Loveless wrote:
Zou een leuke combi zijn, Pinkpop met z’n vroege eindtijden, en dan GnR boeken. Ook in heb 2 uur staan wachten bij GMM. Zie ‘t niet gebeuren voor Pinkpop, teveel risico op veel gebieden, en er ligt al een ‘harde’ act vast. Een Coldplay, Pearl Jam, of zelfs Queen past veel beter bij Pinkpop.
Rebel
Mocht Pinkpop ze boeken dan dan leggen dat wel even contractueel vast dat ze op tijd op het podium staan lijkt me.
Ik heb ze nog nooit gezien dus het zou het toch wel eens willen zien.
Tjah, is zoiets vast te leggen? En dan nog, al krijg je je geld terug als ze te laat opdagen, je hebt er wel 60.000 man staan die voor lul komen en woedend zijn. Ik zou het een historisch slechte beslissing vinden als Pinkpop met hún krappe tijden een band met de voorgeschiedenis als GnR gaan boeken.
Sowieso, ik wil GnR wel zien, maar ik wil ook niet naar Pinkpop. Beter komen ze gewoon op een goed festival met programmering die wat meer in lijn is en dito sfeer. Niet eerst overdag Kensington en Jett Rebel aan moeten horen tussen de rozehoedjesidioten om dan via Marco Borsato naar GnR te gaan ;(