Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Wat betreft PJ ….. ik word steeds pessimitischer …. bronnen rondom de 10club (die het laatste 9 jaar steeds bij het juiste eind hadden) melden dit …. wordt waarschijnlijk weer Ziggo Dome. Mijn zoon (11 jaar) blij …. in het Ziggo Dome mag hij mee … Pinkpop niet
Dat zei ik: het gerucht gaat ZiggoDome, maar dat kan ook afgeleid zijn uit locaties van de vorige tours toen viel Pinkpop buiten de data. Nu waarschijnlijk wel binnen de data.

Daarnaast, waar is Queen+AL gebleven?
Aardappelhoofd heeft gelijk, Isle of Wight op de 12e juni.
En aangezien we uitgaan van RHCP de 10e en Rammstein de 11e, is dat niet meer mogelijk.


BTW!!
Eigenlijk vreemd dat er deze week nog geen nieuwtje gekomen is?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Wat ik veel opvallender vind nog is de plotseling stilte rond Guns `n Roses

Het is en blijft GNR, vandaar dat ik al eerder zei 'eerst zien, dan geloven'. Het was zogezegd een kwestie van dagen, en ondertussen zijn we weer een ruime week verder. Nou kan ik me voorstellen dat de gebeurtenissen in Parijs wellicht ook invloed hebben. Je gaat ook niet doodleuk een paar dagen later feestelijk een reunietour met (mogelijke) stops in Parijs/Frankrijk aankondigen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Wat ik veel opvallender vind nog is de plotseling stilte rond Guns `n Roses

http://www.alternativenation.net/coachella-want-guns-n-roses-reunion/
dit, meer niet.
Het gerucht van Rock im Revier en Rock in Rio vorige week en idd daarna een soort slaapstand...
Dat terwijl het gerucht was dat het slechts dagen zou duren, niets hé...


Het is en blijft GNR, vandaar dat ik al eerder zei ‘eerst zien, dan geloven’. Het was zogezegd een kwestie van dagen, en ondertussen zijn we weer een ruime week verder. Nou kan ik me voorstellen dat de gebeurtenissen in Parijs wellicht ook invloed hebben. Je gaat ook niet doodleuk een paar dagen later feestelijk een reunietour met (mogelijke) stops in Parijs/Frankrijk aankondigen.
HIer zit wel wat in idd...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Rick wrote:
Wat ik veel opvallender vind nog is de plotseling stilte rond Guns `n Roses


Het is en blijft GNR, vandaar dat ik al eerder zei ‘eerst zien, dan geloven’. Het was zogezegd een kwestie van dagen, en ondertussen zijn we weer een ruime week verder. Nou kan ik me voorstellen dat de gebeurtenissen in Parijs wellicht ook invloed hebben. Je gaat ook niet doodleuk een paar dagen later feestelijk een reunietour met (mogelijke) stops in Parijs/Frankrijk aankondigen.

Ja, zoiets had ik al ook al bedacht.
Sterker nog, ik gok dat het daarom deze week helemaal rustig is
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ja, zeker gezien het feit dat het zo zijn impact had op de muziekindustrie met bands als EODM, Deftones die aanwezig waren, en derhalve hun tour afbraken, net als Foo Fighters en Lamb of God. GNR twitterde ook iets over Parijs, kan je niet 2 dagen later 'OMG WOW WE ARE BACK' hallelujah gaan posten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.069
2.080
https://sites.google.com/site/thundercrackspringsteen/rumors

Springsteen dan maar?
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
Ik zou Springsteen persoonlijk hewoon toejuichen, ik snap dat het niet verrassend is. Maar Je hebt met RHCP al een headliner die je 10 jaar niet hebt gehad en Rammstein als extra grote naam. Dus Springsteen is niet verrassend, maar je knalt wel gegarandeerd het weekend uit, en ik vind het eigenlijk ook wel cool als ie zoals daar gezegd wordt met alleen de E Street Band gaat touren.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.471
716
Rick wrote:
Wat ik veel opvallender vind nog is de plotseling stilte rond Guns `n Roses


Het is en blijft GNR, vandaar dat ik al eerder zei ‘eerst zien, dan geloven’. Het was zogezegd een kwestie van dagen, en ondertussen zijn we weer een ruime week verder. Nou kan ik me voorstellen dat de gebeurtenissen in Parijs wellicht ook invloed hebben. Je gaat ook niet doodleuk een paar dagen later feestelijk een reunietour met (mogelijke) stops in Parijs/Frankrijk aankondigen.

Als Coachella erin betrokken is zullen zij er ook wel iets mee te maken hebben. Zullen sowieso wel eisen dat ze die reunie exclusief bekend mogen maken.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Wolfmoter nieuwe plaat uit .... in april aan het touren in Noord Amerika ..... zie ze graag weer op Pinkpop !!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Wolfmoter nieuwe plaat uit …. in april aan het touren in Noord Amerika ….. zie ze graag weer op Pinkpop !!

Ik neem aan dat je Wolfmother bedoelt en de plaat komt uit in februari. De tour in Noord-Amerika is vooral in maart. Maar is inderdaad een kanshebber en ik zou ze ook graag zien komen ja.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Wolfmoter nieuwe plaat uit …. in april aan het touren in Noord Amerika ….. zie ze graag weer op Pinkpop !!
Jazeker. Ik heb ze ook in de gaten, lijkt me zeker een goede toevoeging voor meerdere festivals.

Morgen ben ik btw bij Golden Earring in het kader van 50 jarig jubileum tour, zal eens opletten of ze iets over terugkeren zeggen ;)
4 december komt een nieuw mini album uit.
Na 1970, 1977 en 2005, is dit toch wel 'het' moment om nog eens terug te komen imo...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Golden Earring zou in principe elk jaar op PP kunnen staan dus zou niet weten waarom ze dit jaar meer kans maken behalve dan omdat ze 50 jaar bestaan. Ik sluit het niet uit hoor, maar ik verwacht het ook niet direct. Zou wel eens een keer een goede Nederlandse band zijn.

That being said... Veel plezier morgen @DennisvdBr!
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
ja golden earing vind ik ook een kans hebber maar is het niet meer iets voor bospop of pinkpop clasic aangezien buro pinkpop dat optreden organiseert. als je nagaat vorig jaar status quo die er een tijd ervoor op pp clasic stonden?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Rick wrote:
Wat ik veel opvallender vind nog is de plotseling stilte rond Guns `n Roses


Het is en blijft GNR, vandaar dat ik al eerder zei ‘eerst zien, dan geloven’. Het was zogezegd een kwestie van dagen, en ondertussen zijn we weer een ruime week verder. Nou kan ik me voorstellen dat de gebeurtenissen in Parijs wellicht ook invloed hebben. Je gaat ook niet doodleuk een paar dagen later feestelijk een reunietour met (mogelijke) stops in Parijs/Frankrijk aankondigen.


Als Coachella erin betrokken is zullen zij er ook wel iets mee te maken hebben. Zullen sowieso wel eisen dat ze die reunie exclusief bekend mogen maken.

Eens, nou lijken me die altijd wel in de picture bij dit soort dingen. De verhalen dat ze 5 mio de plank hebben liggen voor reunies van bands als Led Zep, GNR e.d. zijn al even bekend.
 

Yakkslapper

Playlistbediener
17 okt 2015
20
0
Rock in Rio heeft de eerste naam gelost: Hollywood Vampires. Een groep bestaande uit Alice Cooper, Joe Perry (van Aerosmith) en Johnny Depp. Hun tourbasist is Duff MCKagan; wat dit voor t GnR verhaal zou betekenen, geen idee. Lijkt me sowieso wel grappig om te zien, maar ik denk niet dat PP dit zal boeken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.567
6.760
Rock in Rio heeft de eerste naam gelost: Hollywood Vampires. Een groep bestaande uit Alice Cooper, Joe Perry (van Aerosmith) en Johnny Depp. Hun tourbasist is Duff MCKagan; wat dit voor t GnR verhaal zou betekenen, geen idee. Lijkt me sowieso wel grappig om te zien, maar ik denk niet dat PP dit zal boeken.
Naast Queen de 2e naam.
Weet idd niet wat het inhoud, kan ook zijn dat dit betekend dat GnR ook de 27e staat als headliner? Dus Duff 2X op stage staat.
Alice Cooper is wel een mooie voor volgend festival seizoen imo
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Geen idee meer waar ik het gelezen heb (ergens op FB) maar G 'n R zouden in 2017 pas een grote tour plannen.
Echter schijnen er zoveel mensen aan te 'trekken' (ook de beurs dus) dat er mogelijk al in 2016
enkele (exclusieve) festival optredens zijn maar dan alleen in de USA en omstreken.

Ik vond het een aannemelijk verhaal.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Gister bij BMTH geweest, teringjantje hee wat een goede vette show. Nonstop pitjes bouwen en lekker gek doen, TOP!

Helaas geen dingen gehoord als: See You Next Year / at Pinkpop.

Deze band past perfect op de dag van Rammstein alhoewel het misschien iets teveel scream is voor Pinkpop
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gister bij BMTH geweest, teringjantje hee wat een goede vette show. Nonstop pitjes bouwen en lekker gek doen, TOP!

Helaas <strong class="d4pbbc-bold">geen dingen gehoord als: See You Next Year / at Pinkpop.

Deze band past perfect op de dag van Rammstein alhoewel het misschien iets teveel scream is voor Pinkpop

Hoezo teveel scream? Met dat nieuwe album zijn ze ondertussen druk bezig om de harten van 14-jarige pubermeisjes te veroveren die 5 Seconds of Summer ook geweldig vinden. Zelf vind ik Sempiternal geniaal, maar That's the Spirit is behoorlijke bagger.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken