Pinkpop 2016

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Btw, ik zit nu Halestorm te luisteren, dat zou een prima boeking zijn voor Pinkpop mijn inziens

Halestorm..Eindelijk meer fans:p Ben alleen benieuwd of ze een festival aandoen in Nederland.. Ze zijn dit jaar in de zomer in bij Munsterrock ( of iets dergelijks) geweest en ze hebben een show gegeven in 013. In februari komen ze opnieuw terug in en geven ze een concert in Tivoli. Dus ik denk dat de kans kleiner is imo. Maar zou wel goed kunnen vanwege hun nieuwe album

Ze touren altijd al veel, staan iig van de zomer op Hellfest.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Btw, ik zit nu Halestorm te luisteren, dat zou een prima boeking zijn voor Pinkpop mijn inziens

Halestorm..Eindelijk meer fans:p Ben alleen benieuwd of ze een festival aandoen in Nederland.. Ze zijn dit jaar in de zomer in bij Munsterrock ( of iets dergelijks) geweest en ze hebben een show gegeven in 013. In februari komen ze opnieuw terug in en geven ze een concert in Tivoli. Dus ik denk dat de kans kleiner is imo. Maar zou wel goed kunnen vanwege hun nieuwe album

Nou, ben niet echt fans, als ik ze op een van de festivals zou zien, zou dat leuk zijn, maar zo bijzonder is het muzikaal gezien niet
 

MyMusic

Playlistbediener
1 dec 2014
36
0
Ik heb ze 3 jaar terug eens gezien in het voorprogramma van Slash, wel een aardige band, meer niet.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
MyMusic wrote:
Loveless wrote:


Ex-manager GNR.


Laten we het gewoon lekker afwachten.


Mwah, kritisch geluidje mag ook wel toch? Als we het gewoon moeten afwachten hoeft die continue stroom speculatie en tig blogjes die maar één bron nalullen ook niet…

Dat begin ik me dus ook af te vragen, is dit alles nu puur gebaseerd op dat maffe wijf wat met d`r half dronken kop wat zegt en op dat bericht van Dish?
Misschien word het dan wel tijd om dit toch eens met een hele grote korrel zout te gaan nemen
 

MyMusic

Playlistbediener
1 dec 2014
36
0
Slash heeft zelf gezegd dat hij weer met Axl gesproken heeft, en dat het 'fun' was. Daarnaast hebben we de bevestiging van Scott Weiland en Nikki Sixx, de half dronken bevestiging van de vriendin van de vrouw van Duff, de festivalboekers die allemaal aanbiedingen krijgen, De cryptische tweets van GNR zelf, het feit dat toevallig beide gitaristen en de bassist er uit stappen op hetzelfde moment, het feit dat Duff in 2014 al op tour was met ze, en het feit dat de manager van de band al had gezegd dat '2016 een groots jaar voor GNR zou worden, met binnen een paar maanden meer nieuws',
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Dus nu RHCP ook op Werchter.
Beredenering van mijn kant:
nu Rammstein en RHCP op beide festivals staan, de derde headliner van Pinkpop staat niet op Rock Wechter (eventueel wel WT?, maar niet RW)
Dus mijn conclusie, headliners die uit te sluiten zijn voor komst naar Rock Werchter, met beschikbare tourdata met Pinkpop zijn grote kanshebber 3de headliner.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.684
841
Dus nu RHCP ook op Werchter.
Beredenering van mijn kant:
nu Rammstein en RHCP op beide festivals staan, de derde headliner van Pinkpop staat niet op Rock Wechter (eventueel wel WT?, maar niet RW)
Dus mijn conclusie, headliners die uit te sluiten zijn voor komst naar Rock Werchter, met beschikbare tourdata met Pinkpop zijn grote kanshebber 3de headliner.

Als jouw beredenering zou kloppen verkleint dit ook de evt komt van Pearl Jam dus, gezien het feit dat ik verwacht dat PJ eerder voor Werchter zal kiezen
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nou, het lijkt zo te zijn dat PP altijd een headliner anders heeft. Iedereen dacht dan dus eigenlijk dat dit RHCP zou zijn, rare actie ook van RW om hier zoveel later mee te komen. Anyway het lijkt me voor Pinkpop idd niet handig om 3 dezelfde headliners te hebben als RW maar uitsluiten zou ik het niet doen. Daarnaast PJ stond nog niet zo lang geleden nog op RW en PP is veel langer geleden. Dus ze zouden beide kunnen doen of wellicht zijn ze maar bij een van de 2 hier in Europa? Hoe dan ook, de bevestiging van RHCP op RW heeft eigenlijk weinig nieuwswaarde voor PP imo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Nou, het lijkt zo te zijn dat PP altijd een headliner anders heeft. Iedereen dacht dan dus eigenlijk dat dit RHCP zou zijn, rare actie ook van RW om hier zoveel later mee te komen. Anyway het lijkt me voor Pinkpop idd niet handig om 3 dezelfde headliners te hebben als RW maar uitsluiten zou ik het niet doen. Daarnaast PJ stond nog niet zo lang geleden nog op RW en PP is veel langer geleden. Dus ze zouden beide kunnen doen of wellicht zijn ze maar bij een van de 2 hier in Europa? Hoe dan ook, de bevestiging van RHCP op RW heeft eigenlijk weinig nieuwswaarde voor PP imo.
Nou, kijk maar naar afgelopen jaren. Algemeen geen 3 zelfde headliners.
2015, Robbie op TW
2014, Stones op TW
2013, The Killers niet op RW
2012, enkel The Cure op beide
2011, Foo Fighters niet op RW
2010, Green Day niet op RW
Daarom verwacht ik de 3de headliner niet op RW.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zo zeg bijna 3 pagina's over Guns en geruchten en zelfs over geruchten over geruchten. Ik zie zelfs conclusies dat als iemand een kans groot of aannemelijk acht dat het meteen als wens wordt gezien. In mijn geval zeker niet.
Als ik Slash was zou ik het als professional niet doen. Axl Rose vind zichzelf nogal wat maar komt niet in de buurt van Kennedy. Echter als het Slash om het geld te doen zou zijn dan moet hij het wel doen want het geld zal binnen stromen. Terecht of niet....zo is het.

Het nieuws stroomt binnen; Werchter, Graspop, Roskilde etc. Pinkpop houdt wederom stijf de kaken op elkaar en lijkt weer zolang mogelijk zo min mogelijk bekend te willen maken tot dat misbaksel van een persconferentie waar Giel Beelen kwijlt bij iedere bekendmaking die gekoppeld kan worden aan 3 FM. Waardeloze tactiek! Niet van deze tijd! Discussie is al tig gevoerd maar wil de frustratie even uiten. Hier...nu! :)
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.658
2.272
WeckoJ wrote:
Nou, het lijkt zo te zijn dat PP altijd een headliner anders heeft. Iedereen dacht dan dus eigenlijk dat dit RHCP zou zijn, rare actie ook van RW om hier zoveel later mee te komen. Anyway het lijkt me voor Pinkpop idd niet handig om 3 dezelfde headliners te hebben als RW maar uitsluiten zou ik het niet doen. Daarnaast PJ stond nog niet zo lang geleden nog op RW en PP is veel langer geleden. Dus ze zouden beide kunnen doen of wellicht zijn ze maar bij een van de 2 hier in Europa? Hoe dan ook, de bevestiging van RHCP op RW heeft eigenlijk weinig nieuwswaarde voor PP imo.


Nou, kijk maar naar afgelopen jaren. Algemeen geen 3 zelfde headliners.
2015, Robbie op TW
2014, Stones op TW
2013, The Killers niet op RW
2012, enkel The Cure op beide
2011, Foo Fighters niet op RW
2010, Green Day niet op RW
Daarom verwacht ik de 3de headliner niet op RW.
Green Day stond in 2010 wel op RW, zij hadden toen Muse en PJ en niet Prodigy
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Het zal wel een streven zijn van PP om 1 andere headliner te hebben ten opzichte van RW maar het moet ook maar haalbaar zijn.

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.073
2.081
Het zal wel een streven zijn van PP om 1 andere headliner te hebben ten opzichte van RW maar het moet ook maar haalbaar zijn.

Zoiets lijkt me altijd haalbaar. Je hebt altijd keuze uit verschillende hoofdacts. Volgens mij overleggen beide festivals ook veel met elkaar mbt oa de headliners. Als ze allebei bijvoorbeeld nog Coldplay of U2 kunnen binnen halen zullen ze dat niet nalaten. Is gewoon afhankelijk van wat er allemaal beschikbaar is. Als ik de geruchten mag geloven over bv Guns n Roses zie ik die nog wel op Werchter staan maar toch niet op PP. Werchter heeft natuurlijk 4 goede headliners nodig en die hebben ook wat meer te besteden. Ik gok dat PP komt met een Editors of Snow Patrol als laatste headliner, misschien wel allebei.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken