WeckoJ wrote:
Ja, Florence + The Machine kunnen we wel vergeten. Want he lijkt me sterk dat ze eerst Pinkpop doen, een week later in de VS spelen en tijdens Werchter dus weer in Europa zijn.
nee, denk het niet voor Pinkpop.
zoals eloelo ook al aangeeft, eerst is F+TM nog in VS o.a. “20TH-22ND MAY: HANGOUT MUSIC FESTIVAL” en dan “17TH-19TH JUNE: FIREFLY MUSIC FESTIVAL”
Mijn conclusie, nee, ze is niet tijdens Pinkpop in Europa.
http://florenceandthemachine.net/#live
Staan bij Firefly ook wat namen op die ook op HU/SO staan, die ik eerder wel verwacht had maar dus niet tijdens Pinkpop verwacht kunnen worden.
o.a. zie ik Flogging Molly en Two Door Cinema Club.
Elle King die ik gisteren noemde staat ook op de Firefly lineup, dus kan ook een streep door.
Kijk ik dan bij RaR/RiP zie ik The 1975 en Major Lazer staan, die zijn dus eerst nog wel in Europa en kunnen eventueel nog na Pinkpop naar VS.
Het zal voor Pinkpop dus zeer interressant zijn wat er nog voor het Pinkpop-weekend op de festivals speelt, Rock in Rio en RaR/RiP zijn daarin voor de Pop-invloeden een mogelijk belangrijke factor.
Zeer interessant de ontwikkelingen in VS te volgen, Bonnaroo tijdens Pinkpop en Governors Ball NYC weekje eerder, Firefly weekje later.