.... AC/DC zie ik wel naar de Duitse drie komen voor een flinke bak geld.
...
Voor een flinke bak met geld komen ze inderdaad. Wat was het budget van PP ook al weer? Kans lijkt me erg klein.
.... AC/DC zie ik wel naar de Duitse drie komen voor een flinke bak geld.
...
ik kom hier toch even op terug...Shaverion wrote:
Rick wrote:
Ik realiseer me net dat de Ziggodome natuurlijk wel het de voordeel voor de Tenclub leden kan bieden die Pinkpop niet kan bieden.
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ze dit neit netjes vinden tegenover de fans
Geen idee of dit zou is, maar dat zu een argument kunne zijn.
Wat natuurlijk ook nog mogelijk is, is dat ze er geen 2 in de Ziggodome doen, maar slechts 1, en dat het extra concert dit keer Pinkpop zal zijn
Waarom kunnen ze in andere landen dan wel festivals doen?
Interessante gedachte Rick…
Maar, idd in andere landen doen ze waarschijnlijk wel festivals.
Zaalshow is automatisch afschrijven, normaalgezien.
Al kan Pearl Jam best Ziggo en ook Pinkpopdag verkopen, als PJ/Mojo/Pinkpop op dat idéé komen zou het briljantste zijn. PJ fans gaan voor Ziggo en festival liefhebbers gaan o.a. naar Pinkpop, waardoor die kaartverkoop wel eens minder hard zal gaan dan voorgaande jaren.
Maar dit gebeurt nooit, zeker niet als er sprake is van 8 juni wat heel kort bij elkaar is.
Weet je wat, ik ga dit eens in de gaten houden?
Dat dacht ik dus ook. Normaal nooit lange tours. Het is wel zo dat voor ZiggoDome in ieder geval 8 juni genoemd is, 2de datum kan 10 juni zijn en dan zou volgens deze verhalen dus de 12e Pinkpop aangedaan worden.Ik vraag me af hoeveel waarheid daarin zit. Gisteren exact hetzelfde bericht zien passeren op een ander forum, maar daarin sprak men over 2 keer Amsterdam EN Pinkpop, wat onmogelijk is.
Overigens zou NOS Alive ook slecht nieuws zijn voor Pinkpop, aangezien Pearl Jam gewoonlijk niet langer dan 3 weken in Europa blijft.
Hebben jullie enig idee hoe snel PJ de Ziggodome uitverkocht krijgt?
Dan hebben we het over over enkele minuten hoor, en dan maakt het nog niet eens hoeveel het er gaan zijn.
PJ heeft een grote schare travelling fans, meer nog dan Bruce zelfs die via de Tenclub en onderling ruilen bijna altijd aan kaarten komen
Ik denk dan ook dat beide verkopen elkaar totaal niet in de weg zullen zitten, de fans gaan naar Ziggo, en de niet zo fanatiekelingen gaan naar Pinkpop
Daarnaast 1e show op 8 en 2e op 10 is niet logisch, ze spelen meestal back to back in een stad
Rick wrote:
Hebben jullie enig idee hoe snel PJ de Ziggodome uitverkocht krijgt?
Dan hebben we het over over enkele minuten hoor, en dan maakt het nog niet eens hoeveel het er gaan zijn.
PJ heeft een grote schare travelling fans, meer nog dan Bruce zelfs die via de Tenclub en onderling ruilen bijna altijd aan kaarten komen
Ik denk dan ook dat beide verkopen elkaar totaal niet in de weg zullen zitten, de fans gaan naar Ziggo, en de niet zo fanatiekelingen gaan naar Pinkpop
Daarnaast 1e show op 8 en 2e op 10 is niet logisch, ze spelen meestal back to back in een stad
Nou vind ik enkele minuten voor 15.000 kaarten wel erg snel maar goed laten we zeggen dat ze op enkele dagen de Ziggo Dome zeker tot de nok toe hebben uitverkocht.
Als ze dan later worden aangekondigd als afsluiter voor PP is er toch weinig aan de hand denk ik. Zeker als men daar nog een goede sub naast zet die dag!
Je zou eigenlijk eens moeten opzoeken hoe lang het duurde voor hun vorige concerten in Amsterdam waren uitverkocht?
Al met al is het zeker niet gebruikelijk om dit zo te doen maar het zou kunnen.
Het lijkt me erg sterk dat ze ze eerst in Ziggo-Dome zetten en vervolgens ook op Pinkpop. Het kan natuurlijk wel, kans dat de Ziggo-show al uitverkocht is voordat PP is aangekondigd is reeel. Maar daar gaan waarschijnlijk mensen niet blij van worden. Zowel de mensen die liever naar Pinkpop hadden gegaan als de mensen die niet naar Ziggo kunnen omdat het te snel uitverkocht was en niet naar Pinkpop willen. Of Pearl Jam zijn fans dat aan wil doen…
Maar ze kunnen natuurlijk ook tegelijkertijd aangekondigd worden maar dan gaat de verkoop van de 2 events vast niet tegelijk en krijg je wellicht alsnog enigszins dezelfde problemen.
Goed we zullen zien, voorlopig nog helemaal niks bekend van een tour al geloof ik best dat die er komt. Eerst maar zien dan geloven dit.
Eigenlijk geeft dit een bizarre omslag weer in festival-land!!!
Nou vind ik enkele minuten voor 15.000 kaarten wel erg snel maar goed laten we zeggen dat ze op enkele dagen de Ziggo Dome zeker tot de nok toe hebben uitverkocht.
Ik verwacht dat Rock in Vienna het o.a. niet gaat worden, aangezien de tour waarschijnlijk 8 juni in Amsterdam zal starten, tenminste volgens de geruchten.WeckoJ wrote:
Het lijkt me erg sterk dat ze ze eerst in Ziggo-Dome zetten en vervolgens ook op Pinkpop. Het kan natuurlijk wel, kans dat de Ziggo-show al uitverkocht is voordat PP is aangekondigd is reeel. Maar daar gaan waarschijnlijk mensen niet blij van worden. Zowel de mensen die liever naar Pinkpop hadden gegaan als de mensen die niet naar Ziggo kunnen omdat het te snel uitverkocht was en niet naar Pinkpop willen. Of Pearl Jam zijn fans dat aan wil doen…
Maar ze kunnen natuurlijk ook tegelijkertijd aangekondigd worden maar dan gaat de verkoop van de 2 events vast niet tegelijk en krijg je wellicht alsnog enigszins dezelfde problemen.
Goed we zullen zien, voorlopig nog helemaal niks bekend van een tour al geloof ik best dat die er komt. Eerst maar zien dan geloven dit.
Ik zou het armoe vinden van Pinkpop. Je wil toch een mate van exclusiviteit met je headliners, en het is ook gewoon een risico. Je hebt wel over een ticketje of 50 á 60 duizend die ze even moeten zien te slijten, en dan reken ik alleen nog de dagtickets van Pinkpop mee… Ook zouden ze dan dus alle headliners delen met Werchter?
Rock in Vienna komt vrijdagochtend ook met nieuws, verwacht daar ook gewoon Pearl Jam, en dan later op de dag Werchter
WeckoJ wrote:
Ik zou het armoe vinden van Pinkpop. Je wil toch een mate van exclusiviteit met je headliners, en het is ook gewoon een risico. Je hebt wel over een ticketje of 50 á 60 duizend die ze even moeten zien te slijten, en dan reken ik alleen nog de dagtickets van Pinkpop mee… Ook zouden ze dan dus alle headliners delen met Werchter?
Rock in Vienna komt vrijdagochtend ook met nieuws, verwacht daar ook gewoon Pearl Jam, en dan later op de dag Werchter. Krijgen we dus wss ook gelijk uitsluitsel over het GNR verhaal, aangezien Rock in Vienna van dezelfde club is als Rock im Revier / RockAvaria