Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Nightwish? Niet per se een fan maar ze zijn in de buurt

Of Motorhead?


Gatvertamme Motorhead. Lemmy kan echt niet meer zingen, hij is echt te oud, het klinkt allemaal hetzelfde. Daarentegen Nightwish zou ik wel graag willen zien.
 

ronald1617899553

Playlistbediener
26 okt 2015
11
0
Korn kan toch nog steeds op pinkpop verschijnen? Of gaan ze alleen zalen af met de nieuwe tour? Zou wel gaaf zijn op pinkpop!

Even wat andere acts die ik wel gaaf vind om te zien spelen op pinkpop:
Noisia (gegarandeerd beter beukwerk in de tent als er iets van "dance" moet komen)
Skunk anansie (nieuw album)
The Prodigy
Volbeat
Zebrahead
The Amity Affliction (voor rammstein)
Annisokay (voor rammstein)

Ach ja... niet heel realistisch maar mag toch een beetje dromen?

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Waarom werd Korn hier aanzien als een potentiele sub? Bij hun vorige passage in 2007 mochten ze nog niet eens 3FM afsluiten, dan ga je hen nu toch niet zo'n hoge spot geven?
 

MyMusic

Playlistbediener
1 dec 2014
36
0
Waarom werd Korn hier aanzien als een potentiele sub? Bij hun vorige passage in 2007 mochten ze nog niet eens 3FM afsluiten, dan ga je hen nu toch niet zo’n hoge spot geven?

In het genre is het toch een van de grootste bands. Dus ik zou niet weten waarom niet. Plus dat hun originele gitarist weer terug is, maakt ze alleen maar populairder,
welk alternatief heb je ?

Alleen is die Korn '20' tour niet zo geschikt voor festivals, had dit jaar op Graspop het idee dat er maar weinigen waren die het echt konden waarderen dat de band eerst hun debuut integraal speelde, om vervolgens af te sluiten met 2 hitjes.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Viel me op dat Elle King compleet dol gedraaid wordt op radio.
Tourt ten minste tot en met april in VS.
Zal mij niet verbazen als ze haar rond juni naar meerdere festivals halen in Europa, ik zeg Stage 4 Pinkpop??
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.597
4.700
Veel Firefly namen kun je afschrijven voor pinkpop. Denk hierbij aan Florence + Machine, Tame Impala. Florence is tot eind mei in de US, en zal er dan 16-19 juni weer moeten zijn. Je kan het niet uitsluiten, maar het verlaagt de kansen wel degelijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Het is Elle King ;)

en idd, denk veel afschrijvers door Firefly...

Mumford & Sons en nog 111 namen voor Firefly 2016 : http://festileaks.com/2015/11/mumford-sons-en-nog-111-namen-voor-firefly-2016/
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, Florence + The Machine kunnen we wel vergeten. Want he lijkt me sterk dat ze eerst Pinkpop doen, een week later in de VS spelen en tijdens Werchter dus weer in Europa zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Ja, Florence + The Machine kunnen we wel vergeten. Want he lijkt me sterk dat ze eerst Pinkpop doen, een week later in de VS spelen en tijdens Werchter dus weer in Europa zijn.
nee, denk het niet voor Pinkpop.
zoals eloelo ook al aangeeft, eerst is F+TM nog in VS o.a. "20TH-22ND MAY: HANGOUT MUSIC FESTIVAL" en dan "17TH-19TH JUNE: FIREFLY MUSIC FESTIVAL"
Mijn conclusie, nee, ze is niet tijdens Pinkpop in Europa.
http://florenceandthemachine.net/#live

Staan bij Firefly ook wat namen op die ook op HU/SO staan, die ik eerder wel verwacht had maar dus niet tijdens Pinkpop verwacht kunnen worden.
o.a. zie ik Flogging Molly en Two Door Cinema Club.
Elle King die ik gisteren noemde staat ook op de Firefly lineup, dus kan ook een streep door.

Kijk ik dan bij RaR/RiP zie ik The 1975 en Major Lazer staan, die zijn dus eerst nog wel in Europa en kunnen eventueel nog na Pinkpop naar VS.

Het zal voor Pinkpop dus zeer interressant zijn wat er nog voor het Pinkpop-weekend op de festivals speelt, Rock in Rio en RaR/RiP zijn daarin voor de Pop-invloeden een mogelijk belangrijke factor.
Zeer interessant de ontwikkelingen in VS te volgen, Bonnaroo tijdens Pinkpop en Governors Ball NYC weekje eerder, Firefly weekje later.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
WeckoJ wrote:
Ja, Florence + The Machine kunnen we wel vergeten. Want he lijkt me sterk dat ze eerst Pinkpop doen, een week later in de VS spelen en tijdens Werchter dus weer in Europa zijn.


nee, denk het niet voor Pinkpop.
zoals eloelo ook al aangeeft, eerst is F+TM nog in VS o.a. “20TH-22ND MAY: HANGOUT MUSIC FESTIVAL” en dan “17TH-19TH JUNE: FIREFLY MUSIC FESTIVAL”
Mijn conclusie, nee, ze is niet tijdens Pinkpop in Europa.
http://florenceandthemachine.net/#live

Staan bij Firefly ook wat namen op die ook op HU/SO staan, die ik eerder wel verwacht had maar dus niet tijdens Pinkpop verwacht kunnen worden.
o.a. zie ik Flogging Molly en Two Door Cinema Club.
Elle King die ik gisteren noemde staat ook op de Firefly lineup, dus kan ook een streep door.

Kijk ik dan bij RaR/RiP zie ik The 1975 en Major Lazer staan, die zijn dus eerst nog wel in Europa en kunnen eventueel nog na Pinkpop naar VS.

Het zal voor Pinkpop dus zeer interressant zijn wat er nog voor het Pinkpop-weekend op de festivals speelt, Rock in Rio en RaR/RiP zijn daarin voor de Pop-invloeden een mogelijk belangrijke factor.
Zeer interessant de ontwikkelingen in VS te volgen, Bonnaroo tijdens Pinkpop en Governors Ball NYC weekje eerder, Firefly weekje later.

dus flogging molly kunnen we dus helemaal afschrijven?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Jammer geen F+TM daar baal ik nou echt ff van, die schrijf ik dan met een potloodje op voor Lowlands. Ik verwacht dat ze nog de nazomerfestivals gaat doen en NL (hopelijk) niet overslaat
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
dus flogging molly kunnen we dus helemaal afschrijven?

HU/SO is 24/26 juni in Duitsland. Firefly is 17/19 juni in de USA PP 10/12 juni Nederland

Dus FM zou dan vanuit Europa naar USA gaan en dan weer naar Europa.

Dat is niet rendabel voor zulke bands
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
RaR/RiP kondigt aan deze week met nieuwe namen te komen. Uit het promofilmpje is enigszins op te maken dat Tenacious D hier tussen zit. In 2012 gaven zij een sensationeel optreden. Wellicht dat Pinkpop daardoor ook interesse heeft...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
RaR/RiP kondigt aan deze week met nieuwe namen te komen. Uit het promofilmpje is enigszins op te maken dat Tenacious D hier tussen zit. In 2012 gaven zij een sensationeel optreden. Wellicht dat Pinkpop daardoor ook interesse heeft…

Welk promofilmpje?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
http://www.rockamring-blog.de/

dat is het enige wat ik kan vinden nu. Tenacious D zou een erg leuke act zijn voor PP. Ik juich het toe.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken