op GNR slinken dus verder, zouden nu dus alleen Rockavaria moeten doen dan? Waarmee het dus meer en meer gaat richting echt maar een enkele show. Las wel dit op een Duits forum:

Hab bitte noch ein klein bisschen Geduld! Das Warten wird sich lohnen... Es gibt ein Highlight der Festivalsaison zu lüften

VG
Team Rockavaria

Maar goed, festivals vinden zelf hun acts natuurlijk sowieso 'de highlight van het seizoen'.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Ik gok dat Coachella roet in het eten heeft gegooid.
Die zouden veel geld over hebben voor een evt reunie, en ach waarom dan niet gelijk exclusiviteit eisen?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
En van het PJ-forum:

Just heard a sad rumour about Europe...

Kortom, gewoon Kensington als afsluiter dit jaar :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
En van het PJ-forum:

Just heard a sad rumour about Europe…

Kortom, gewoon Kensington als afsluiter dit jaar

Er gaat idd een gerucht rond over sterke twijfels van vele USA-acts om naar Europa te komen voor langere periode, dat alles ivm terreurdreiging...
Zeer slechte ontwikkeling als dat echt zo is...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Mag ik zeggen dat ik blij ben dat Coldplay niet op Pinkpop staat na deze wederom bizarre voorverkoop??
Mag ik dat zeggen....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
En Rockavaria heeft ook geworpen:

+ Anthrax
+ Ghost
+ Iggy Pop
+ In Extremo
+ Mando Diao
+ Nightwish
+ Powerwolf
+ Sabaton
+ Slayer
+ The Raven Age
+ The White Lies
+ Tremonti
+ Tuxedo

+ Rock im Revier
+++ BREAKING NEWS +++
Neue Bands für Rock im Revier 2016 bestätigt:
Nightwish, Sabaton, Slayer, Mando Diao, In Extremo, Powerwolf, Anthrax, Ghost, Mark Tremonti, Gojira, The Wild Lies, The Raven Age kommen vom 26.–28.Mai 2016 nach Gelsenkirchen!
Early-Bird Tickets für 125 € gibt es unter http://bit.ly/rir16_tickets
Weiter Bands folgen. Keep on rockin'! ‪#‎rockimrevier‬
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Iggy Pop en Mando Diao maar met potlood voor Pinkpop invullen van Rock im Revier / Rockavaria / Rock in Vienna
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Rick wrote:
En Rockavaria heeft ook geworpen:

+ Anthrax
+ Ghost
+ Iggy Pop
+ In Extremo
+ Mando Diao
+ Nightwish
+ Powerwolf
+ Sabaton
+ Slayer
+ The Raven Age
+ The White Lies
+ Tremonti
+ Tuxedo


+ Rock im Revier

+++ BREAKING NEWS +++
Neue Bands für Rock im Revier 2016 bestätigt:
Nightwish, Sabaton, Slayer, Mando Diao, In Extremo, Powerwolf, Anthrax, Ghost, Mark Tremonti, Gojira, The Wild Lies, The Raven Age kommen vom 26.–28.Mai 2016 nach Gelsenkirchen!
Early-Bird Tickets für 125 € gibt es unter http://bit.ly/rir16_tickets
Weiter Bands folgen. Keep on rockin’! ‪#‎rockimrevier‬
Moet dat niet White Lies zijn? Mando Diao, Ghost, White Lies, Iggy Pop, Anthrax mag van mij allemaal door.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Denk niet dat de hardste rock acts hiervan naar Pinkpop komen maar eerder naar Greenfield, NovaRock, Download UK en Download FR gaan.
Waar enkele namen hiervan al te vinden zijn.
Dus dan zijn de (minder harde) rock namen voor Pinkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken