Loveless wrote:
WeckoJ wrote:
Het lijkt me erg sterk dat ze ze eerst in Ziggo-Dome zetten en vervolgens ook op Pinkpop. Het kan natuurlijk wel, kans dat de Ziggo-show al uitverkocht is voordat PP is aangekondigd is reeel. Maar daar gaan waarschijnlijk mensen niet blij van worden. Zowel de mensen die liever naar Pinkpop hadden gegaan als de mensen die niet naar Ziggo kunnen omdat het te snel uitverkocht was en niet naar Pinkpop willen. Of Pearl Jam zijn fans dat aan wil doen…
Maar ze kunnen natuurlijk ook tegelijkertijd aangekondigd worden maar dan gaat de verkoop van de 2 events vast niet tegelijk en krijg je wellicht alsnog enigszins dezelfde problemen.
Goed we zullen zien, voorlopig nog helemaal niks bekend van een tour al geloof ik best dat die er komt. Eerst maar zien dan geloven dit.
Ik zou het armoe vinden van Pinkpop. Je wil toch een mate van exclusiviteit met je headliners, en het is ook gewoon een risico. Je hebt wel over een ticketje of 50 á 60 duizend die ze even moeten zien te slijten, en dan reken ik alleen nog de dagtickets van Pinkpop mee… Ook zouden ze dan dus alle headliners delen met Werchter?
Rock in Vienna komt vrijdagochtend ook met nieuws, verwacht daar ook gewoon Pearl Jam, en dan later op de dag Werchter. Krijgen we dus wss ook gelijk uitsluitsel over het GNR verhaal, aangezien Rock in Vienna van dezelfde club is als Rock im Revier / RockAvaria
Lijkt me sterk, aangezien Vedder & co bij voorkeur niet op hardrock/metalfestivals spelen + het verhaal dat PJ altijd heel korte tours doet (Hurricane/Southside dan, als ze al Duitse festivals doen) + Werchter start altijd de ticketverkoop in dezelfde week dat ze voor elke dag een grote naam hebben (dus volgende week pas).
Ah true, ik had even in m'n hoofd dat de RW vvk a.s. zaterdag al zou starten.
Benieuwd waar RiV mee komt dan. Ik denk eigenlijk gewoon Queen + AL, zie GNR toch niet gebeuren na de stilte, plus áls die komen verwacht ik dat ze eerst voor Rockavaria en/of Rock im Revier aankondigen, en dan RiV.