Pinkpop 2016

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Loveless wrote:
Kereltje wrote:
Loveless wrote:
Metallica is volgens mij vrij duidelijk geweest dat ze zich nu (ja nee, nu écht) gaan richten op het nieuwe album.


Dat zeggen ze ook maar om weeral ‘sick of the studio tour’ te kunnen bovenhalen


Vandaar het stuk tussen haakjes Heb een aantal interviews gelezen, dat is wel allemaal ‘focus op het album blabla’, maar ze geven ook toe dat ze best een flinke portie shows per jaar moeten doen om alleen maar quitte te spelen als ‘bedrijf’. Dus ja, zeg nooit nooit.


Ik meen ze te heen zien langskomen als gerucht voor Hellfest of Download in Frankrijk?
Pinkpop lijkt me niet, enkel als excuus voor de verlate gig door de storm van 2014.

zouden ze in Duitsland komen misschien, 1 van de 2 open plekken van Rock im Revier / Rockavaria ?

(edit, goh wat zijn die vergrote emoticons irritant…)


is toch te kort dag voor weer pinkpop. zeker zonder nieuw album
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
is toch te kort dag voor weer pinkpop. zeker zonder nieuw album

genoeg hits etc om een leuke setlist te maken. Het is een bedrijf en een bedrijf moet winst maken. Als dat betekend een paar festivals doen en er voldoende geld uithalen tsja.

Ik was in 2014 door en door nat en koud en heb niet van het optreden kunnen genieten. Ik zeg..van mij mogen ze op herhaling.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
is toch te kort dag voor weer pinkpop. zeker zonder nieuw album

genoeg hits etc om een leuke setlist te maken. Het is een bedrijf en een bedrijf moet winst maken. Als dat betekend een paar festivals doen en er voldoende geld uithalen tsja.

Ik was in 2014 door en door nat en koud en heb niet van het optreden kunnen genieten. Ik zeg..van mij mogen ze op herhaling.

ja ik had het zelfde maar toch vind ik dat ze met iets nieuws moeten kommen anders word het toch bijna de zelfde show, alleen in een andere volgorde
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
bcmrmaybe wrote:
is toch te kort dag voor weer pinkpop. zeker zonder nieuw album


genoeg hits etc om een leuke setlist te maken. Het is een bedrijf en een bedrijf moet winst maken. Als dat betekend een paar festivals doen en er voldoende geld uithalen tsja.

Ik was in 2014 door en door nat en koud en heb niet van het optreden kunnen genieten. Ik zeg..van mij mogen ze op herhaling.


ja ik had het zelfde maar toch vind ik dat ze met iets nieuws moeten kommen anders word het toch bijna de zelfde show, alleen in een andere volgorde
Door de storm vind ik eigenlijk de enige reden om zo snel weer terug te komen voor een headliner dan.
Als ze echt in de buurt zijn, is dat in mijn ogen meer een gemiste kans van FortaRock,maar dat is mijn mening en ik het idee had dat FortaRock ze eerder geprobeerd heeft binnen te halen.
Ik zie momenteel geen intentie om Metallica als mogelijke headliner voor 2016 te noemen op Pinkpop.
Valt voor mij in het zelfde vakje als Springsteen, ik zie het heel graag maar hoeft niet al zo snel retour.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
is toch te kort dag voor weer pinkpop. zeker zonder nieuw album

genoeg hits etc om een leuke setlist te maken. Het is een bedrijf en een bedrijf moet winst maken. Als dat betekend een paar festivals doen en er voldoende geld uithalen tsja.

Ik was in 2014 door en door nat en koud en heb niet van het optreden kunnen genieten. Ik zeg..van mij mogen ze op herhaling.

Ik was ook nat en had het koud maar heb toch ontzettend genoten van het vette optreden. In de mensen massa krijg je het vanzelf weer warm.
Van mij hoeven ze echter zeker niet in 2016 terug te komen. Te snel.

 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Helaas door dat ik trein moest halen niet volledig af kunnen kijken/luisteren, maar zou imo te zijn retour zijn. Dan liever nog 2 jaar wachten en dan weer een geweldige set neer knallen
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Nee ga ook niet naar Adele, en gezien de prijzen al helemaal niet.. Koekoek....
Dus kan ook een streep door op PP.
Maar had haar al niet verwacht.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Haha hello, prijzig. Ketjing kassa dus.

Is Noël gallagher nog een optie voor pinkpop ondanks dat ze in april in HMH staan?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Haha hello, prijzig. Ketjing kassa dus.

Is Noël gallagher nog een optie voor pinkpop ondanks dat ze in april in HMH staan?

Die had ik in eerste instantie op PP verwacht maar met het HMH optreden denk ik het niet.
Al weet je met MOJO nooit...
 

Thom1617899553

Playlistbediener
7 okt 2015
17
0
Tenacious D ook bevestigd voor Bravalla , kans voor pinkpop dus steeds groter, perfecte sub voor rammstein? of 3FM afluister? ik hoop in ieder geval dat ze komen!!
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Weer geen GNR, Rock in Vienna kwam met: Apocalyptica, Eisbrecher, Pain, Iggy Pop, Mando Diao, Graveyard, Kreator , Powerwolf.

Met Iggy als headliner, wat toch doet vermoeden dat dit een beetje een plan B is omdat wellicht een grotere vis is afgehaakt....Een festival met deze ambities slaat een beetje de plank mis met Iggy als headliner imho.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.562
6.760
Weer geen GNR, Rock in Vienna kwam met: , Apocalyptica, Eisbrecher, Pain, Iggy Pop, Mando Diao, Graveyard, Kreator , Powerwolf

Ik denk wel dat Mandio Diao leuk is om weer door Jan aangekondigd te worden, "nondeju"...
Iggy Pop terug naar Pinkpop, ook altijd vermaak en misschien zelfs een mooie voor Pinkpop Classic imo...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.688
670
Loveless wrote:
Weer geen GNR, Rock in Vienna kwam met: , Apocalyptica, Eisbrecher, Pain, Iggy Pop, Mando Diao, Graveyard, Kreator , Powerwolf


Ik denk wel dat Mandio Diao leuk is om weer door Jan aangekondigd te worden, “nondeju”…
Iggy Pop terug naar Pinkpop, ook altijd vermaak en misschien zelfs een mooie voor Pinkpop Classic imo…

Idd, moet Mando Diao ook nog steeds een live gezien hebben. Dus laat maar komen. Graveyard is trouwens ook mooie naam voor het betere rock werk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken