Pinkpop 2016

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik zie het Jan en Mojo nog wel doen Kensington weer te programmeren, de band zal het ook prima vinden want die spelen zichzelf met alle liefde helemaal kapot en Jan is blij want het is cheap en de gouden tip winnaar.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Sarcasme he Loveless, vind t ook 100x niks maar zie ze toch elk jaar wel als kanshebber (zeker na t grapje van afgelopen jaar dat ze de gouden tip winnaar deze keer echt gaan halen)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Ik zie het Jan en Mojo nog wel doen Kensington weer te programmeren, de band zal het ook prima vinden want die spelen zichzelf met alle liefde helemaal kapot en Jan is blij want het is cheap en de gouden tip winnaar.

Nee, kunnen ze niet maken. Geloof me, er zijn genoeg andere opties. gouden tip winnaar of niet.
Er is genoeg NL-'meuk' dat hiervoor beter in aanmerking komt.
Ik denk dan eerder aan namen als Fresku, Jett Rebel, Douwe Bob, Lucas Hamming
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Het is erg makkelijk programmeren, en dat is nou net het probleem ermee. Maar goed, het is en blijft Pinkpop. Er staan ieder jaar wel minstens 3 á 4 van dat soort 'braderieacts'.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Het is erg makkelijk programmeren, en dat is nou net het probleem ermee. Maar goed, het is en blijft Pinkpop. Er staan ieder jaar wel minstens 3 á 4 van dat soort ‘braderieacts’.

Ik verwacht Di-rect nog wel op PP. Dit weekend gezien op Back at Sea, was een leuk optreden hoewel ik geen fan van de band ben. Zie ze 1000 maal liever komen dan Kensington. Kensington is gewoon bleggggh
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Het is erg makkelijk programmeren, en dat is nou net het probleem ermee. Maar goed, het is en blijft Pinkpop. Er staan ieder jaar wel minstens 3 á 4 van dat soort ‘braderieacts’.

Ik verwacht Di-rect nog wel op PP. Dit weekend gezien op Back at Sea, was een leuk optreden hoewel ik geen fan van de band ben. Zie ze 1000 maal liever komen dan Kensington. Kensington is gewoon bleggggh


ik deel deze mening want het is toch wat beter dan kensington
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Het is erg makkelijk programmeren, en dat is nou net het probleem ermee. Maar goed, het is en blijft Pinkpop. Er staan ieder jaar wel minstens 3 á 4 van dat soort ‘braderieacts’.

Ik verwacht Di-rect nog wel op PP. Dit weekend gezien op Back at Sea, was een leuk optreden hoewel ik geen fan van de band ben. Zie ze 1000 maal liever komen dan Kensington. Kensington is gewoon bleggggh

ik verwachte Di-rect dit jaar, ik neem aan dat ze dan aankomende editie wel komen.
Ook Moke met nieuw album, na vorige keren niet geweest te zijn en wat theatershows lijjkt me Pinkpop wel weer mogelijk.
zet daar als NL-classic-act nog Golden Earring bij, best oké hoor.
Al 10 jaar niet meer geweest, ik denk dat de band die de eerste Pinkpop gered heeft met eigen geluidinstallatie verdiend om het 50 jarig bestaan dan ook daar te vieren.
50 jaar in het vak en wisten een overtuigend optreden neer te zetten afgelopen zaterdag, ik kreeg na afloop nog een Pinkpop 2016 sticker die werden uitgedeeld door de Pinkpop Crew aanwezig van Buro Pinkpop.
Speelden alvast 1 nieuw nummer van de EP die 4 december uitkomt.
Ik dacht zelfs, normaal gezien is er laatste jaren een act samen met orkest.
Mij lijkt het wel wat, Golden Earring hits met orkest, dacht ik nog...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
bcmrmaybe wrote:
Het is erg makkelijk programmeren, en dat is nou net het probleem ermee. Maar goed, het is en blijft Pinkpop. Er staan ieder jaar wel minstens 3 á 4 van dat soort ‘braderieacts’.


Ik verwacht Di-rect nog wel op PP. Dit weekend gezien op Back at Sea, was een leuk optreden hoewel ik geen fan van de band ben. Zie ze 1000 maal liever komen dan Kensington. Kensington is gewoon bleggggh


ik verwachte Di-rect dit jaar, ik neem aan dat ze dan aankomende editie wel komen.
Ook Moke met nieuw album, na vorige keren niet geweest te zijn en wat theatershows lijjkt me Pinkpop wel weer mogelijk.
zet daar als NL-classic-act nog Golden Earring bij, best oké hoor.
Al 10 jaar niet meer geweest, ik denk dat de band die de eerste Pinkpop gered heeft met eigen geluidinstallatie verdiend om het 50 jarig bestaan dan ook daar te vieren.
50 jaar in het vak en wisten een overtuigend optreden neer te zetten afgelopen zaterdag, ik kreeg na afloop nog een Pinkpop 2016 sticker die werden uitgedeeld door de Pinkpop Crew aanwezig van Buro Pinkpop.
Speelden alvast 1 nieuw nummer van de EP die 4 december uitkomt.
Ik dacht zelfs, normaal gezien is er laatste jaren een act samen met orkest.
Mij lijkt het wel wat, Golden Earring hits met orkest, dacht ik nog…


is ook goed maar ze hebben niks gezegd verder?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Ik zal goed opletten of ze iets zeggen op hun zoveelste mijpaal optreden in de Ziggodome op 12-12
Van mij mogen ze naar Pinkpop, graag zelfs
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Golden Earring en Di-Rect spelen in iedere Boerenschuur van NL, waarom dan zoiets naar Pinkpop halen?

Zelfde voor Kensington hoor, leuk dat ze nu 2x 2x Ziggo Dome doen, maar die staan (of stonden) voorheen ook op ieder dorpsfeest en braderietje. Snap niet dat Pinkpop dat soort bands structureel blijft programmeren, zeker niet op hoge spots. Zoals Jan zo mooi kan zeggen spelen ze toch Champions League?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Di-rect vind ik zelfs een veel betere band dan Kotsington maar dat is imo.

Ik ben en blijf voor zo min mogelijk NL namen:p
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.520
4.850
Het affiche moet ook gevuld worden. En het liefst met ook een paar namen die iedereen kent.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Als we het Limburgs Dagblad mogen geloven, kunnen we Paul McCartney als gerucht weer boven water halen.

https://www.facebook.com/vroegeropdezedag/photos/a.768780869836129.1073741827.768769136503969/944759762238238/?type=3&theater
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Als we het Limburgs Dagblad mogen geloven, kunnen we Paul McCartney als gerucht weer boven water halen.

https://www.facebook.com/vroegeropdezedag/photos/a.768780869836129.1073741827.768769136503969/944759762238238/?type=3&theater
Blijkbaar Rock in Rio ook, meen ik gezien te hebben.
Blijven weinig 'grote' namen over zo hè... Dus Macca idd kans aanwezig.
Springsteen lijkt me niet, te kort geleden geweest en ik gok op een stadion show.
Guns'n'Roses lijkt storm in glas water??!?!
Geen Foo Fighters. Geen U2 omdat ze waarschijnlijk stadions doen. Sabbath exclusief BeneLux op Graspop.
Geen Coldplay omdat ze stadions doen. Bij Rock in Rio staat Queen, maar kunnen we doorstrepen. Bij Rock in Rio geruchten over AC/DC en Rihanna maar doen blijkbaar ook geen festivals, tenminste zo lijkt het nu. Rihanna in NL in ieder geval ArenA net als Coldplay.
Zegut heeft het over Bon Jovi gehad, nog geen idee waar nieuws daar over blijft dus lijkt me geen festivals te worden.
Pearl Jam naar alle waarschijnlijkheid ook naar ZiggoDome....?

tja, lijkt mij dat we het binnen enkele weken wel moeten weten, enige optie over imo dan Sir Macca?
Of heeft iemand nog betere ideeën??
Elton John nieuw album en tour of iets dergelijks, of iets waar we nu niet aan denken?
Roept u maar....
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ik vind heel aannemelijk dat áls er een GNR reunie komt dat dat op z'n vroegst pas eind 2016 echt een flinke tour wordt en wellicht in de zomer even geldscheppen bij de allergrootsten (denk aan: Rockavaria/Rock im Revier, Rock in Rio, Coachella). Tenzij het een grotere tour wordt zie ik PP daar niet zo snel bijzitten.

Macca kan nog steeds maar is net als PJ zo'n verhaal wat ieder jaar rondhumt. Kan dat Facebook-artikeltje ook niet echt serieus nemen. Macca stond dit jaar gewoon nog op Firefly, dus waarom die beste man geen festivals zou willen doen? Zelfde verhaal met AC/DC op Coachella...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken