Pinkpop 2016

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Inderdaad via http://www.rockamring-blog.de/2015/11/18/rock-am-ring-rock-im-park-2016-teilnahme-von-tenacious-d-angedeutet-neue-bands-noch-in-dieser-woche/

Van daaruit gaan zoeken naar het filmpje op Facebook van Marek Lieberberg Konzertagentur. Maar het RaR-filmpje is weer weg...
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
https://vimeo.com/143848724

Dit filmpje kan ik vinden. Hier een schijnt een verwijzing naar 'School of Rock' in te zitten. Jack Black van Tenacious D acteert in deze film.


Ik zou ze wel toejuichen voor Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Volgens mij komt het niet uit een filmpje, maar uit een andere post...
Rock im Park
Jetzt schon über 20.000 Rock im Park Fans am Start! Danke!
Der zeitlich limitierte Frühbucherpreis gilt noch bis einschließlich 28. November. Danach kostet das 3 Tage-Festivalticket inkl. Parken, Campen, VVK-Gebühr und 10 Euro rückzahlbares Müllpfand 185 Euro.
Stand by for Nürnberg School of Rock announcement this week!
‪#‎RIP2016‬ ‪#‎teamrockimpark‬
Vertaling bekijken
Tijdlijnfoto's · Gisteren om 12:28 ·
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Er lekken posters van de Coldplay Tour. April/mei Zuid-Amerika en dan eind mei Barcelona. In Juni in Engeland.

Ziet er inderdaad uit dat het Stadions worden. Via Coldplaying
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Er lekken posters van de Coldplay Tour. April/mei Zuid-Amerika en dan eind mei Barcelona. In Juni in Engeland.

Ziet er inderdaad uit dat het Stadions worden. Via Coldplaying

http://forum.festileaks.com/forums/topic/coldplay/page/2/#post-87612

ja, het kan idd eventueel gaan passen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Meet Tenacious D naar RaR/RiP geef ik Pinkpop een grote kans.
http://www.tenaciousd.com/tenacious-d-to-play-germanys-rock-am-ring-rock-im-park-june-3-5-2016/

btw Kyle was in 2008 nog present op Pinkpop.
https://www.flickr.com/photos/hermanroggeveen/2540850331/in/photostream/
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
We’re excited to announce the Latin American and European legs of next year’s A Head Full Of Dreams Tour, with 20 stadium shows confirmed across 14 countries in Europe and Latin America.
The dates are as follows:
Thursday, March 31 - Estadio Unico de La Plata, Buenos Aires, AR
Sunday, April 3 - Estadio Nacional, Santiago, CL
Tuesday, April 5 - Estadio Nacional, Lima, PE
Thursday, April 7 - Allianz Parque, Sao Paulo, BR
Sunday, April 10 - Maracana, Rio de Janeiro, BR
Wednesday, April 13 - Estadio El Campin, Bogota, CO
Saturday, April 16 - Foro Sol, Mexico City, MX
Tuesday, May 24 - Stade Charles-Ehrmann, Nice, FR
Thursday, May 26 - Estadi Olimpic, Barcelona, ES
Wednesday, June 1 - Veltins-Arena, Gelsenkirchen, DE
Saturday, June 4 - Etihad Stadium, Manchester, UK
Tuesday, June 7 - Hampden Park, Glasgow, UK
Saturday, June 11 - Stadion Letzigrund, Zurich CH
Thursday, June 16 - Wembley Stadium, London, UK
Saturday, June 18 - Wembley Stadium, London, UK
Thursday, June 23 - Amsterdam ArenA, Amsterdam, NL
Wednesday, June 29 - Olympiastadion, Berlin, DE
Friday, July 1 - Volksparkstadion, Hamburg, DE
Sunday, July 3 - Friends Arena, Stockholm, SE
Tuesday, July 5 - Telia Parken, Copenhagen, DK
There will be an exclusive UK ticket pre-sale at 9.30am GMT on Thursday, November 26 for anyone who pre-orders (or has already pre-ordered) the band’s new album, A Head Full Of Dreams, in any format from Amazon UK, before 11.59pm on Monday, November 23.
Tickets for the UK/European shows go on general sale on Friday, November 27 at 9.30am GMT (UK shows) and 10am CET (all others) via Ticketmaster. On sale details for the Latin American shows can be found at the official Coldplay site's Tour page.
Further shows, including the North American leg of the tour, will be announced at a later date.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
zonnig nieuws op een grijze dag: Coldplay komt op 23 juni 2016 met hun ‘A Head Full Of Dreams Tour’ naar Amsterdam ArenA! Check mojo.nl/coldplay voor meer info.
American Express kaarthouders kunnen vanaf woensdag 09.00u kaarten bestellen in de presale: http://bit.ly/ColdplayAMEXfb
Het vrolijke ‘Adventures Of A Lifetime’ heb je ongetwijfeld al vaker voorbij horen komen op de radio. Het is de eerste single van Coldplay’s 7e album ‘A Head Full Of Dreams’. Dit album komt over exact twee weken uit. “We wanted to make something colorful and joyful! This record is us being happy and free, and us enjoying being in this group. A Head Full Of Dreams was written as a record to be performed live. We can’t wait to do that.” Wij kunnen ook niet wachten, who’s with us?


nieuws van mojo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
dus…..Pearl Jam??

als ze idd gaan touren geef ik ze een grote kans.
Maar het gerucht gaat ZiggoDome, maar dat kan ook afgeleid zijn uit locaties van de vorige tours toen viel Pinkpop buiten de data.
Nu lijken ze mei/juni te gaan touren, maar dat is nog afwachten.
Blijkbaar moeten we voor nieuws toch echt wachten tot na deze tour in Zuid-Amerika, er is zelfs volgens enkele geruchten sprake van 11 december aankondiging??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Voor Pearl Jam nog niks concreets bekend dus?

Nee, blijft nog hangen op de zelfde geruchten nu...

Ook Guns'n'Roses nog geen nieuws, blijkbaar is Coachella 2016 nu ook in the Running.

Ik blijf voorlopig erbij dat we moeten wachten op Rock in Rio, daar moeten nog wat Headliners bij en daar zit gegarandeerd in mijn ogen de derde voor Pinkpop bij.
Daar zijn een aantal variaties qua headliners, zowel reëel als niet reëel, o.a. recent langs zien komen Paul McCartney, al een tijdje AC/DC, zelfs Rihanna en Maroon 5 en dan nog volgens geruchten uit Portugal ook dus PJ en GnR.
1 van die denk ik dan voor Pinkpop??
Maar dat is maar een gok.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
GNR is mijn inziens geen headliner ..... ook niet in de orginele bezetting.
Jaar of wat terug was ik in het Gelredome ..... nog geen 10.000 mensen.
Bovendien is Axl niet te vertrouwen qua aanvangstijdstip ..... risico is daarmee te groot.
Misschien als sub .... (ik weet het dan is het aanvangstijdstip ook een risico)

Wat betreft PJ ..... ik word steeds pessimitischer .... bronnen rondom de 10club (die het laatste 9 jaar steeds bij het juiste eind hadden) melden dit .... wordt waarschijnlijk weer Ziggo Dome. Mijn zoon (11 jaar) blij .... in het Ziggo Dome mag hij mee ... Pinkpop niet ;)
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ziggo word ik ook blij van! Kunnen ze een boeiendere headliner boeken imo. zolang t geen Editors is want die zijn te klein imo voor die spot en daar kan een mooiere band staan..
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
GNR is mijn inziens geen headliner ….. ook niet in de orginele bezetting.
Jaar of wat terug was ik in het Gelredome ….. nog geen 10.000 mensen.
Bovendien is Axl niet te vertrouwen qua aanvangstijdstip ….. risico is daarmee te groot.
Misschien als sub …. (ik weet het dan is het aanvangstijdstip ook een risico)

Sorry maar jou kan ik na dit niet meer serieus nemen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
GNR is mijn inziens geen headliner ….. ook niet in de orginele bezetting.
Jaar of wat terug was ik in het Gelredome ….. nog geen 10.000 mensen.
Bovendien is Axl niet te vertrouwen qua aanvangstijdstip ….. risico is daarmee te groot.
Misschien als sub …. (ik weet het dan is het aanvangstijdstip ook een risico)

Wat betreft PJ ….. ik word steeds pessimitischer …. bronnen rondom de 10club (die het laatste 9 jaar steeds bij het juiste eind hadden) melden dit …. wordt waarschijnlijk weer Ziggo Dome. Mijn zoon (11 jaar) blij …. in het Ziggo Dome mag hij mee … Pinkpop niet
1f609.png

Grappig, bij mijn zoon precies het omgekeerde, ook 11, maar ik neem `m juist mee naar Pinkpop.
Ziggodome wil ik staan en dat kan niet al hij er bij is
Hoe dan ook, ook ik geloof niet in Pinkpop, sterker nog, ik heb het idee dat ze daar helemaal niet willen spelen, zelfs al zou het kunnen, weet niet waarom. Zeg maar een onderbuikgevoel

In het rijtje van evt headliners kan Bruce weer weel bijgeschreven worden. Hij zou 19-12 een zeer korte tour aankondigen, van 2 a 3 maanden. Aangezien de info no zeer summier is het toch iets om rekeing mee te houden.
Daarnaast, waar is Queen+AL gebleven?
 

Aardappelhoofd

Playlistbediener
6 jan 2014
36
15
eh wrote:
GNR is mijn inziens geen headliner ….. ook niet in de orginele bezetting.
Jaar of wat terug was ik in het Gelredome ….. nog geen 10.000 mensen.
Bovendien is Axl niet te vertrouwen qua aanvangstijdstip ….. risico is daarmee te groot.
Misschien als sub …. (ik weet het dan is het aanvangstijdstip ook een risico)

Wat betreft PJ ….. ik word steeds pessimitischer …. bronnen rondom de 10club (die het laatste 9 jaar steeds bij het juiste eind hadden) melden dit …. wordt waarschijnlijk weer Ziggo Dome. Mijn zoon (11 jaar) blij …. in het Ziggo Dome mag hij mee … Pinkpop niet
1f609.png



Grappig, bij mijn zoon precies het omgekeerde, ook 11, maar ik neem `m juist mee naar Pinkpop.
Ziggodome wil ik staan en dat kan niet al hij er bij is
Hoe dan ook, ook ik geloof niet in Pinkpop, sterker nog, ik heb het idee dat ze daar helemaal niet willen spelen, zelfs al zou het kunnen, weet niet waarom. Zeg maar een onderbuikgevoel

In het rijtje van evt headliners kan Bruce weer weel bijgeschreven worden. Hij zou 19-12 een zeer korte tour aankondigen, van 2 a 3 maanden. Aangezien de info no zeer summier is het toch iets om rekeing mee te houden.
Daarnaast, waar is Queen+AL gebleven?

Die staan op Isle of Wight
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken